جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سینما تربیت قم

تاریخ بروزرسانی :
۴ آذر ۱۳۹۹

سینما تربیت قم ، در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است و جزو قدیمی‌ترین سینماهای قم به حساب می‌آید. سینما تربیت که در حال حاضر زیر نظر آموزش و پرورش قم فعالیت می‌کند، دارای ۱ سالن است که دو بخش دارد؛ همکف و بالکن. ظرفیت سینما ۳۹۴ نفر است و صندلی‌های آن به تازگی تعمیر و استانداردسازی شده‌اند.این مجموعه همواره در جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند و سعی می‌کند تا اکثر فیلم‌های جشنواره را پوشش دهد. در سال ۱۳۹۷، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، رکورد فروش این سینما شکسته شد و با استقبال ۱۰ برابری تماشاچیان در مقایسه با روزهای عادی رو به رو گشت. همچنین دانش آموزان مناطق محروم توانستند فیلم‌ها را بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ای و به صورت رایگان تماشا کنند.

%name سینما تربیت قم

برخلاف اکثر تفریحات جمعی و خانوادگی که با تغییر فصل‌ها محدود می‌شوند، سینما رفتن و فیلم دیدن محدود به فصل و آب وهوا نیست. سینما تربیت قم نیز مانند تمام سینماهای ایران، در تمام فصول به جز ایام عزاداری میزبان علاقه‌مندان هنر هفتم است.
همچنین در این سینما جشنواره فیلم فجر هم برگزار می‌گردد. جشنواره فیلم فجر نام مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور است که هر ساله در اواسط بهمن ماه آغاز می‌شود. اگر بخواهید برای این جشنواره بلیط تهیه کنید باید گوش به زنگ باشید؛ چرا که بلیط‌های آن بلافاصله به فروش می‌رود و شاید دیگر بلیطی گیر نیاورید تا فیلم‌های برگزیده را ببینید.

سینما تربیت قم سینما تربیت قم

نحوه دسترسی به سینما تربیت قم

آدرس: قم، صفاییه، خیابان شهید فاطمی، بین کوچه هفتم و نهم، سینما تربیت قم

دسترسی با مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه قطار شهری به این مجموعه، ایستگاه صفاییه است که در خط آبی قرار دارد. پس از ترک مترو با کمی پیاده‌روی در خیابان فاطمی به سینما تربیت دسترسی پیدا می-کنید.
دسترسی با خودروی شخصی: خوشبختانه سینما تربیت قم درست در مرکز شهر قم قرار دارد و این موضوع دسترسی به آن را از تمام نقاط آسان می‌کند. از اصلی‌ترین مسیرهای دسترسی به خیابان فاطمی، بلوار زائر است که از شمال تا جنوب قم ادامه دارد‌. همچنین خیابان‌های حضرت معصومه (ع)، امامزاده ابراهیم، هدف و طالقانی که در یک امتداد قرار دارند، از غرب به شرق کشیده شده‌اند و در میانه راه بلوار زائر را قطع می‌کنند. شما با رساندن خود به این بلوار می‌توانید به خیابان شهید فاطمی برسید که سینما تربیت قم در آن قرار دارد.
ساعت کاری :این سینما از ساعت ۱۴ الی ۲۴ به اکران فیلم‌های روز ایران می‌پردازد.

سینما تربیت قم 1 سینما تربیت قم
اگر برای تفریح و گذراندن یک روز خوب در کنار خانوادتان سینما تربیت را انتخاب کرده‌اید، بهتر است با خود لوازم پیک نیک هم بردارید؛ چرا که پارک نجمه بسیار نزدیک مجموعه قرار دارد و شما می‎‌‌توانید برای صرف یک وعده‌ی غذایی و گذراندن اوقاتی خوش کنار عزیزانتان به آن جا بروید. اگر هم اهل پیک نیک نیستید اصلا نگران نباشید؛ در نزدیکی سینما چندین فست فود و رستوران و یک فودکورت قرار دارد. همچنین سینما تربیت قم درست روبه‌روی مجمتع تجاری صبا قرار دارد و شما می‌توانید قبل یا بعد از تماشای فیلم به آن سری بزنید و اگر سوغاتی یا خریدی دارید انجام دهید.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد