جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرهای علاءالدین

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مرداد ۱۳۹۸
نام مدیر: امیرحسن جعفری
مجوز: بند الف و ب
شماره مجوز: 972/126/11250
موبایل: 09122350032
تلفن: 02174495
فکس: 02126254820
ایمیل: info@alaedin.travel
سایت: https://www.alaedin.travel/
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرهای علاءالدین
استان تهران
آدرس: پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه،بین نارنجستان چهارم و رز، مجتمع آرتمیس فرمانیه، طبقه 7، واحد 5

آژانس مسافرتی علاءالدین تراول با تجربه بیست ساله سابقه مدیریتی مدیر عامل محترم آقای امیرحسین جعفری، امروزه در بین یکی از محبوب ترین آژانس های تهران قرار گرفته که بهترین خدمات گردشگری را به مسافرین و همسفران خود ارائه می‌دهد. این آژانس معتبر که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده است، توانسته با کارآفرینی در عرصه صنعت گردشگری، ۷۰ نفر پرسنل کارآزموده و جوان را گرد هم آورد و با پرسنلی حرفه‌ای که هر کدام در بخش‌های مختلف از جمله رزرو تور داخلی، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو بلیط های پروازی، تور خارجی، اخذ ویزا، تشریفات، اجاره سالن، اجاره خودرو، برگزاری مراسم و غیره فعالیت می‌کنند خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه دهد. با اینکه علاءالدین تراول جزء آژانس های نوپا محسوب می‌شود، با وجود خلاقیت و ایده‌های بسیار مورد استقبال مسافران و آژانس های همکار قرار گرفته است.

شما می‌توانید برای رزرو آنلاین تورهای داخلی علاءالدین تراول به سایت ما مراجعه کنید تا با مشاهده قیمت ها و برنامه سفری که از روز اول برای شما تدارک داده شده است، تاریخ سفر و حتی هتل موردنظرتان را به راحتی انتخاب کنید. از دیگر مزایای آژانس مسافرتی علاءالدین تراول علاوه بر رزرو آنلاین تور داخلی، این امکان را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد که با مراجعه به سایت ما بتوانند اطلاعاتی کامل از جاذبه های گردشگری ایران، سالن های برگزاری مراسم و همایش، راهنمای سفر به اقصی نقاط ایران، هتل های ایران و غیره را کسب کنند و با جدیدترین خدمات صنعت گردشگری ایران آشنا شوند.

همچنین شما می‌توانید در بخش وبلاگ آژانس مسافرتی ما بهترین اخبارهای گردشگری را دنبال کنید تا با اهداف گردشگری و جای جای سرزمینمان ایران آشنا گردید و از تجارب سفر که از جمله علایق گردشگران است، آگاهی داشته باشید.

ALA12 شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرهای علاءالدین
ALA13 شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرهای علاءالدین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 6 میانگین: 4.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد