رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ مرداد ۱۳۹۴

رستوران اردک آبی

لینک این مطلب کپی شد!

غذاها در اردک آبی به صورت بوفه‌هایی متنوع ارایه می‌شوند. بوفه‌های اردک آبی در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند که در هر نوبت شما می توانید هر کدام از بوفه‌ها را به صورت تک به تک و یا بصورت بوفه کامل استفاه کنید. در بوفه رستوران اردک آبی شما برای صرف انواع غذا به هر میزان که میل دارید تنها یک بار پرداخت می کنید. اردک آبی با دکوراسیون شیک در یک منوی غذایی، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، اشتها آور و دسرها را برای شما سرو می کند.

شاید شما نیز مانند من بعضی وقت ها جمعه صبح هوس یک صبحانه کامل و بدون دردسر را کرده باشید، در چنین مواقعی من به شما پیشنهاد می کنم که یک سری به رستوران اردک آبی بزنید. (البته بهتر است اول ماه باشد) این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید تندیس واقع در میدان تجریش قرار دارد. این رستوران از جمله رستوران هایی می باشد که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند به همین دلیل قیمت هایش نسبت به سایر رستورانهای دیگر بالاتر است. البته من فقط صبحانه آنرا به شما توصیه می کنم.

منوی صبحانه این رستوران به صورت سرد و گرم می باشد البته فراموش نکنید که اگر صبحانه سرد یا گرم خود را با یکی از همراه های خود که مدلی مخالف شما دارد به اشتراک بگذارید مدیریت رستوران موقع حسا ب کردن برای شما دو منوی سرد و گرم را با هم حساب می کنند در این موقع بهتر است که از آنها بخواهید که منوی کامل را برای شما حساب کنند که هزینه آن از سر جمع یک منوی سرد و گرم و نوشیدنی کمتر است.

از محیط این رستوران خواسته باشید می شود گفت که بیشتر مواقع خانوادگی است و محیط آرامی را برای شما فراهم می کند که صبحانه، ناهار یا شام خود را در آنجا میل نمایید.

آدرس : تهران-تجریش-مرکز تجاری تندیس-طبقه دوم تجاری
تلفن : ۲۲۷۳۰۰۴۹

9040311f-de88-f375-371b-c1b4615e9bee_1 رستوران اردک آبی

575755555555555555 رستوران اردک آبی

blue-dak_wm رستوران اردک آبی

ordak-ab رستوران اردک آبی

395-2-2015-01-04556996 رستوران اردک آبی

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    بعد از كوهنوردي صبحانه لذيذي در ارك آبي نوش جان كنيد.منوی صبحانه از دو بخش سرد و گرم تشکیل شده که شما می توانید یک یا هر دو قسمت رو امتحان کنید. آیتم هایی که توی هر دو قسمت وجود داره خوب و متنوع هست.

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    رستوران اردک آبی بالای مرکز تجاریه ، بعد از یک بازار گردی حسابی تو تندیس فقط ناهای لذیذ و خوشمزه رستوران اردک آبی مزه میده ، غذاها و سالادها و دسرها که بسیار متنوع می باشد همگی به صورت بوفه چیده شده

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    کیفیت غذاهاش واقعا عالیه و قیمت هاش هم خیلی مناسبه.

    ۱۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    یه زمانی در نوع خودش بهترین بود ولی از زمانی که مدیریت عوض شده دیگه اون کیفیت سابق رو نداره…

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *