رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ آبان ۱۳۹۵

رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر

اشتراک گذاری

خبرگزاری آریا-دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پرونده درآمدهای غار علیصدر، خارج از نوبت بررسی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات کشورگفت: پیرو ورود دیوان محاسبات به واگذاری این اثر ملی گردشگری و جلوگیری از واگذاری آن به بخش خصوصی، دیگر امکان واگذاری آن وجود ندارد اما باید مشخص شود که درآمدهای آن کجا و چگونه هزینه شده است.
طبق اعلام دیوان محاسبات کشور، درآمد ناشی از فروش بلیت به بازدیدکنندگان غارعلیصدر فقط از سال ۸۹ تا ۹۴ حدود ۴۰ میلیارد تومان بوده است که می بایست به حساب خزانه واریز می شد اما عاید شرکت خصوصی علیصدرشده در حالی که بابت اجاره بهای سالانه آن فقط ۷۰۰ هزار تومان دریافت می شده است.
او گفت: به این منظور مقرر شد بررسی شود که چقدر از درآمدهای ده سال اخیر غارعلیصدر برای توسعه صنعت گردشگری در این غار و اطراف آن هزینه شده و بقیه، چگونه هزینه شده است که با بررسی ها این موضوع تعیین تکلیف می شود.
شجاعی افزود: در فرایند رسیدگی خارج از نوبت به پرونده درآمدهای غارعلیصدر، پس از صدور دادخواست و طرح موضوع درهیئت های مستشاری، رای لازم صادر می شود.
دادستان دیوان محاسبات پیشتر نیز اعلام کرده بود که با ورود دیوان محاسبات از واگذاری غارعلیصدر و ۲۴۰ هکتار زمین های اطراف آن پیشگیری شد.
به گفته شجاعی این اثر ملی به شرکت سیاحتی صدرا واگذار شده که این تخلف به علت اعمال نفوذ مدیرانی بوده است که در هیئت مدیره این شرکت حضور دارند.

photo رسیدگی خارج از نوبت به درآمدهای غار علیصدر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *