جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ایران در چین

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ دی ۱۳۹۵

پکن – ایرنا – اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری چین روز سه شنبه به میزبانی شهر «هایکو» مرکز استان «های نن» در جنوبی ترین نقطه این کشور با حضور ایران گشایش یافت.
به گزارش ایرنا، در این دوره از نمایشگاه که به مدت سه روز برپا است، بیش از ۲۰ کشور و شماری از دفاتر و سازمان های مرتبط با حوزه گردشگری حضور دارند.
در آیین گشایش این نمایشگاه، شهردار شهر «هایکو» در سخنانی با تقدیر از تمامی شرکت ها و نمایندگان خارجی حاضر در این دوره گفت که برگزاری چنین نمایشگاه گامی ارزشمند در راستای توسعه مناسبات گردشگری بین چین و دیگر کشورهای دنیاست.
وی همچنین اظهار داشت که چنین رویداد فرهنگی می تواند مناطق توریستی و جاذبه های گردشگری کشورهای مختلف را به بازدیدکنندگان معرفی و آنان را در سفر به مناطق دیدنی این کشورها ترغیب نماید.
بر اساس گزارش دریافتی، غرفه ۵۵ متری ایران در این دوره از نمایشگاه که توسط کانون گردشگری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برپا شده، در اولین روز فعالیت خود با استقبال گرم بازدیدکنندگان مواجه شده است.
همچنین گزارش شده که در طول مدت برپایی نمایشگاه، غرفه ایران قصد دارد با توزیع اقلام فرهنگی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان را با ویژگی ها و امتیازات گردشگری کشورمان آشنا سازد.
جزیره «های نن» به دلیل آب و هوای بسیار خوب و طبیعت سرسبز همواره میزبان خیل عظیمی از مردم بخصوص از استان های سردسیر شمالی چین در چنین ایامی است و ازمراکز مشهور گردشگری چین و دنیا به حساب می آید.
به رغم گسترده بودن روابط تجاری ایران و چین مردم این کشور آشنایی و آگاهی زیادی نسبت به ایران و جاذبه های گردشگری کشورمان ندارند و حضور شرکت ها و دستگاه های ذی ربط در چنین نمایشگاههایی می تواند برای پر کردن این خلاء بسیار مفید باشد.
این نمایشگاه به مدت سه روز برگزار می شود و پیش از آن نیز ایران در نمایشگاه هایی در استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین نیز با موضوع گردشگری شرکت داشته است.
گفتنی است، نزدیک به ۲۰۰ هزار گردشگر ایرانی هر سال به چین سفر می کنند و شمار مسافرانی که از چین به ایران می روند بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر در سال برآورد می شود.
82372056 71297148 جاذبه‌های گردشگری ایران در چین

82372056 71297149 جاذبه‌های گردشگری ایران در چین

82372056 71297150 جاذبه‌های گردشگری ایران در چین

82372056 71297151 جاذبه‌های گردشگری ایران در چین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد