رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ بهمن ۱۳۹۵

رونمایی از دفترچه سه‌زبانه راهنمای سفر

اشتراک گذاری

در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، از دفترچه سه‌زبانه راهنمای سفر به ایران ویژه گردشگران خارجی رونمایی شد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این مراسم با بیان اینکه لازم است گردشگران در موضوعات عمومی، اطلاعات مورد نیاز خود را برای سفر در اختیار داشته باشند، گفت: «در ادامه و مطابق با استانداردهای دنیا، دفترچه راهنمای گردشگری تکمیل خواهد شد و امیدواریم گردشگر با استفاده از این دفترچه سفری امن همراه با خاطرات خوب داشته باشد.»

معاون پارلمانی وزارت امور خارجه نیز که در این مراسم حضور داشت، با اشاره به تاثیرات مثبت این دفترچه راهنما اضافه کرد: «بخش خصوصی باید در این زمینه به میدان بیاید و این راهنمای گردشگری را ارتقا بخشد و ادامه دهد.» حسن قشقاوی در ادامه گفت: «در حال حاضر، ایران به سمت لغو ویزا با اکثر کشورها در حال حرکت است و گردشگران به‌راحتی می‌توانند طی ۲ دقیقه در فرودگاه روادید دریافت کنند. همچنین امکان دریافت ویزای الکترونیکی هم وجود دارد.» پروانه سلحشوری، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان یکی دیگر از حاضران در این مراسم رونمایی، این طرح را در راستای برنامه ششم توسعه دانست و اظهار کرد: «برنامه ششم توسعه می‌تواند به گردشگری کشور ما کمک شایانی کند. البته این کمک باید با همراهی بخش خصوصی باشد.» مجری طرح دفترچه راهنمای سفر به ایران نیز در ادامه با بیان اینکه این طرح در آینده، همه مردم دنیا را دربرخواهد گرفت، گفت: «این دفترچه به صورتی طراحی شده است که حمل آن برای مسافر آسان باشد. با این قطع به راحتی در پاسپورت جای می‌گیرد و به صورت رایگان در پاسپورت مسافران جای خواهد گرفت. علاوه بر این به ۱۲ زبان ترجمه خواهد شد.»

 رونمایی از دفترچه سه‌زبانه راهنمای سفر

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-02-08 14:21:02Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *