جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خبرنگاران آلمانی در راه ایران

تاریخ بروزرسانی :
۷ خرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۳/۷ – گروه گردشگری: هیاتی متشکل از رسانه‌های آلمانی با حمایت معاونت گردشگری از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۰ خرداد ماه جاری از استان‌های کشور بازدید خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نظر به برگزاری تورهای آشناسازی اصحاب رسانه ویژه بازارهای اصلی تورهای ورودی و کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران، معاونت گردشگری با همراهی جامعه تورگردانان ایران، هیاتی متشکل از اصحاب رسانه آلمانی را به کشور دعوت و حمایت‌های لازم را به‌منظور برنامه‌ریزی سفر آنان به عمل آورده است.
هیات ۹نفره گفته شده که از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مطرح کشور آلمان به شمار می‌آیند در تاریخ ۱۳ خردادماه جاری بر اساس هماهنگی صورت گرفته با هواپیمایی کشور ترکیه به صورت مستقیم از برلین به کرمانشاه سفر خواهند کرد و ضمن بازدید از جاذبه‌های گردشگری این استان، به شهرهای تهران، اصفهان و شیراز سفر خواهند کرد.
این گروه در تاریخ ۲۰ خردادماه کشور را به مقصد برلین ترک خواهند کرد. گفتنی است بازدید از جاذبه‌های شهر کاشان همچون باغ فین، خانه طباطبایی‌ها و روستای ابیانه، مجموعه تخت سلیمان استان کرمانشاه، کمپ کویری متین آباد استان اصفهان و گشت کامل در تخت‌جمشید و پاسارگاد بخشی از برنامه سفر هیات رسانه‌های آلمانی به شمار می‌آید. به گزارش «دنیای اقتصاد» برگزاری چنین تورهایی که در آن اصحاب رسانه حضور دارند با توجه به هزینه‌های بالای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری می‌تواند مکمل مناسبی برای جذب گردشگران اروپایی به ایران قلمداد شود. این تورها می‌توانند زمینه‌های آشنایی نزدیک و بدون واسطه اصحاب رسانه را با جاذبه‌های گردشگری کشورمان را فراهم آورند. انتشار گزارش‌ها و اخبار این خبرنگاران در رسانه‌های آلمانی‌ تبلیغاتی غیرمستقیم محسوب شده و به این ترتیب تاثیر بیشتری را برای انتخاب ایران در لیست گردشگران علاقه‌مند به طبیعت و فرهنگ خاورمیانه و کشورهای اسلامی دارند.
81174804 5714205 خبرنگاران آلمانی در راه ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    انتشار گزارشهای این خبرنگاران در رسانه‌های خارجی تبلیغاتی غیرمستقیم برای ما محسوب میشه و تاثیر بیشتری برای انتخاب کشور ایران در لیست گردشگران خارجی ب وجود میاره.

    ۳۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *