رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مرداد ۱۴۰۱

خرید تور کیش با آفرهای ویژه لحظه آخر

لینک این مطلب کپی شد!

کیش یکی از جذابترین و منحربه‌فردترین جزیره‌های دیدنی ایران محسوب می‌شود که هر مسافری را می‌تواند به بازدید از این جزیره لاکچری علاقه‌مند کند. اگر بخواهیم این جزیره را رده بندی کنیم، جزیره کیش در رده مقاصد لاکچری و زیبای ایران به حساب می‌آید و به همین دلیل امکان دارد هزینه‌های سفر به این جزیره برای همه افراد مناسب نباشد. اما اگر بتوانید تور کیش را با نرخ مناسبی خریداری کنید. چطور؟ سایت لحظه آخر ویژگی‌هایی را برای مسافرین درنظر گرفته تا مسافرین بتوانند تورهای این جزیره را با بهترین قیمت تور کیش خریداری کنند.

 خرید تور کیش با آفرهای ویژه لحظه آخر

 

برگزاری تورهای کیش به چه صورت است؟

در سایت لحظه آخر متناسب با هر نوع اقشار جامعه تورهای گردشگری این جزیره را ارائه می‌دهد. مسافرین تور کیش سفرشان را می‌توانند به دو صورت هوایی و زمینی از تهران و دیگر شهرها برگزار کنند که بر روی قیمت تور کیش تاثیر گذار است؛ تورهای لحظه آخری کیش به علت آفرها و تخفیف‌های ویژه‌ای که دارند، با قیمت بسیار مناسب و اندکی نسبت به دیگر رقبا در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد و همین امر موجب می‌شود تا مسافرین بتوانند سفری مقرون به صرفه را تجربه کنند.

تور هوایی کیش، مناسب افرادی ک قصد تفریح دارند!

تور کیش هوایی رایج‌ترین و محبوبترین نوع تور است که سفر با آن بسیار راحت و سریع بوده و همچنین از لحاظ صرفه‌جویی در زمان منطقی‌ترین گزینه است تا گردشگران بتوانند بیشتر زمان سفرشان را در کیش سپری کنند تا در مسیر. اگر دوست دارید درکنار سفری راحت و سریع، سفری مقرون را هم تجربه کنید، تور کیش هوایی هوشمندانه‌ترین انتخاب محسوب می‌شود. در ضمن هنگامی که با تور سفر می‌کنید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به عهده آژانس مسافرتی بوده و مسافرین با مشکلاتی مثل پیدا نکردن بلیط یا تکمیل بودن ظرفیت اتاق در هتل‌ها مواجه نخواهید شد!

-1 خرید تور کیش با آفرهای ویژه لحظه آخر

ایرلاین‌هایی که تور کیش را ارائه می‌دهند عبارت‌اند از:

کیش ایر،

قشم ایر

تابان

معراج

کاسپین

وارش

زاگرس

آتا

فلای پرشیا

پارس ایر

سپهران

ایران ایر تور

 

معرفی تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش به توری گفته می‌شود که چند روز یا چند ساعت قبل از پرواز (به دلیل پر نشدن ظرفیت) در سایت‌ها به فروش گذاشته می‌شوند تا مسافرین بتوانند تهیه کنند. این نوع تورها نسبت به تورهایی که قابلیت رزرو از ماه‌ها قبل را دارند، هزینه کمتری داشته و انتخابی به صرفه محسوب می شوند. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، تور کیش لحظه آخری را رزرو نمایید و از تخفیف‌های ۵۰ درصدی وب سایت لحظه آخر بهره‌مند شوید.

تور زمینی کیش

تورهای زمینی کیش و یا هر مقصد درگیری، یکی از ارزانترین و درحین حال طولانی‌ترین تور برای مسافران است. تورهای جزیره کیش را بیشتر مسافرینی که انتخاب می‌کنند که در جنوب کشور زندگی می‌کنند و مسافت چندانی با بندرعباس ندارد. از این شهرهای می‌توان به بندرعباس، کرمان، اهواز و …. اشاره کرد. اما برخی از این شهرهای تورهای مختص به خود را دارند و می‌توانند در شهر خود با هواپیما هم سفر به کیش را تجربه کنند. تور کیش از کرمان از آن دسته تورها به حساب می‌آید که ساکنین کرمان برای اینکه بتوانند سفر به کیش را در قالب تور تجربه کنند، می‌توانند تور هوایی را با فرودگاه بین المللی هاشمی رفستجان کرمانی انجام دهند و تور زمینی را با اتومبیل شخصی یا قطارها.

چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

جزیره کیش در هر چهارفصل سال از نظر آب و هوا یکسان نیست و می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به کیش زمستان و پاییز است و علت این موضوع را می‌توان آب و هوای مرطوب و همچنین حداقل شرجی بودن هوای این جزیره دانست. همچنین تعداد گردشگرانی که از این جزیره در این دو فصل دیدن می‌کنند نسبت به تابستان و اواخر بهار بیشتر است.

 

-2 خرید تور کیش با آفرهای ویژه لحظه آخر

 

جزیره کیش در دو فصل دیگر از سال یعنی تابستان و بهار، به علت گرم بودن، سلیقه همه توریست‌ها نیست و برخی از گردشگران برای لذت بردن از تفریحات آبی در تابستان و اواخر بهار از این جزیره دیدن می‌کنند.

جاهای دیدنی رایگان در جزیره کیش

شاید تصور اکثر مسافرین بر این باشد که تمامی اماکن گردشگری جزیره کیش دارای هزینه‌ای است که مسافرین باید در هر لحظه پرداخت نمایند؛ اما همیشه همانطور که فکر می‌کنید، درست نیست! برخی از امکان گردشگری در جزیره کیش کاملا رایگان هستند و مسافرین می‌توانید به راحتی از آن دیدن کنند. در ادامه قصد داریم تا این امکان را نام ببریم.

پارک ساحلی سیمرغ

اسکله تفریحی کیش

شهر باستانی حریره

پارک مرجان

کشتی یونانی

انجیر معابد

نخلستان باغ بهشت

باغ راه ایرانی

اسکله میر مهنا

پارک شهر کیش

ساحل خانوادگی کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *