جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

در ماه رمضان به کجای ایران سفر کنیم ؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

ماه رمضان با تمام مراسم های مذهبی و حال خوشی که بین مردم روزه دار و غیر روزه دار ایجاد می‌کند یکی از فرصت هایی است تا در ماه‌ای که مردم زیادی به سفر نمی‌روند ، به گشت و گذار در شهر های مختلف ایران پرداخته و تجربه‌ی جدید و لذت بخشی از سفر پیدا کنید.
ما در این مطلب به معرفی ۳ تور ، تور قشم ، تور یزد ، تور چابهار لیانا پرواز پرداخته ایم .
تور قشم ( سفر به جزیره عجایب ایران )
تور قشم و سفر به قشم چند سالی است که رونق گرفته و این پیشرفت و ورود توریست به قشم باعث به وجود آمدن هتل های با کیفیت نسبتا بالا و دیگر زیرساخت هایی شده که سفر به قشم را بیش از بیش آسان و لذت بخش کرده است. قشم در ماه رمضان از دیگر ایام سال خلوت‌تر است و همچنین با توجه به نزدیک شدن به تابستان مردم کمتری فکر سفر به این جزیره را در سر دارند ولی قشم هنوز آنقدر گرم نشده که نتوان از تمام جاذبه‌های بی نظیر این جزیره دیدن کرد.
اولین پیشنهاد ما برای سفر در ماه رمضان تور قشم لیانا پرواز است چرا که با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید به این جزیره با هواپیما سفر کنید و جاذبه های فوق العاده‌ای مثل تنگه چاهکوه ، دره ستارگان ، جزیره هرمز و دیگر جاذبه های قشم را به تماشا بنشینید.
همچنین پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه خوردن غذاهای دریایی قشم را از دست ندهید.

تور قشم در ماه رمضان به کجای ایران سفر کنیم ؟

تور یزد ( سفر به شهر بادگیرها )
تور یزد جزو بهترین تورهای تاریخی و مذهبی ایران به شمار می‌رود. همه می ‌دانیم جایگاه مذهبی یزد، این شهر را در کنار شهر مشهد قرار داده و جایگاه تاریخی این شهر هر بازدید کننده ای را به سفری در تاریخ خواهد برد.
شهر یزد را همه با مردم خون گرم و مهربان و همچنین فرهنگ غنی می شناسند تور یزد ویژه ماه رمضان فرصت بسیار خوبی است تا عاشقان مساجد و بافت سنتی و معماری به این شهر سفر کرده و بدلیل خلوت بودن در ماه رمضان بتوانن بیشتر از جاذبه های دیدنی این شهر لذت ببرند.
هتل‌های یزد در ماه رمضان مانند روال بقیه ماه ها خدمات صبحانه را ارائه می‌دهند و همچنین برای خدمات ناهار نیز می‌توانید به رستوران های هتل ها مراجعه کنید.
پیشنهاد تیم لیانا پرواز برای شما در سفر به یزد استفاده از گشت هایی همچون گشت شهری و خارج آن و همچنین گشت صحرا‌های زیبای اطراف شهر می‌باشد تا با سلیقه‌ی خود به تفریح در آنجا بپردازید.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم خرید سوغاتی هایی مانند شیرینی های خوشمزه یزد و ترمه های زیبا و رنگارنگ را در تور یزد فراموش نکنید.

تور یزد در ماه رمضان به کجای ایران سفر کنیم ؟

تور چابهار ( سفر به بندر همیشه بهار )
تور چابهار، سفر به شهری است نه چندان شناخته شده برای توریست ها و گردشگران و البته بندری که از نظر تجاری بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور را تامین می‌کند.
چابهار یکی از مقاصدی است که هنوز پیشرفت زیادی نکرده است ولی این عدم پیشرفت را می توان به نوعی نقطه قوتی برای این بندر نیز دی نظر بگیریم چرا که مردم کمی در ایران و خارج از ایران به این بندر در ماه رمضان سفر می ‌کنند. چابهار منطقه آزاد تجاری است و همین موضوع باعث شده بسیاری از مردم برای خرید به مراکز خرید این بندر مراجعه کنند و وسایلی از جمله وسایل برقی بخرند. چابهار دارای دو گشت مختلف شرقی و غربی است که گشت شرقی بازدید از مکان هایی مثل دریای بزرگ ، درخت انجیر معابد ، دماغه دریس و خلیج گواتر است و گشت غربی در تور چابهار شامل قلعه پرتغالی ها ، روستای تیس ، غارهای ۳ گانه ، کوه گلفشان و روستای درک است. پیشنهاد ما برای تور چابهار اقامت در هتل ۵ ستاره لیپار می‌باشد.

تور چابهار در ماه رمضان به کجای ایران سفر کنیم ؟

در صورتی که علاقه دارید اطلاعات بیشتری در مورد تورهای بالا و دیگرتورهای داخل ایران کسب کنید و یا از قیمت تورها مطلع شوید به وبسایت لیانا پرواز به آدرس www.lianaparvaz.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۴۱۱۸۷ تماس حاصل کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.7]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد