جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راهنمای جامع اجاره ویلا و جذابترین مقاصد گردشگری شمال

تاریخ بروزرسانی :
۸ بهمن ۱۴۰۲

با شنیدن نام شمال، مسافرت به شمال کشور و اجاره ویلا در شهرهای استان‌های مازندران، گیلان و گلستان را به خاطر می‌آوریم. همانطور که می‌دانیم شهرهای این سه استان دارای آب و هوای گرم و شرجی هستند. بنابراین بهترین زمان سفر به این استان‌ها نیمه دوم فروردین، اردیبهشت تا اوایل خرداد و مهر ماه است. در این ماه‌های سال، هوا نسبتا خنک است. جالب است بدانید که در مهر ماه به دلیل بازگشایی مدارس سواحل شمال کشور نسبتا خلوتتر می‌شود و آب و هوایی بسیار خنک و معتدل دارد. سعی کنید قبل از شروع مسافرت نسبت برای اجاره ویلا شمال اقدام نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده سفر خود را شروع کنید.

شهر زیبای رامسر، عروس شهرهای شمال
رامسر یکی از شهرهایی است که برای سفر به شمال کشور گزینه مطلوبی به حساب می‌آید و محبوبیت خاصی دارد. رامسر از شهرهای استان مازندران است و در مرز استان گیلان قرار دارد. این شهر، بسیار زیبا و با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. از رامسر با عنوان عروس شهرهای شمال نیز یاد می‌شود. اجاره ویلا رامسر ، با توجه به اینکه دارای تنوع بسیار بالایی می‌باشد کاری نسبتا آسان است. می‌توانید متناسب با معیارهای خود نسبت به اجاره ویلا، اجاره سوئیت، اجاره ویلا استخردار و… در این شهر اقدام نمایید.

نکاتی برای سفر به شمال
تقریبا تمامی افراد بهترین زمان برای سفر به شمال کشور را تعطیلات نوروز و فصل بهار می‌دانند. در هنگام برنامه‌ریزی سفر به شمال کشور حتما به فکر اجاره ویلا و محل اقامت خود باشید. اجاره ویلا رامسر دارای نرخ‌ها و معیارهای متفاوتی است. متناسب با بودجه و مدت اقامت خود می‌توانید ویلاهای زیبا و منحصر به فرد رامسر را اجاره نمایید. این را هم به خاطر بسپارید که در روزهای تعطیل با سفر کردن به شمال کشور، ممکن است اجاره ویلا شمال کار دشواری باشد، زیرا در این زمان‌ها متقاضی برای اجاره ویلا بسیار زیاد است. پس اول از اجاره ویلا شمال اطمینان حاصل نمایید، سپس سفر خود را آغاز کنید.

بهترین زمان برای اجاره ویلا در شمال
برای آن که بتوانید ویلا ارزان قیمت پیدا کنید، بهترین زمان شمالگردی اولین ماهِ فصل پاییز – مهرماه – است. در واقع سعی کنید در روزهای تعطیلات رسمی به شهرهای شمال سفر نکنید، زیرا نمی‌توانید اجاره ویلای ارزان برای اقامت خود داشته باشید. لازم به ذکر است که اجاره ویلای استخر دار نسبت به اجاره ویلا‌های دیگر گرانتر می‌باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که در زمان‌هایی که شمال کشور شلوغ است سواحل نیز زیبایی خاصی ندارند، زیرا متاسفانه همه ساحل با پلاستیک و زباله پوشیده می‌شود.

TelecabinRamsar راهنمای جامع اجاره ویلا و جذابترین مقاصد گردشگری شمال

جاذبه‌های دیدنی رامسر
رامسر از شهرهای شمالی کشور است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. از جمله جاذبه‌های گردشگری رامسر می‌توان به بام رامسر، تله کابین و روستای زیبای جواهرده اشاره نمود. اقامت در این شهر زیبا با اجاره ویلا رامسر خود یکی از جاذبه‌های سفر به رامسر محسوب می‌شود. اقامتی که شما را لبریز از آرامش و حس تازگی می‌کند.

روستای زیبای جواهرده و اجاره ویلا
جواهر ده یکی از جاذبه‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیز شهر رامسر به حساب می‌آید. جواهرده در ۲۹ کیلومتری جنوب غربی رامسر واقع شده و از شمال توسط کوه‌های البرز محاصره شده است. این جاذبه گردشگری رامسر در تابستان‌ها آب و هوایی خنک و بسیار دل انگیزی دارد. جالب است بدانید در زمان‌های قدیم این مکان تاریخی با جنگل‌های سبز را جورده به معنای ده بالا می‌نامیدند. برای جستجوی ویلای ارزان قیمت جهت اجاره ویلا رامسر یا خانه روستایی در جواهرده می‌توانید به تیشینه مراجعه نمایید.

تله کابین رامسر
همه ما شهر زیبا رامسر را به تله کابین آن می‌شناسیم. تله کابین بسیار زیبا که از میان جنگل و درختان سرسبز عبور می‌کند. با سوار شدن تله کابین می‌توانید شاهد مناظر بسیار زیبا و وصف نشدنی باشید. ارتفاع این تله کابین ۷۰۰ متر است و دارای ۴۰ کابین است. این جاذبه گردشگری رامسر در ۵ کیلومتری غرب رامسر قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم با اجاره ویلا رامسر و اقامتی چند روزه در این شهر زیبا از تمامی این جاذبه‌ها لذت ببرید.

جذابترین مقاصد گردشگری شمال برای اجاره ویلا
بکرترین و همینطور جذاب‌ترین شهرها و روستاهای ایران در شمال کشور واقع شده‌اند. شمال کشور دارای طبیعتی سرسبز و زیبایی است که ساعت‌ها می‌توان از دیدن آن لذت برد. تقریبا می‌توان این گونه بیان نمود که تمامی شهرها و روستاهای شمالی کشور زیبا گردشگرپذیر هستند. از زیباترین و بکرترین شهرهای شمال کشور می‌توان به تالش، رامسر، فریدون کنار، رودسر و… اشاره نمود. برای سفر به این شهرهای شمالی باید در فصل‌های خنک‌تر سال برنامه ریزی داشته باشید. حتما برای اجاره ویلا ارزان جستجوهای لازم را پیش از سفر انجام دهید. ممکن است اگر بدون برنامه‌ریزی و در زمان نامناسب به این شهرهای زیبا سفر کنید، اجاره ویلا متناسب با معیارهای مورد نظر شما امکانپذیز نباشد. بنابراین حتما قبل از سفر به شمال کشور با مراجعه به وب سایت تیشینه قیمت اجاره ویلای شمال را از همه سایت‌های معتبر به صورت یکجا مشاهده نمایید. شهرهای شمال را نمی‌توان یکی دو روزه سفر کرد و از جاذبه‌های گردشگری آن بازدید نمود. بهتر است برای سفر به شمال کشور حداقل سه – چهار روز در شهرهای شمال کشور اقامت داشت.

بهترین و تمیزترین سواحل شمالی
از زمان‌های قدیم اکثر افراد سفر به شمال کشور را به دلیل دریاهای زیبا و بی‌شمار آن انتخاب می‌کنند. سواحل شمال کشور ایران یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این خطه به شمار می‌آید. شمال کشور بر خلاف جنوب کشور از تعداد معدودی ساحل تمیز و زیبا برخوردار است زیرا افراد به شمال کشور بیشتر از جنوب سفر می‌کنند. متاسفانه امروزه انسان‌ها به عنوان اصلی‌ترین عامل تخریب محیط زیست شناخته می‌شوند. ما می‌خواهیم سه تا از زیباترین سواحل تمیز و منحصر به فرد شمال کشور را برای شما عزیزان معرفی نماییم. امیدواریم همه با هم بکوشیم تا با حفظ محیط زیست بخصوص در هنگام سفر به عنوان حامی محیط زیست، این زیبایی‌ها را برای نسل‌های آینده نیز حفظ و حراست کنیم.

ساحل زیبای چمخاله
ساحل زیبا و مجهز چمخاله یکی از کم خطرترین سواحل شمال کشور ایران به حساب می‌آید. برای بازدید از ساحل چمخاله باید به استان گیلان سفر کنید و به دنبال اجاره ویلا در استان گیلان باشید. این ساحل زیبا در ۱۰ کیلومتری شرق لنگرود واقع شده است. چمخاله یکی از پرآب‌ترین رودخانه‌های ایران به شمار می‌آید. ساحلی زیبا و توریستی است که می‌توانید ویلا با قیمت مناسب نیز در آن اجاره نمایید.

سواحل چابکسر و رودسر
از دیگر سواحل تمیز و زیبا در شمال کشور می‌توان به سواحل چابکسر و رودسر اشاره نمود. این سواحل به همراه چمخاله از تمیزترین و زیباترین سواحل موجود در شمال کشور به حساب می‌آیند. ساحل زیبا و آرام رودسر نیز در استان گیلان واقع شده است. یکی از آرام‌ترین و زیباترین ساحل‌های شمال کشور است که می‌توانید از آرامش این ساحل و زیبایی بی‌نظیر مناظر آن ساعت‌ها لذت ببرید.

chaboksar راهنمای جامع اجاره ویلا و جذابترین مقاصد گردشگری شمال

پیشنهادهای برای جنگل نوردی در دل طبیعت
همه ما با سفر کردن به شمال کشور از جاده‌های سرسبز و جنگلی آن لذت برده‌ایم. همچنین در اطراف شهرها و روستاهای این بخش از کشور جنگل‌های زیبا و سرسبزی وجود دارد. یکی از زیباترین جنگل‌های بی‌نظیر شمال کشور جنگل دالخانی است. این جنگل با مناظری بسیار زیبا و وصف نشدنی در شهر رامسر قرار دارد. این منطقه از شمال کشور یکی از معروف‌ترین مناطق جنگل نوردی در کشور ایران به حساب می‌آید. جنگل دالخانی، جنگلی نیمه کوهستانی است که در ارتفاعات کوه البرز و در مسیر جاده ییلاق جنت رودبار با ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح دریا و یا مساحتی حدود ۶۰۰ هزار متر مربع واقع شده است. به این جنگل زیبا دالان بهشت نیز می‌گویند، زیرا دارای پوشش متراکم جنگلی و مه‌های غلیظ می‌باشد. جاذبه‌های طبیعت شمال کشور یکی از بهترین مناطق برای جنگل نوردی و پیاده‌روی است. در برخی از این جنگل‌ها ویلاهایی برای اجاره وجود دارد. بنابراین برای سفر کردن به این منطقه از شمال کشور نگران اقامتگاه و اجاره ویلا شمال نباشید. اجاره ویلا یا اجاره کلبه در جنگل خاطره زیبا و متفاوتی را برای شما از سفر به شمال به یادگار خواهد گذاشت.

Dalkhani راهنمای جامع اجاره ویلا و جذابترین مقاصد گردشگری شمال

راهنمای اجاره ویلا
برای سفر کردن به شهرهای شمال کشور نگران اجاره ویلا شمال نباشید. به راحتی می‌توانید در تمامی شهرهای شمال کشور ویلا با معیارهای مورد نظر خود را از سایتهای مختلف و معتبر جستجو و اجاره نمایید. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در روزهای تعطیلات رسمی و فصل بهار شمال کشور شلوغ و پر رفت و آمد است. بنابراین اگر قصد مسافرت به شهرهای شمال در روزهای تعطیل و شلوغ را دارید حتما از قبل با برنامه‌ریزی نسبت به رزرو اجاره ویلا اقدام نمایید. تیشینه یک موتور جستجوی ویلا و اقامتگاه است که کار شما را برای یافتن ویلای مناسب و ارزان قیمت بسیار ساده‌تر کرده است. با وارد کردن مقصد مورد نظر خود در تیشینه می‌توانید تمامی ویلاها و دیگر اقامتگاههای مقصد را بصوت همزمان از همه سایتهای معتبر اجاره ویلا بیابید و مقایسه نمایید، سپس با انتخاب ویلای مورد نظر به سایت ارائه کننده اقامتگاه جهت نهایی کردن رزرو هدایت شوید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد