جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سرزمین موجهای آبی

تاریخ بروزرسانی :
۳ آذر ۱۳۹۷

بی شک فراهم آوردن مکانی ایمن و مفرح برای گذران اوقات فراغت از کار روزانه، نیازی است که در جامعه امروز بیشتر به چشم می آید و آنچه این نیاز را قوت می بخشد کمبود مراکزی اینچنینی است و چه چیز بهتر از آن که در پی احساس این نیاز مبرم جامعه در راه رفع آن و گسترش چنین محیط هایی بیشتر بکوشیم.

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک تک افراد جامعه بوده و بی گمان یکی از قطبهای تفریحی کشور به شمار می آید. بی مثال بودن این مجموعه باعث گشته تا به تجربه ای دلچسب و به یادماندنی برای زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) فراهم آورد که همانا بزرگترین لوح افتخار ما محسوب می گردد.
این روزها شهر زیبای مشهد علاوه بر جنبه زیارتی برای مسافران جنبه سیاحتی نیز دارد و اگر ساکن این شهر باشید یا قصد سفر به مشهد را داشته باشید، نباید لذت یک روز هیجان انگیز در پارک های آبی این شهر از جمله اولین و قدیمی ترین آن، یعنی سرزمین موج های آبی مشهد را از دست بدهید!

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، با مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر اولین پارک آبی سرپوشیده ایران و مشهد و یکی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک تک افراد جامعه بوده و بی گمان یکی از قطبهای تفریحی کشور به شمار می آید.

به دلیل تنوع بالای سرسره‌های سرزمین موج های آبی مشهد، یکی از محبوب ترین مجموعه های آبی در مشهد نیز محسوب می شود. اگر دلتان سرسره های آهسته و لذت شنا و آبتنی بخواهد، یا عاشق سرعت باشید، اگر دلتان ارتفاع زیاد بخواهد تا جایی که از ارتفاع سیصد متری سر بخورید، رودخانه خروشان دوست داشته باشید، جکوزی سرد و گرم، حمام ترکی یا دلتان چاله فضایی بخواهد، سرزمین موج های آبی می‌تواند جوابگوی نیازهایتان باشد. فقط همینها هم نیست. سرزمین موجهای آبی مشهد در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و حالا به مجموعه ای تبدیل شده که مثل یک شهر است. تجربه تیوب سواری روی موج ها، سقوط آزاد، سرسره تورنادو که می‌توان به صورت گروهی بر آن سوار شد، آدرنالین خون هر آدمی را بالا می‌برد.

سرزمین موج های آبی مشهد در شهرک غرب مشهد (قاسم آباد) ساخته شده و از بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه محسوب می‌شود، سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک‌های آبی جهان است. همچنین مجموعه سرزمین موج‌های آبی موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است.

این مجموعه مختص بانوان و آقایان است و خانم ها می توانند روزهای زوج و آقایان در روزهای فرد از این پارک آبی جذاب و پرهیجان استفاده نمایند.

امکانات و سرسره های پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد در یک نگاه:

۱- سرسره‌های آهسته
۲- سرسره‌ پیچشی
۳- سرسره‌ موج
۴- سرسره‌ تاپسی توروی
۵- سرسره‌ تویستر
۶- چاله فضایی
۷- رودخانه آرام و خروشان
۸- منطقه بازی کودکان
۹- استخر برکه
۱۰- سونای خشک و بخار
۱۱- جکوزی سرد و گرم
۱۲- منطقه بازی کودکان
۱۳-رستوران و کافی‌شاپ
۱۴-فروشگاه لوازم ورزشی
۱۵- ماساژ و حمام ترکی

نگاهی به هیجان انگیزترین سرسره های پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد:

سرسره جت موج

تجربه تیوب سواری بر روی چهار جت قوی وصف ناپذیر است، و این امکان در نسل جدید سرسره در سرزمین موجهای آبی و سرسره جت موج اکنون فراهم شده است. کشور سازنده : آلمان – شرکت wiegand.maelzer – سال نصب : ۲۰۱۶ – طول سرسره ۳۰۰ متر – ارتفاع : ۱۴ متر دارای استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

جت موج سرزمین موجهای آبی

سرسره سقوط آزاد (freefall)

نسل جدید سرسره ها بنام فری فال با بدن فلزی و استیل، ساختار شکنی جدیدی را در پارک های آبی بوجود آورد و در استفاده کننده احساس لذت همراه با هیجان زاید الوصفی را بوجود آورد. مشخصات سرسره : ساخت کشور آلمان – شرکت : Wiegand maelzer – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۶ – ارتفاع : ۱۴ متر – دارای استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

%name سرزمین موجهای آبی

سرسره سوپر لوپ (Super Loop)
هیجانی وصف ناپذیر را با استثنایی ترین سرسره روز دنیا تجربه کنید ، سرسره سوپر لوپ سرسره ای منحصر به فرد بوده که با هیچ وسیله سرگرمی دیگری قابل مقایسه نیست . تجربه استفاده از این سرسره با قرارگیری در کابینی زیبا و وهم انگیز آغاز خواهد شد . مشخصات سرسره : ساخت کشور کانادا – شرکت : Proslide Technology – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۳ – ارتفاع : ۱۴ متر – طول سرسره : ۱۴۰ متر – دارای استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

لوپ سرزمین موجهای آبی

سرسره تورنادو (Tornado)

آنچه به عنوان حلقه گمشده همواره در پارک های آبی وجود داشته , تجربه سواری بر یک سرسره به صورت گروهی بوده , لذا تولید و ساخت سرسره تورنادو به عنوان شاهکار صنعت سرسره سازی در دنیا که جایزه بهترین سرسره سال را نیز به خود اختصاص داده ، این خلا را پر کرده. مشخصات سرسره : ساخت کشور کانادا – شرکت : Proslide Technology – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۳ – ارتفاع : ۱۴ متر – طول سرسره : ۱۳۰ متر – دارای استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایرانسرسره ترنادو

تورنادو سرزمین موجهای آبی

آکواپلی
مجموعه بازی آکوآپلی مجموعه ای بی نظیر و مفرح است که مطمئنا استفاده کنندگان از پارک های آبی به دنبال چنین جاذبه ای هستند. این مجموعه با دارا بودن بخش ها و بازی های گوناگون و متنوع برای سنین مختلف این امکان را فراهم آورده تا تمامی اعضا یک خانواده در کنار هم از لذت بازی های آبی برخوردار گردند. رنگها و تصاویر و مجسمه های به کار رفته در این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که در بدو ورود به پارک آبی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و ومطمئنا بیننده را ترغیب می کنند تا به عنوان اولین گزینه جهت استفاده به این مجموعه مراجعه کند. بهترین و جالب ترین بخش این مجموعه سطل بزرگ آبی است که در بالاترین نقطه این مجموعه قرار گرفته و در فواصل زمانی معین تمامی حجم آب داخل آن بر روی افرادی که در زیر آن قرار می گیرند تخلیه شده و حسی سرشار از شادی و شعف به استفاده کنندگان می دهد.
مشخصات:
کشور سازنده: کانادا
شرکت: Whitewaterpark
سال ساخت و نصب : ۲۰۱۲
استانداردEN 1069 اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

پارک کودکان سرزمین موجهای آبی

حمام ترکی سرزمین موج های آبی

حمام ترکی سرزمین موجهای آبی

آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد:

سرزمین موج های آبی مشهد در مشهد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳ واقع شده است. فاصله ی تقریبی این مجموعه تا حرم مطهر امام رضا پانزده کیلومتر و در حدود چهل دقیقه است. همچنین برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج‌های آبی می‌توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با سرویس‌های قاسم آباد به مجموعه برسید.

قوانین و مقررات پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد:

در صورت داشتن هر گونه اشیا قیمتی از جمله (تلفن همراه، دوربین، کیف پول و…. ) آنها را به قسمت امانات تحویل نمایند.
از به همراه آوردن تنقلات و خوراکی به داخل پارک خودداری فرمایید.
عکسبرداری و فیلمبرداری در داخل پارک ممنوع می باشد.
کلاه جهت افرادی که دارای موی بلند میباشند الزامی است.
کودکان زیر ۴ سال پذیرش نمی شوند.
از ورود به همراه زیورآلات به مجموعه خودداری می شود.
فقط افراد ۱۵ سال به بالا می توانند از سونا استفاده نمایند.
افرادی که دارای سابقه بیماری هستند، پذیرش نمی شوند
در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا زکام و یا وجود زخم، جوش، کورک، التهاب چشم ویا هر عفونت دیگر از مراجعه به پارک خودداری گردد.
استفاده از کلاه برای خانمها اجباری است.
استفاده کنندگان قبل از ورود به پارک، بخصوص کودکان نسبت به تخلیه مثانه خود اقدام نمایند.
خانمها در صورتیکه قصد استفاده از پارک را دارند بایستی از استعمال مواد آرایشی مثل کرم پودر و غیره خودداری نمایند.

موجهای آبی 1 سرزمین موجهای آبی

 

موجهای آبی سرزمین موجهای آبی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 14 میانگین: 3.1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • کاکتوس

    قسمت بانوانش خیلی افتضاحه مخصوصا اینکه بچه های کوچک رو هم میذارن بیان که خودم دیدم با پوشک بچه ها رو آورده بودن و یکیشون خراب کاری کرده بود حالم به هم خورد جاهای دیگه بچه های بزرگ که پوشک نمیشن رو میذارن ببریم لطفا به این مسئله رسیدگی کنید

    ۲۹ دی, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • النازناظمی

    دفعات پیش که رفته بودم عالی بود ولی الان که برای بانوانش رو جدا کردن واقعا افتضاح شده چند سرسره بیشتر نداره که برای همونم باید از هفت تا خان بگذریم اصلا راضی نبودم نسبت ۶۰ تومن بلیتی که دادم ماشالا کارکنان هم که اخلاق اصلا ندارن??

    ۲۱ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    بهترین پارک آبی مشهد سرسره های هیجان انگیزش خیلی خوب بود.سقوط آزادش ته استرس و ترس بود

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    واقعا عاليه و مكاني براي تفريح شادي و البته هيجان و داراي تنوع بسياري است

    ۲۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نسترن حبیب الهی

    عالیه هم امکانات و هم قیمتش، هربار مشهد سفر میرم حتما به این پارک آبی سر میزنیم

    ۱۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفیع

    از نظر فضا و امکانات با اوپارک توی چیتگر تهران برابری میکنه. حتما اگر برای سیاحت و زیارت به شهر مشهد رفتید این مجموعه جذاب رو فراموش نکنید خصوصا سرسره عمودیش عالیههههههه

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    واقعا هیجان انگیز و فوق العاده بود.الکی که بهترین پارک آبی خاورمیانه که نیست.

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    عالیه.واقعا یکی از بهترین پارکهای آبی ایران.به تازگی بخش بانوان هم راه انداختن که سانس آقایان و خانم ها همزمان برگذار شه که این خیلی خوب بود.واقعا همه سرسره ها هم هیجان انگیز و استاندارد بود

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد