رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ آبان ۱۳۹۸

روستای ابدال آباد

لینک این مطلب کپی شد!

ابدال آباد درفاصله ی ۴۰ کیلومتری شمال غرب تربت جام در ۱۰ کیلومتری شهر نصرآباد واقع شده است، روستای کوهستانی دارای باغهای میوه بخصوص باغهایی گیلاس و آلبالو و وجود کوههای بهم چسبیده و آبشاری زیبا که باعث شده تا خیل کثیری از گردشگران در فصول مختلف سال به این روستا سفرنمایند و از جاذبه های طبیعی و مناظر زیبای آن لذت ببرند. ابدال‌آباد بهشت تربت جام است وجود ده‌ها هکتار باغ، رودخانه خروشان، آبشارها و چشمه‌های جوشان ویژگی‌های منحصر به فرد ابدال‌آباد است. این روستا در دهستان بالاجام قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲٬۱۹۲ نفر (۵۰۵خانوار) بوده‌است.

371 روستای ابدال آباد

روستای ابدال آباد، روستای کوهستانی و زیبا دارای باغهای میوه بخصوص آلو، گیلاس و آلبالو می باشد.وجود کوههای بسیار زیبا شرایطی ایده آل را برای کوهنوردی و کوهپیمایی قابل به وجود آورده است و هر گردشگری را به سوی خود می کشاند.طبیعت وحشی و بکر این منطقه و کوههای بهم چسبیده، قله های سر به فلک کشیده، هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. آسمان پاک و آبی به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ، چشمه های خروشان و طبیعت محشر آن، توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

پارک طبیعی در حال احداث ابدال آباد مجموعه ای که چشم به راه توجه مسئولان مربوطه می باشد. تا همچنان گردشگران بیشتری این روستا را برای گذراندن اوقات خوشی انتخاب کنند.روستا ابدال آباد تربت جام یکی از جاذبه های طبیعی استان خراسان رضوی است که با رفتن به این مکان میتوانید از مناظر بکر آن استفاده کنید.

آدرس روستای ابدال آباد : خراسان رضوی، تربت جام، کیلومتر ۴۰ جاده مشهد

-آباد-1 روستای ابدال آباد

-آباد-3 روستای ابدال آباد

-آباد روستای ابدال آباد

           
 

نظر کاربران :

  • محمد ذوقی

    ابدال اباد از روستاهای قدیمی ودارای برجهای بزرگ وبسیار قدیمی است که زمانی دورکل روستاراگرفته ومردم همه داخل روستا زندگی می کردند شبها به وسیله سنگ بزرگی در قلعه بسته می شده است هنوز هین برجاه که از خاک مخصوص وچوب ساخته شده پابرجا است بعد از تربت جام بیشترین تحصیل کرده را دارد

    ۲۶ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *