جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفره خانه آذری تهران

تاریخ بروزرسانی :
۸ خرداد ۱۳۹۶

سفره خانه آذری رستوران و قهوه خانه ای گرم و با صفا با فضایی کاملا سنتی و دل انگیز بوده و از معدود سفره خانه های موفق و قدیمی تهران است.
با وجود واقع شدن در جنوبی ترین نقطه پایتخت، اما همچنان مشتریان شمال شهری خود را حفظ کرده و سفره خانه را به پاتوقی برای مشتریانش تبدیل نموده است.
برنامه رستوران ازحدودساعت ۵ آغاز شده و با چای، شیرینی، قلیان و میوه از شما پذیرایی شده و در این میان نوای سازهای ضربی ایرانی و صدای خوش الحان اساتید آواز در مجموعه طنین انداز می شود.سپس نوبت به شام می رسد که می توانید بین دیزی و جوجه یکی را امتحان کرده و از طعم خوش آن همراه با نوای موسیقی در محیطی شاد و صمیمی لذت ببرید.

آدرس سفره خانه آذری : تهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، روبروی شهرداری ناحیه ۴، پلاک ۳۰

تلفن سفره خانه آذری : ۵۵۳۷۳۶۶۵

195 2 سفره خانه آذری تهران

196 2 سفره خانه آذری تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حامد

    من به همراه همسرم رفتیم یه دیزی خوردیم مشترکا با سفروس چایی ۲۱۰ پیاده کردند خدا راشکر که افطاری نگرفتیم تازه منت میزاره میگه ۲۴۰ میشد در حالیکه حتی اگر به قول دوستمون موسیقی و چایی بامیه رو نفری ۶۰ حساب کنه با دیزی هم که کارگرشون گفت ۶۰ تومنه میشد ۱۸۰نه ۲۱۰ در ضمن نه منو میدن که قیمت ها رو بدونی از اول نه میتونی بعضی موارد رو قبول کنی یا نکنی مثلا رو سرویس میوه هست نمیتونی نخواهی و پولشو ندی یا بقیه موارد از نظر کیفیت هم دیزیش کیفیتش مثل بقیه دیزی سرا هاس ارزش ۶۰ تومن رو نداش فقط واسه دیزی اونم با نون سرد نه نون داغ . در کل پول مکان رو بصورت تیغ زدن میگیرن ارزش یکبار امتحان رو هم نداره . درستش اینه اینجورجاها اول منو بدن لیست کلیه سرویس ها و قیمت ها و انتخابی بودن آن مشخص باشه حتی ۴۰۰ تومن هم باشه خود مشتری انتخاب کنه نه بچپونن. از ما گفتن

    ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد

    خوبه فقط بنظرم دیزیهاش رو زود بار نمیزارن یا شاید بدلیل زیاد بودن مشتریها این امکان نیست بیشتر روباشن ولی محیطش باحاله

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *