رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ بهمن ۱۳۹۳

شبکه رادیویی اسپانیا :کسی که به ایران برود،شیفته آن می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۱۱-به گزارش ایرنا ، نادال که امروز در چارچوب برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا موسوم به ‘ فیتور ‘ صحبت می کرد، افزود : ایران در این نمایشگاه حضور پرقدرتو باشکوه دارند در حالی که بسیاری از مردم از ویژگی ها و جذابیت های گردشگری این کشور اطلاعی ندارند.

وی اشاره کرد :ایران در سال جاری در نمایشگاه فیتور ، غرفه خوبی دارد و بسیار وسیع است و چیزی که ما را بسیار متعجب کرده این است که اطلاعات گردشگری خود را به زبان اسپانیایی دارد و سعی کرده که از بازار اسپانیا مواظبت کند.

نادال افزود :اسپانیایی های بسیاری وجود دارند که به ایران می روند و امروز من این مطلب را به یکی از آشنایان گفتم و این شخص با تعجب از من پرسید ایران ؟ و من گفتم !! بله ایران .!! زیرا در ایران ، مراکز گردشگری بسیاری وجود دارد و افزون بر آن ، کسی که به ایران می رود ، بار دیگر به ایران بازمی گردد.

خبرنگار مذکور ادامه داد :من متاسفانه به ایران سفر نکردم اما همه دوستان و همکارانی که به ایران رفته ا ند، بسیار خرسند و خوشحال بر می گردند زیرا ایران را یک کشور بسیار مهربان، مهمان نواز و پر از شهرها و اماکن زیبا یافته اند که از جمله می توان به بناهای شهر اصفهان و تخت جمشید شیراز اشاره کرد.

وی گفت : جالب است که ایران کشوری است که زنان بسیاری از کشورها به آنجا سفر می کنند و به یک مقصد معمولی برای زنان تبدیل شده است و هرچند که باید یک روسری بر سر خود بگذارند،فراتر از این امر چیزی را نمی بینندو برایشان مشکلی ایجاد نمی شود.

خبرنگار کادنا سر ادامه داد:ایرانیان بسیار مشتاق شنیدن اطلاعات از خارج و شناختن مردم خارج از کشور هستند.

ایران همیشه یک کشور بسیار متمدن بود و حضور بزرگی در صحنه بین المللی دارد و شهروندان این کشور نیز حضور بین المللی دارند.

وی در بخش دیگری از گزارش خود خاطرنشان کرد :اگر وارد زمینه ژئوپلیتیک شویم و روند مذاکرات هسته ای خوب پیش برود،روابط دیپلماتیک عادی شود، می توان به صراحت گفت که ۵ تا ۱۰ سال آینده ، صنعت گردشگری به یکی از منابع درآمد این کشور تبدیل می شود.

نادال افزود :آشکار است که دولت کنونی ایران در راه بازگشایی سیاسی قرار دارد و تنش های داخلی با محافظه کاران زیادی است اما با این حال دولت کنونی ایران به نحوی سعی دارد که روابط با کشورهای مختلف دنیا را گسترش دهد.

وی گفت که ایران توان زیادی برای مشاکرت در حل و رفع بحران های منطقه ای از داعش دارد.

522 شبکه رادیویی اسپانیا :کسی که به ایران برود،شیفته آن می شود

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    من ی شخص اروپایی رو تو اینستا دارم.چند سال پیش امده بود ایران…کلا همه چیز براش متفاوت بود. کلی ب وجد امده بود و تمام عکسهای ایرانو ک رفته بود گذاشته بود.ولی خدایش کلی تعریف کرده بود تمام فالوراش تعجب کرده بودن و باورشون نمیشد

    ۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *