جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خانه بومیان کیش به مرکز مردم شناسی جزیره تبدیل می شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ دی ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۲۳-به گزارش سه شنبه ایرنا از سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان در بازدید از خانه مردم شناسی بومیان جزیره، این خانه را یکی از فرصت های خوب گردشگری در کیش برشمرد.

وی افزود: معرفی فرهنگ، تاریخ و شیوه زندگی بومیان کیش یکی از جاذبه های بی بدیل است که در کنار تمام مکان های مدرن و زیبا می تواند به مکانی جذاب برای گردشگران تبدیل شود.

وی گفت: معاونت های گردشگری و عمرانی سازمان آماده هستند تا با همفکری ریش سفیدان و بزرگان بومی جزیره کیش و برگزاری جلسات هم اندیشی ضمن افزایش جاذبه های موجود دراین خانه با برنامه ریزی این مکان به عنوان منطقه گردشگری فرهنگی در جزیره کیش میزبان گردشگران علاقه مند به موضوعات تاریخی و فرهنگی باشد.

مونسان تاکید کرد، بازدید از خانه مردم شناسی کیش باید در برنامه های گشت های تفریحی گردشگران قرار گیرد و روزانه همه گردشگران جزیره کیش ضمن بازدید از این مکان زیبا با فرهنگ و تاریخ بومیان جزیره آشنا شوند.

خانه مردم شناسی بومیان کیش با قدمت ۲۰۰ ساله در منطقه سفین جزیره قرار دارد که دارای یکهزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت و ۱۵ اتاق و دو حیاط مجلسی و خانوادگی بوده و به همت بومیان کیش راه اندازی شده است.

335 خانه بومیان کیش به مرکز مردم شناسی جزیره تبدیل می شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *