رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت

اشتراک گذاری

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و در حال بررسی هتل ارزان برای اقامت هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فلای تودی، ارزان‌ترین گزینه‌های موجود برای اقامت در استانبول را در اختیارتان قرار می‌دهد و کمکتان می‌کند تا خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.
ترکیه و به خصوص استانبول از مقاصد گردشگری محبوب بین مردم دنیاست. تنوعی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و وجود امکانات تفریحی مدرن و جذاب، هر ساله گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب استانبول می‌کند.
برای داشتن تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به استانبول، همه چیز برای شما مهیا شده، تنها کافی است زمان سفر و محل اقامت خود را مشخص کنید.

هتل استانبول

تنوع هتل های استانبول این امکان را ایجاد کرده تا در هر محله‌ای که می‌خواهید و با قیمت و شرایط موردنظرتان، هتل دلخواهتان را انتخاب کنید. حالا تا خرید هتل فقط چند تا کلیک مانده است. وارد وبسایت فلای تودی شوید و طبق راهنمای زیر برای تهیه هتل اقدام کنید.

رزرو هتل ارزان در استانبول

برای انجام فرایند رزرو هتل در فلای تودی، نام هتل و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد می‌کنید و در بازه زمانی که برای اقامت در نظر دارید، به جستجو می‌پردازید. اگر هتل خاصی مدنظرتان نیست، تنها با مشخص کردن زمان و مدت اقامت و تعداد افراد، می‌توانید به لیستی از هتل های استانبول همراه با قیمت‌ها، موقعیت و امتیاز دسترسی داشته باشید.
هر گزینه، شامل نمایش روی نقشه و حداقل قیمت (برمبنای مدت اقامت مشخص شده) است و با کلیک بر روی نمایش قیمت، می‌توانید قیمت هر اتاق را با توجه به امکانات و شرایطش مشاهده کنید.
برای محدودتر کردن گزینه‌های انتخابی خود، می‌توانید از فیلترهای سمت چپ صفحه استفاده کنید. این فیلترها شامل شرایط (تخفیف ویژه، مبلغ غیرقابل استرداد)، محدوده قیمتی، کلاس مکان اقامتی (بر اساس تعداد ستاره یا بدون ستاره)، مقصد (محله‌ای که می‌خواهید هتل بگیرید)، نوع مکان اقامتی (شامل آپارتمان، خوابگاه، هتل و …)، امکانات (ورود حیوانات خانگی، رستوران، خدمات خانه‌داری و …) و هتل‌های زنجیره‌ای می‌شود. با تیک زدن هریک از موارد دلخواه خود در قسمت فیلترها، به هتل موردنظر خود نزدیکتر خواهید شد.
پیش از کلیک بر روی دکمه رزرو، بهتر است قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به آن هتل را مطالعه کنید.
پس از ورود به قسمت رزرو، نوبت وارد کردن اطلاعات است. مرحله اول ورود اطلاعات خریدار، مرحله دوم ورود اطلاعات مسافرین و در نهایت پرداخت است.
ما برای تسهیل عملیات جستجو و انتخاب هتل ارزان در استانبول، تعدادی از هتل های ارزان استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

اقامت ارزان در استانبول

 

هتل استانبول

در ادامه به معرفی سه گزینه ارزان برای اقامت در استانبول می‌پردازیم. برای اطلاع از مشخصات هر هتل می‌توانید به صفحه مربوط به همان هتل در سایت فلای تودی مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

هاستل سلطان -Sultan Hostel & Guesthouse

هاستل و مهمانخانه سلطان در نزدیکی ایاصوفیه قرار گرفته است و دارای امکاناتی چون پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و کتابخانه، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان است. مهمترین ویژگی این هاستل برخورداری از کلوپ شبانه است که می‌تواند اقامت شما را دلپذیرتر کند.

هاستل تکسیم سیتی -Taksim City Hostel

هاستل تکسیم سیتی به فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا میدان تقسیم قرار گرفته و امکانات آن شامل اینترنت بی‌سیم رایگان، امکانات خشکشویی، چاپگر، نظافت روزانه است.

هتل ریدل – Reydel Hotel

هتلReydel در نزدیکی بازار مصر در قلب استانبول قرار گرفته است. اینترنت بی‌سیم رایگان، شاتل منطقه‌ای، صبحانه رایگان، خدمات اتاق ۲۴ ساعته از امکانات این هتل است.

توصیه‌های مهم پیش از رزرو هتل

برای اینکه بتوانید هتل خوب با قیمت مناسب در استانبول رزرو کنید، چند توصیه ارائه داده‌ایم:
• به طور مداوم قیمت‌ها را بررسی کنید تا در صورت اعمال تخفیف، زودتر باخبر شوید.
• همه اطلاعات مربوط به هتل انتخابی خودتان را به دقت بخوانید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.
• حتما نظرات افرادی که قبلا در آن هتل اقامت داشته‌اند را مطالعه کنید تا دید بهتری به شما بدهد.
• ماه رمضان سفرها به ترکیه کمتر است، بنابراین زمان خوبی برای یک سفر به صرفه و کم هزینه است.
• یادتان باشد هر چه هتل به مناطق گردشگری معروف استانبول نزدیک‌تر باشد، هزینه آن هم بیشتر می‌شود.
• از آنجا که ممکن است قیمت‌ها تغییر کنند یا اتاق‌ها رزرو شوند، بهتر است رزرو هتل را حداقل دو هفته قبل از سفرتان انجام دهید.
• یادتان باشد قوانین رزرو برای هر هتل متفاوت است. بنابراین شرایط کنسلی یا استرداد وجه، به قوانین هتل انتخابی شما بستگی دارد.

چرا رزرو هتل استانبول در فلای تودی؟

استانبول

فلای تودی روند انتخاب تا خریداری هتل را برای شما آسان کرده است. پرداخت هزینه به صورت آنلاین، مشکل خرید با مستر کارت و ویزا کارت را برطرف کرده است. از سوی دیگر، فلای تودی امکان دریافت آنلاین واچر هتل را در اختیارتان قرار می‌دهد. واچر هتل همان رسید پرداخت و تاییدیه رزرو هتل است. بدین صورت دیگر نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی ندارید.
از طرف دیگر تنوع زیادی از هتل‌ها با قیمت‌ها و شرایط گوناگون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین را در فلای تودی می‌توانید ببینید. امکان بررسی هتل‌ها و مقایسه وجود دارد، از این رو خرید مطمئن‌تری خواهید داشت.
پشتیبانی فلای تودی به صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما پاسخ می‌دهد و برای رفع مشکلات احتمالی در دسترس است.

فلای تودی فضایی مطمئن هم برای رزرو هتل هم خرید بلیط
برای سفری آرام و بی‌دغدغه و البته ارزان به استانبول، می‌توانید با خیال راحت تمامی مراحل رزرو هتل را طبق مراحلی که گفته شد، در سایت فلای تودی انجام دهید. همچنین می‌توانید علاوه بر هتل، بلیط استانبول به تهران و تهران به استانبول را نیز از همین سایت تهیه کنید. برای تماس با پشتیبانی فلای تودی با شماره ۰۲۱-۴۲۴۰۵۰۰۰ تماس بگیرید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *