رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ مهر ۱۳۹۶

رستوران پیکولو تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران پیکولو تهران، مکانی فوق‌العاده زیبا و دنج بوده که در منطقه دزاشیب پایتخت واقع شده است. رستورانی با ارائه غذاهای خوشمزه و دلچسب ایتالیایی- فرانسوی که شاید نظیر آن‌ها را در هیچ نقطه‌ای از تهران بزرگ پیدا نکنید. در واقع، مدیران ماهر و باتجربه پیکولو، پس از کسب تجاربی ارزشمند در زمینه رستوران‌داری، با تکیه بر این تجربیات و خوشنامی گذشته در میان مردم، تصمیم به راه‌اندازی این رستوران گرفته‌اند. به جرأت می‌توان گفت که ایده طبخ غذاهای ایتالیایی- فرانسوی به وسیله صاحبان پیکولو، نخستین تجربه رستوران‌داری به این روش در کشورمان ایران است. باید بدانید که یک شعبه از این رستوران را نیز می‌توانید در شهر بیرمنگام انگلستان پیدا کنید.
شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کلمه پیکولو به معنای پسر کوچک می‌باشد. باید بگوییم که رنگ و نورپردازی، دکوراسیون زیبا و بی‌نظیر، و سرویس‌دهی عالی و بی‌نقص این رستوران با رستوران‌های بین‌المللی تهران برابری می‌کند. پیکولو، با ظرفیتی معادل ۷۲ نفر پذیرای مهمانان گرامی می‌باشد. حضور در محیط دنج و آرام و نشستن بر روی صندلی‌هایی بسیار شیک و راحت در این رستوران می‌تواند خستگی یک روز سخت را از تنتان به در کند. باید بدانید که نظافت، سرعت و کیفیت از اهداف اصلی مدیران رستوران پیکولو تهران، از همان ابتدای تأسیس بوده که گام مهمی در جلب رضایت مشتریان می‌باشد. از همین روست که شاهد وجود مدرن‌ترین تجهیزات رستوران‌داری و پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده در پیکولو می‌باشیم. شاید باور نکنید اما حتی در انتخاب سرآشپز این رستوران نیز سهل‌انگاری نشده و دقت زیادی را مبذول داشته‌اند. شخصی بسیار باتجربه که سالیان سال در کشورهای فرانسه و ایتالیا آموزش‌های لازم را تحت نظر بهترین سرآشپزهای دنیا دیده است. حتی ایشان بعد از بازگشت به ایران نیز سابقه فعالیت در معروف‌ترین هتل‌ها و رستوران‌های ۵ ستاره را در کارنامه درخشان کاری خود دارند.
گذشته از همه این‌ها، منوی رستوران پیکولو تهران با قیمت‌های بسیار منصفانه خوراکی‌های خوشمزه‌اش، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار می‌دهد. از جمله گزینه‌های منوی این رستوران، می‌توان به انواع پاستا، پیتزا، غذاهای اصلی اشاره کرد. دوستان علاقمند می‌توانند از منوی کامل کافی‌شاپ این رستوران نیز نوشیدنی یا دسر دلخواه خود را سفارش دهند. اما سفارش سرآشپز رستوران پیکولو به شما سرو غذاهایی منحصربه‌فرد و خاص به نام‌های استیک سرلاین فلورنتین، شاه میگوی گریل شده و سالمون گریل می‌باشد. خوردن این غذاها مخصوصاٌ از آن‌جایی‌که روش پخت و تهیه سس آن را تنها سرآشپز کاردان پیکولو می‌داند، خالی از لطف نیست. یکی از امکانات مفید و درخور توجه این رستوران، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت وایرلس و لپ تاپ و آی‌پدهایی که در صورت درخواست مشتریان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند. حتی برای سرگرمی کودکان دلبندتان نیز دستگاه‌های PS2 به همراه بازی‌هایی بسیار هیجان‌انگیز در پیکولو قابل استفاده است.
خبر خوش این‌که، این رستوران خدمات بیرون‌بر را نیز به مشتریان عرضه می‌دارد. حتماٌ خوشحال‌تر خواهید شد اگر بدانید که در کنار غذاهای معمول پیکولو، ۱۰ نوع ساندویچ هم برای منوی دلیوری در نظر گرفته شده است.
آدرس: تهران، تجریش، منطقه دزاشیب، کوچه کریمی، نبش کوچه دهقان نصیری، پلاک ۲۰۲.
شماره تماس: ۲۲۴۳۳۸۱۸-(۰۲۱)

رستوران پیکولو تهران رستوران پیکولو تهران

رستوران پیکولو تهران رستوران پیکولو تهران

رستوران پیکولو تهران رستوران پیکولو تهران

رستوران پیکولو تهران رستوران پیکولو تهران

رستوران پیکولو تهران رستوران پیکولو تهران

رستوران پیکولو تهران رستوران پیکولو تهران

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *