جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رصد خانه کاسین خرم آباد

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

رصد خانه کاسین خرم آباد درشهر تاریخی خرم آباد واقع شده است و می‌توانید از طریق آن به شناخت راز و رمز کهکشان‌های دور و نزدیک بپردازید. این رصد خانه این امکان را برای علاقه‌مندان به نجوم فراهم آورده تا در آنجا به دنیای ناشناخته‌ی سیارات و ستاره‌ها سفر کنید و به اطلاعات خود بیفزاید. رصدخانه کاسین به عنوان یکی از مدرن‌ترین رصدخانه‌های ایران شناخته می‌شود که در ارتفاع ۱۸۶۰ متری از سطح دریا قرار دارد و با تجهیزات جدید خود دریچه‌ای از زیبایی‌های عالم هستی را به روی شما می‌گشاید.

رصد خانه کاسین 2 رصد خانه کاسین خرم آباد

رصد خانه کاسین خرم آباد از معدود مراکز علمی ایران است که با امکاناتی نو و خدمات تحقیقاتی، اقامتی، پذیرایی و گردشگری خود توانسته است تا آمیزه‌ای از علم و طبیعت را در دل ارتفاعات زاگرس تقدیم علاقه‌مندان ‌کند. شما با مراجعه به این رصدخانه می‌توانید بر فراز بلندی‌های خرم آباد آسمان شب را به نظاره بنشینید و از سیاره عزیزمان کهکشان‌ها و اجرام آسمانی را به شکل زیبایی تماشا کنید. این مجموعه با داشتن چندین سوئیت برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به نجوم هتلی با نام هتل رصدخانه کاسین خرم آباد ساخته است تا با در اختیار قرار دادن اتاق‌های مناسب اقامتی فراموش نشدنی را برایتان خلق کند.

رصد خانه کاسین 1 رصد خانه کاسین خرم آباد

همچنین سالن آمفی تئاتر این مجتمع جهت آشنایی افراد و اجرای برنامه‌های مختلف ساخته شده است که می‌توانید در آنجا برنامه‌های مختلف را از رصد اجرام آسمانی مشاهده کنید. گنبد آسمان نما رصد خانه کاسین نیز با شبیه سازی آسمان و صورت‌های فلکی شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد و با جذابیت خود شما را به دنیایی دیگر خواهد ‌برد!

رصد خانه کاسین 4 رصد خانه کاسین خرم آباد

یادآور می‌شویم در بازدید از این مجموعه تماشایی شما می‌توانید با تلسکوپ قوی رصدخانه به تماشای آسمان بالای سرتان بپردازید و حسابی لذت ببرید. در نهایت می‌توانید بعد از یک بازدید و گردش جانانه در رصدخانه کاسین خرم آباد در رستوران گردان آن که در طبقه بالایی این مجموعه واقع شده است، خود را به غذای خوشمزه مهمان کرده و در فضای دنج با چشم انداز رو به شهر آن لحظات به یادماندنی را در گنجینه خاطراتتان ثبت نمایید. این مجموعه در فاصله ۶ کیلومتری از شهر خرم آباد قرار دارد و این امکان وجود دارد تا در طی مدت کوتاهی خود را به آنجا برسانید.

رصد خانه کاسین 3 رصد خانه کاسین خرم آباد

 

%name رصد خانه کاسین خرم آباد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *