رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران مازندرانی خوان باشی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ مهر ۱۳۹۹

کافه رستوران خوان باشی اولین رستوران مازندرانی در تهران است که با هدف ترویج فرهنگ غنی ایرانی و تلفیق آن با انواع غذاهای محلی راه اندازی شده است.رستوران خوان باشی، اصیل ترین غذا ها و با همان طعم غذاهای مازندرانی را به شما دوستداران غذاهای شمالی کشورمان ارائه می کند.سفره ی شمالی ها همیشه جوری خوش رنگ و لعاب دار است که اشتهای هر فردی را باز می کند. بارها شده هوس غذاهای محلی و خوشمزه مازندرانی کرده ایم اما رستورانی در تهران نبوده تا به این هوس ما با طعمی واقعی و اصیل پاسخ بدهد. اما رستوران خوان باشی که تنها رستوران مازندرانی تهران است انواع غذاهای اصیل مازندرانی را سرو می کند و دیگر لازم نیست وقتی دلمان کدوپلو، اردک شکم پر یا … می خواهد این همه راه تا استان مازندران طی برویم.

-مازندرانی-خوان-باشی-تهران رستوران مازندرانی خوان باشی تهران

این مجموعه بزرگ در دو شعبه ی بازار و نیاوران فعالیت دارد، که شعبه اول در بازار، خیابان خیام که به صورت ناهار بازار سرویس دهی دارد و شعبه ی دوم نیاوران در حال حاضر در وعده های ناهار و شام با سه فضای سالن سنتی معماری اصیل ایرانی و فضای باز روف گاردن و فضای کافه، پذیرای مهمانان عزیز می باشد.هر طبقه دارای فضای جداگانه وی آی پی می باشد که می توان به جلسات کاری، برگزاری ایونت، ورکشاپ ها و مهمانی های خصوصی و … اختصاص داد.این مجموعه در هر دو شعبه ارسال غذا به تمام تهران دارد.

-مازندرانی-خوان-باشی-تهران-2 رستوران مازندرانی خوان باشی تهران
خوان باشی تنها رستوران مازندرانی عالی در تهران است که تمامی مواد اولیه خود را از مازندران و روستاهای اطراف می آورد تا طعم خوب و خوش طعم غذاها را با همان اصالت واقعی حفظ کند. منوی این رستوران از تنوع بالایی قرار دارد. این رستوران زیبا که در دل بازار قرار دارد توسط یک خانواده ساروی اداره می شود و فضاها و دیزاین رستوران هم به همان شکل سنتی و محلی ساخته شده است. رستوران دو طبقه است و به محض ورود پنجره های رنگی و دکور رستوران توجه تان را جلب می کند. تمامی غذاها در ظروف روحی سرو و به زیبایی هم تزیین می شود جوری که اشتهای هر فردی را باز می کند.

-مازندرانی-خوان-باشی-تهران-3 رستوران مازندرانی خوان باشی تهران

نحوه دسترسی به رستوران مازندرانی خوان باشی

آدرس ۱:بازار تهران، خیابان خیام، قبل از گلوبندک، پلاک ۷۱۸

آدرس ۲:نیاوران، ابتدای جماران، خیابان هاشمی، کوچه لاله، پلاک ۶

-مازندرانی-خوان-باشی-تهران-4 رستوران مازندرانی خوان باشی تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *