رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ شهریور ۱۳۹۶

رستوران روبوشف تهران

لینک این مطلب کپی شد!

در رستوران روبوشف میزهای غذاخوری بزرگی که صفحه ی رویشان یک صفحه ی تمام دیجیتالی ست قرار داده شده است. از طریق این صفحه امکان این را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه تان را از منو انتخاب کرده و آن را به همراه دسر و نوشیدنی سفارش دهید. به علاوه در این بخش امکان این را خواهید داشت که غذای خود را به سلیقه شخصی تان تغییر داده و چیزی را حذف یا در صورت امکان اضافه کنید.
در این رستوران از فناوری و تکنولوژی به حد ممتازی استفاده گردیده و تلفیق رباتیک و رستوران داری، یک فضای مدرن و جذاب خلق کرده است.
مالک رستوران روبوشف مهندس زیبا دل می باشد که با استارت آپ رستوران داری هوشمند و دیجیتال یک صنعت جدید را پایه گذاری کرده است. وی ایده ی رستوران روبوشف را از سوشی بارهای ژاپن برای نخستین بار برداشته و به خوبی در یک مدل ایده آل در تهران بارگذاری کرد.
وقتی شما پشت یک میز دیجیتالی بزرگ قرار می گیرید، صفحه نمایش قابل لمس آن به دو قسمت تقسیم بندی می شود. یکی برای شما و دیگری برای فرد یا افرادی که روبروی شما نشسته اند. اکنون در دو سمت میز، قابلیت مشاهده منوها و انتخاب غذا و سفارش آن را خواهید داشت.

با لمس هر غذا می توانید تصویر آن را در سایز بزرگ مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل آن را انتخاب یا رد کنید.
پس از این که میز هوشمند تمام سفارشات شما را دریافت کرد، لیست سفارشات به آشپزخانه ی رستوران خواهد رفت.
پس از این که غذا در آشپزخانه ی رستوران آماده شد، رباتی که در یک نوار در رستوران حرکت می کند، غذا را به سر میز شما هدایت می کند. اکنون میز هوشمند شما خاموش شده و آماده ی صرف غذا خواهید شد.
برای برداشتن غذا از روی ریل مخصوص شیشه ای که بین شما و ربات قرار دارد، پایین آمده و می توانید غذای خود را بردارید.
میزهای دیجیتالی نسبت به ضربه، آب و حتی حرارت نیز مقاوم هستند و با خیال راحت می توانید به غذا خوردن مشغول باشید.
منوی رستوران روبوشف در حال حاضر مشتمل بر غذاهایی چون پنه آلفردو مرغ، پنه آلفردو گوشت، استیک فیله با سس قارچ، استیک مرغ با سس مخصوص، انواع پیتزاها و پیش غذاهایی مانند سیب زمینی و بال سوخاری و سالاد سزار هست و البته این رستوران به زودی و رفته رفته منوی خود را کاملا گسترش خواهد داد.

امکان جالب دیگری که در این رستوران وجود دارد، دریافت تبلیغات و آگهی از صاحبان مشاغل می باشد. صاحبان مشاغل، تولید کنندگان و … می توانند کالا یا خدمات خود را در نمایشگرهای لمسی روبوشف یا همان میزهای دیجیتال آگهی کنند. به این وسیله مشتریان در زمان انتظار برای آماده شدن و رسیدن غذا این آگهی های تبلیغاتی را مشاهده خواهند کرد.

با توجه به ویژگی های خاص این رستوران و حال و هوای منحصر به فرد آن، توصیه می کنیم غذا خوردن در این مکان بی نظیر را حتما تجربه کنید.

-روبوشف-تهران-1 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران-2 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران-3 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران-4 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران-5 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران-6 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران-7 رستوران روبوشف تهران

-روبوشف-تهران رستوران روبوشف تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *