رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ آبان ۱۳۹۳

دو طرح جامع گردشگری طبیعی در کرمان اجرا می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ :۱۳۹۳/۰۸/۲۰-به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در نشست کارگروه گردشگری استان کرمان افزود: الزامات زیست محیطی در طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم مصوب در کارگروه گردشگری استان کرمان مد نظر قرار دارد.

وی اظهار کرد: طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم پارک ملی خبر و کویر شهداد توسط شرکت هایی صاحب نام به مرحله اجرا در خواهند آمد.

استاندار کرمان با اشاره به فضای ایجاد شده در کشور طی تصدی دولت تدبیر و امید افزود: صنعت گردشگری در کشور با توجه فضای مطلوب به وجود آمده در این مدت از رونق خاصی برخوردار شده است.

وی رونق صنعت گردشگری در کشور را به دلیل اجرای سیاست های خوب و صحیح دولت تدبیر و امید در زمینه های مختلف دانست.

رزم حسینی آغاز تصمیم گیری به منظور اجرای طرح جامع گردشگری پارک ملی خبر بافت را به حدود هشت ماه قبل مربوط دانست و تاکید کرد: این امر به منظور بهره برداری از ظرفیت بخش خصوصی به مرحله اجرا رسید.

وی با اشاره به انجام مطالعات فراوان بر روی طرح جامع گردشگری اکوتوریسم پارک ملی خبر، تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح از افراد و شرکت های خبره و دارای برند استفاده شد.

استاندار کرمان با اشاره به عقد تفاهم نامه برای اجرای طرح جامع گردشگری پارک ملی خبر با هواپیمایی ماهان از رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به دلیل همراهی با مجموعه استان در این زمینه تقدیر کرد.

وی از پارک ملی خبر به عنوان مکانی بکر و دارای ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف بویژه گردشگری نام برد و گفت: باید از این منطقه در راستای خلق ثروت، توسعه اقتصاد منطقه، ایجاد اشتغال و جذب گردشگران بهره برد.

وی از اجرای طرح جامع گردشگری کویر شهداد نیز در کرمان به عنوان دیگر طرح مصوب کارگروه گردشگری این استان نام برد.

استاندار کرمان از سرمایه گذار پارک ملی خبر تقدیر کرد و افزود: این طرح با رعایت تمامی الزامات زیست محیطی و در قالب یک بسته کامل گردشگری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: سرمایه گذار دو طرح جامع گردشگری اکوتوریسم در استان کرمان متعهد به اجرای طرح در برنامه زمان بندی شده اند.

رزم حسینی با اشاره به طرح گردشگری کویر شهدا از این طرح به عنوان راهی برای ایجاد امنیت در کویر نام برد و گفت: کویر همواره برای منطقه یک تهدید به شمار می رفته است که اجرای این طرح امنیت کویر را تضمین می کند.

وی با بیان این که همه ما از مدافعان محیط زیست هستیم اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح همه الزامات زیست محیطی رعایت می شود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *