جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران چیل تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ مهر ۱۳۹۶

رستوران چیل تهران، در رده بهترین و موفق‌ترین رستوران‌های پایتخت بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. رستورانی با مدیریت جناب آقای پروین جاه که تحصیل‌کرده دو رشته هتلداری و بیزینس در آمریکا بوده و پس از بازگشت به وطن تصمیم به راه‌اندازی چیل گرفته‌اند. جایی که با وجود محیطی فوق‌العاده زیبا و غذاهای باکیفیت و باب میل مشتریان، جای خود را در میان تهران‌نشینان باز کرده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کلمه چیل در زبان شیرین فارسی و در لغت نامه دهخدا به همان معنای چرب و چیل بوده و در انگلیسی جایی برای آرامش معنی می‌دهد. مدیریت رستوران، بر طبق معنای این کلمه، سعی در فراهم کردن محیطی سرشار از آرامش را برای مشتریانش داشته است. خبر خوش این‌که، در رستوران چیل علاوه بر لذت بردن از فضایی دنج و صرف غذایی خوشمزه می‌توانید از آتلیه این رستوران نیز بازدید کنید. آتلیه‌ای که هر ۶ ماه یک بار با تعویض تابلوهای آن حال و هوایش را عوض می‌کنند.
سبک غذایی رستوران چیل، برگرفته از باربی کیوی آمریکایی بوده و غذاهایی مانند پاستای ایتالیایی و چند نوع غذای اسپانیایی به همین روش پخته می‌شوند. در واقع، عطروطعم پاستای سرو شده در این رستوران، با مشابه آن در یک رستوران ایتالیایی تفاوت دارد. یکی از هیجان‌انگیزترین غذاهای چیل، همبرگری طبقاتی است که زمان خوردنش هر لحظه ترس از افتادن مواد آن را دارید. راستش را بخواهید، در ابتدای ورود این غذا به منوی این رستوران، کمی نگرانی راجع به عدم استقبال مردم از این مدل همبرگر وجود داشت. چون خوردن آن کمی سخت به نظر رسیده و بسیار حجیم است. اما بعد از گذشت مدت زمانی، مسئولین چیل شاهد سفارش بی‌اندازه این غذا در رستوران بوده و این همبرگر به یکی از محبوب‌ترین غذاهای چیل تبدیل گردید. امتحان طعم بشقاب دریایی سوخاری این رستوران را به عنوان یکی از پیشنهادات مدیریت چیل هرگز فراموش نکنید.
رستوران چیل تهران، با دارا بودن دو سالن مجهز که در دو طبقه واقع شده، پذیرای مهمانانش است. طبقه دوم با داشتن بالکنی بسیار زیبا و باصفا می‌تواند لحظاتی بسیار شاد و فرح‌بخش را برایتان رقم بزند. گفتنی است که منوی این بخش با سالن پایین کاملاٌ متفاوت بوده و شما را به مهمانی طعم‌های جدید دعوت می‌کند. خبر خوش این‌که، در رستوران چیل در روزهایی از هفته می‌توانید بهترین صبحانه‌ها را میل نمایید.
آدرس: تهران، جردن، خیابان مهیار، بن بست زاور، پلاک ۵.
رستوران چیل تهران رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران1 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران2 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران3 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران4 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران5 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران6 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران7 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران8 رستوران چیل تهران

رستوران چیل تهران9 رستوران چیل تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد