رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ دی ۱۳۹۷

رستوران شبهای حافظیه تهران

اشتراک گذاری

یک شب پاییزی در شب های حافظیه
در سیری در ایران گرد هم آمدیم تا شما را با بهترین رستوران های ایران اشنا کنیم تا بتوانید اوقات فراغت خوبی را با عزیزانتان بگذرانید. امروز باهم به محیط گرم رستوران شب‌های حافظیه می رویم ، رستوران شب‌های حافظیه در شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ،کوچه ارغوان و در زیر زمین پاساژ ارغوان واقع است.
محیط رستوران انصافاً با سلیقه درست شده است. رومیزی با طرح های سنتی، تخت، پنجره‌ها و سقف نیز با شیشه‌های رنگی و با طرح‌های قدیمی تزئین شده‌اند که مشابه آن در خانه‌های قدیمی به خصوص خانه‌های عباسی‌ها و بروجردی‌ها در کاشان دیده می‌شود. این رستوران سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دارد و تنور روشن و بوی نان آن نوید نانی تازه را می‌دهد که روی میز خواهد آمد.
تلویزیون ال‌سی‌دی در ضلع غربی و زیر آن تختی که تجهیزات موسیقی روی آن قرار دارد نشان از اجرای برنامه موسیقی دارد ولی این روزها به خاطر ایام سوگواری محرم و صفر تعطیل است. در ابتدای ورود با چای و خرما و نبات (هر قوری ۲۵۰۰ تومان) از ما پذیرایی می‌کنند، سپس با کاسه بزرگی سوپ مخصوص سرآشپز.
رستوران شبهای حافظیه غذاهای دلچسب و دلنشین با محیطی ایده آل و زیبا منتظر شما و میهمانان عزیز میباشد، سرویس این رستوران با پرسنل مجرب  صورت میگیرد.رستوران سنتی شبهای حافظیه با شرایطی ایده آل و مورد پسند برای همه سلیقه ها و پیشنهادی برای کسانی که به دنبال رستوران و محیطی گرم برای خانواده خود میباشند به همراه نوای دلنشین موسیقی زنده لذت خوردن غذا در کنار خانواده و دوستان را دو چندان میکند.

شماره تماس : ۸۸۶۹۸۲۹۸ – ۸۸۶۹۸۲۳۱ – ۸۸۶۹۸۲۹۹
آدرس : شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از چهارراه دریا، کوچه شهید عباس اناری، طبقه زیرین، پاساژ ارغوان

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

رستوران شبهای حافظیه تهران  رستوران شبهای حافظیه تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    کباب خیلی بی مزه ای داشت. انگار گوشت و مرغ خام رو بدون هیچ مزه ای کباب کردن.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    هرچی از این رستوران بگم کم گفتم، از فضا ، غذا ، دسر، سالاد، موسیقی ، همه چی خیلی خوب بود، پیشنهاد می کنم حتما برید مخصوصا زمان اعیاد که موسیقی شاد تر می زارن

    ۷ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    کیفیت غذا خیلی مطلوب نبود… قیمت های درج شده در منو برخلاف نوبت قبلی که رفته بودم بدون برنج محاسبه شده که خیلی عرف نیست برای نهار !!!

    ۱۳ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    به پيشنهاد خودشون يه ساندويچ استيك پنير سفارش داديم و يك مرغ بالزاميك گريل شده. اينكه پيتزاي كوچيك و بزرگ دارند خيلي حركت خوبيه. پيتزاشون هم خوش طعم هست. سالادش عالي. همبرگراش خيلي خوب و تازه. چیزی به اسم سرویس و مالیات هم در صورتحساب ندیدم. حتما دوباره میرم. واقعا تجربه خیلی خوبی بود . از قیمت ها هم کاملا راضی هستم. نکته جالب برام این بود که پرسیدم سوپ روزتان چیه گفتن سوپ اسفناج گفتم نه ( چون تجربه سوپ اسفناج تا حالا نداشتم ) گفتن می خواین امتحان کنین ؟ برام در یک ظرف کوچک ( به اندازه ۴-۵ قاشق ) آوردن ، انقدر خوشمزه بود که سفارش دادم. رفتار مهمانداران مودبانه همراه با صمیمیت و بدون مزاحمت. پوره سیب زمینی با چند برش ساقه کرفس و نان جو ، خیلی خوب. سالاد مرغ و گردو عالی ، استیک مدالیان عالی ، سیب زمینی سرخ کرده کم روغن و کم نمک. عالی ، سوپ اسفناج که در یک نان گرد جو سرو شد عالی. غذامون رو كه اوردن سريع خورديم، يادم رفت عكس بگيرم. پرسنل هم خوش برخورد بودن جاي بامزه اي داشت اما كوچولو بود. اينجا رو رفتم، نوشيدني هاش خوب بود، غذاش هم طعمش خوب بود و سبك(چرب نبود). براي يه بار امتحان كردن جالب بود. سوپش خوشمزه و خامه‌ای بود. ارزش ۱ بار امتحانو داره. سالاد سزار و پیتزاها معمولی، ساندویچ ها خوبه و تمام غذاها و حتی خمیر پیتزا با نون جو سرو می‌شه. كاراملايز برگر جو گريل از بهتريناس اخلاق پرسنل بسيار خوب دكوراسيون و رنگ بندي عالي یفیتش عالی بود بنظرم قیمت غذاهاش بسیار بسیار بالا بود فقط

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    خیلییییییییییی فضای زیبایی داره .. کبابشم معروفه . حتما پیشنهاد میکنم ی بار امتحان کنید

    ۳ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *