رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ مرداد ۱۳۹۶

شنا کردن در چشمه بنو ممنوع شد

لینک این مطلب کپی شد!

یکی از اعضای گروه گردشگری که به‌منظور کوهنوردی راهی منطقه بنوی شهر لمزان به دلیل غرق‌شدگی جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت گو با ایسنا، ضمن تأیید این خبر گفت: در پی اعلام خبر غرق شدن یکی از اعضای این گروه گردشگری در منطقه بنوی شهر لمزان، بلافاصله آمبولانس سرچاهان به محل اعزام می‌شود .

فاطمه نوروزیان اظهار کرد: متأسفانه به علت صعب‌العبور بودن محل حادثه، امکان رفتن آمبولانس به محل مقدور نبوده است.

وی تصریح کرد: به علت کوهستانی بودن منطقه نیز امکان اعزام بالگرد میسر نبوده و با توجه به حضور چند نیروی هلال‌احمر که به‌قصد گردشگری در همان منطقه حضور داشتند، خود را بر بالین مصدوم می‌رسانند.

نوروزیان اضافه کرد: با توجه به اینکه مصدوم علائم حیاتی نداشته بازهم اقدامات اولیه جهت نجات جان انجام می‌گیرد اما تلاش نیروهای هلال‌احمر ناکام مانده و مصدوم درصحنه فوت می‌کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: بااین‌حال همکاران هلال‌احمر مصدوم را به گروه اعزامی اورژانس در محل حادثه تحویل می‌دهند که متأسفانه مصدوم در همان دقایق اولیه فوت‌شده بود.

در پی فوت این جوان شورای اسلامی شهر لمزان شنا کردن در چشمه این منطقه را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

در این اطلاعیه آمده است:”به اطلاع کلیه همشهریان عزیز شهر لمزان و روستاهای هم‌جوار و همچنین گردشگران محترمی که به همراه تور به‌منظور تفریح و گردش از چشمه بنو واقع در شهر لمزان استفاده می‌کنند، می‌رساند، با هماهنگی‌های لازم که با مراجع ذی‌ربط انجام‌شده، به‌منظور نکات امنیتی و بهداشتی و جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار از مورخ ۱۴ مردادماه هرگونه شنا کردن و گل‌آلود کردن آب در چشمه مذکور ممنوع و پیگرد قانونی دارد و تبعات بعدی آن متوجه تور گردشگری و افراد خاطی خواهد بود.”

 شنا کردن در چشمه بنو ممنوع شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *