رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آبان ۱۳۹۶

رستوران شبهای شیراز تهران

اشتراک گذاری

این رستوران حوالی تقاطع بزرگراه صدر و خیابان دکتر علی شریعتی و در بن بست پرپیچ و خم الهیه واقع شده. لذا اگه در ابتدای الهیه رستوران به چشم نخورد مایوس نشده و تا انتها ادامه بدید. سیری در ایران طبق معمول، آماده شده برای معرفی یک رستوران ویژه برای گذراندن اوقات فراغت در کنار عزیزانتان.پس در ادامه با ما همراه باشید.
غذاهای ایرانی اصیل و تمام عیار باید در یک رستوران ایرانی تمام عیار سرو شود، رستوران سنتی شبهای شیراز با دکوراسیونی مدرن و غذاهایی خوش پخت و اصیل در خدمت شماست. غذاهایی متفاوت با مخلفات ویژه و سرویس چای و قلیان دپش را در رستوران سنتی شبهای شیراز تجربه کنید
هوا هنوز اندکی روشنه ولی رستوران باز نشده. پس از درخواست ما و گذشت دقایقی، رستوران باز میشه.
رستوران دو قسمته: سالن اصلی که در همکف واقع شده و پشت بام. به سبب هوای بهاری، ما هم مانند سایر مشتریان پشت بام رو انتخاب میکنیم. البته کسی پایین نمینشینه و شاید توسط مسئولین هم هماهنگ شده باشه که همه توی این فصل بالا بشینند. مساحت پشت بام کمتر از ۱۰۰ متر مربعه و حدود ۱۰۰ صندلی (از مدلهایی گه برای مجالس عروسی اجاره گرفته میشه!) بصورتی بسیار متراکم چیده شده. فشردگی به حدیه که سرویس دهی به مشتریان به سختی (با کمک مشتری!) انجام میشه. اگه کسی هم بخواد از سر میز بلند بشه، همه باید جابه‌جا بشن! امشب فقط ۳۰-۴۰ درصد ظرفیت پر شده و شاید به همین سبب، مشکلات زیادی پیش نمیاد. ولی سرویس دهی باز هم به کندی انجام میشه.
در ابتدا برامون ماست، نان-پنیر-سبزی و زیتون پرورده آورده میشه. اغلب دوستان اظهار بی میلی میکنن و لذا پس از چند دقیقه دوباره از روی میز برداشته میشه. شاید بد نباشه در ابتدا از مشتری یه سوالی کنند!
منوی رستوران بسیار ساده است. در انتهای منو بطور شفاف نوشته شده که ۱۰ درصد سرویس و ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد. اغلب غذاهای ایرونی موجوده به جز انواع خورشت. نمیدونم چرا اکثر رستورانها خورشت سرو نمیکنند. شاید فکر میکنند همه هر روز میخورند. من که خودم مدتهاست یه قرمه سبزی درست و حسابی نخوردم!

ردیف نام قیمت (تومان) ردیف نام قیمت (تومان)
۱ سالاد فصل ۳۰۰۰ ۹ کباب برگ ۱۶۰۰۰
۲ سوپ ۳۰۰۰ ۱۰ کباب سلطانی ۱۸۰۰۰
۳ مرغابی مخصوص ۱۷۰۰۰ ۱۱ کباب لقمه مخصوص ۸۰۰۰
۴ جوجه کباب با استخوان ۱۲۰۰۰ ۱۲ جوجه چینی ۸۵۰۰
۵ جوجه کباب بی استخوان ۸۰۰۰ ۱۳ ماهی قزل آلا ۱۱۰۰۰
۶ کباب فیله ۱۸۰۰۰ ۱۴ میگو ۱۵۰۰۰
۷ کباب بره ۱۸۰۰۰ ۱۵ شنیسل مرغ ۸۵۰۰
۸ کباب شیشلیک ۲۴۰۰۰ ۱۶ حلیم بادمجان ۷۰۰۰
پس از انتخاب، غذاها روی میز میاد. ابتدا سالاد، پس از مدتی سوپ و بعد از اون غذای اصلی. فاصله زمانی بین غذاها مناسبه و موجب سردرگمی و دردسر نمیشه. اما به دلیل کمبود جا، غذاها به نفر سر میز داده میشه تا توسط بقیه دوستان روی میز پخش بشه!
کیفیت غذاهای این رستوران از سوپ گرفته تا سالاد و انداع کبابها ماننده بره، فیله، کوبیده و جوجه در حد خوب ارزیابی میشه، خوراک مرغابی بدون سس سرو میشه که برای این غذای سوخاری تدارک نوعی سس میتونه کیفیت رو بالا ببره. راستی تا یادم نرفته از حلیم بادنجان بگم: عدم وجود گوشت (بررسی با میکروسکوپ الکترونی) و روغن زیاد.
آدرس: پایین تر از تقاطع بزرگراه صدر و خیابان دکتر علی شریعتی- انتهای بن بست الهیه
تلفن: ۲۲۰۰۶۳۰۳-۰۹۱۲۲۷۰۳۵۷۴
رستوران شبهای شیراز  رستوران شبهای شیراز تهران

رستوران شبهای شیراز  رستوران شبهای شیراز تهران

رستوران شبهای شیراز  رستوران شبهای شیراز تهران

رستوران شبهای شیراز  رستوران شبهای شیراز تهران

رستوران شبهای شیراز  رستوران شبهای شیراز تهران

رستوران شبهای شیراز  رستوران شبهای شیراز تهران

           
 

نظر کاربران :

  • داود مسعودی

    رستورانی با دکوراسیون زیبا، برخورد مناسب ، غذای باکیفیت و البته پارکینگ همه چیز خوب بود. سالاد سزار عالی و همه چی تموم و صد البته سیب زمینی های دلبر. پیتزا جذاب و خوش طعم و خوش عطر… عالی بود… واقعا تازگی مواد اولیه رو کاملا میشد حس کرد…برگر بسیار خوشمزه و لذیذ… ۲۰۰مگ اینترنت رایگان. غذاهای متنوع و خوشمزه.قیمت کاملا مناسب. دیگه چی میخواین از یه رستوران. بسیار معرکه.محیط بسیار شیک و زیبا.پرسنل با ادب. برای غذا کباب مشکل با کباب ریاش سفارش دادیم که پخت و مزه غذاهاشون خوب بود برای دسر هم کنافه با چای. فضا و برخورد پرسنل عالی بود برای پیش غذا سینی مخصوص دو نفره که داخلش دو نوع سالاد و حمص و سمبوسه بود. غذاها بسیار خوشمزه بود، تنها چیزی که می تونست بهتر باشه پرسیدن پیشخدمت قبل از برداشتن پیش غذاهای هنوز دست نخورده از روی میز بود. من براي صبحانه رفتم به نظر من كيفت صبحانه خوب بود اميدوارم موفق باشن. محيط دلپذير وارام برخورد پرسنل عالي سرويس دهي. مزه ي سيب زميني رو خيلي دوست داشتم با اينكه ضخيم بودن ولي مغزپخت بودن و عالي. در كل جاييه كه حتماً بازم خواهم رفت خيلي عاليه و بهتون پيشنهاد ميكنم حتماً امتحان كنيد. اينكه چندتا سس مختلف سرو ميكردن خيلي خوب بود آفر خيلي خوبي هم گذاشتن براي رستورانشون. طعم و مزه ي غذاها عالي بود كيفيت نون و گوشت برگرها هم خيلي خوب بود. دكوراسيون و محيطش عالي برخورد پرسنل عالي. پيتزا مخصوص سفارش داديم ك حجم مرغ و استيك هم ب نسبت بيكن و پپروني كمتر بود سرويس دهي و برخورد عالي بود. فضاي خوبي رو داره سالاد سراز سفارش داديم ك حجم مرغش كم بود و همچنين از سس هاينزه ب جاي سس دست ساز استفاده شده بود. محیط خوبی داست و غذا هم عالی بود. قیمتش بنظر بالاست اما نسبت به حجم غذا و کیفیتی که داره خیلی خوبه. غذای خوب محیط معمولی ولی از جهت پرسنل و خدمات بسیار پایین واینکه چون جمعه رفتیم دیس مخصوص سراشپز شیشلیک نداشت

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *