رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ آذر ۱۳۹۳

حفاظت از منافع مردم با جدیت در استانداردسازی تاسیسات گردشگری

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۳-جدیت در امر استانداردسازی تاسیسات گردشگری با هدف حفاظت از منافع مردم و ارائه خدمات شایسته، در راس امور اجرایی استان های غرب و جنوب غرب،باید باشد.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درجلسه کارگروه گردشگری استان های غرب و جنوب غرب کشور که با حضور ۸ در شهر اهواز برگزار شد؛ ن بیان این مطلب موضوعات کاربردی و به روز گردشگری کشور را مطرح و ضمن کسب نظرات به بیان رهنمودها و راه حل های کاربردی لازم پرداخت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنابع دستی و گردشگری، استان های حاضر در کارگروه گردشگری استان های غرب و جنوب غرب را به جدیت در برخورد با واحدهای خاطی، پیگیری امور شرکت های مجری استانداردسازی و نیز تقویت تعاملات فرابخشی با ارگان های متولی سفر دعوت کرد.

وی گفت: ضمن آشنایی با چالش ها و نیازهای اجرایی گردشگری در مناطق غرب و جنوب غرب کشور با هدایت جمعی وهمسو کردن استان های حاضر؛ روحیه وحدت و حرکت یکپارچه در راستای اهداف استراتژیک سازمان را باید تقویت کرد.

رحمانی موحد، با تاکید ویژه نسبت به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در بهمن ماه، این اقدام را فعالیت ملی خواند و از استان های حاضر جهت حضور با شکوه برای نمایش جامع ظرفیت های استانی دعوت کرد.

وی گفت:همکاری در تقویت اطلاعات پورتابل گردشگری در حال تهیه، تقویت آموزش های مجازی نیروهای انسانی، ارتقای وضعیت و تشدید همکاری با کمیته ملی طبیعت گردی و همچنین تداوم در برگزاری نشست های کارگروه ها از جمله مهم ترین برنامه های آینده است.

معاون گردشگری جدیت هر چه بیشتر در برگزاری جلسات ستادهای استانی و حضور شایسته در نوروز ۹۴ را از دیگر برنامه های مهم اجرایی پیش رو خواند که باید با همبستگی و تعامل هر چه بیشتر با هدف همراهی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام گیرد.

در این جلسه موضوعاتی همچون امر استانداردسازی تاسیسات گردشگری، وضعیت خانه مسافرها، ارائه مجوز و نظارت بر خدمات، نحوه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، طرح جامع گردشگری استان ها، به کارگیری خدمات گردشگری سلامت وچگونگی مدیریت یکپارچه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

1205 حفاظت از منافع مردم با جدیت در استانداردسازی تاسیسات گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *