جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جاده جهان و لذت رانندگی در کیش

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ آبان ۱۴۰۱

جاده جهان و لذت رانندگی در کیش یکی از تفریحاتی است که پیشنهاد می کنیم از آن غافل نشوید. جاده جهان همچون حلقه ایی نگین زیبای جزیره کیش را دربرگرفته است. این جاده به صورت یک جاده کمربندی دورتادور جزیره امکان ارتباط با طبیعت بکر کیش را فراهم آورده است. دوستداران مناظر طبیعی می‌توانند چشم اندازهایی از دریا، ساحل، پوشش گیاهی و حیات جانوری متنوع جزیره را در سراسر طول جاده مشاهده کنند.

جاده جهان جاده جهان و لذت رانندگی در کیش

اماکن تفریحی در مسیر جاده جهان

از آنجایی که جاده جهان ، جزیره کیش را در آغوش کشیده و دوتا دور این جزیره را گرفته شما میتوانید تفریحاتی مانند : پارک آبی اوشن کیش ( که یکی از منحصر به فردترین پارک های آبی روباز در خاورمیانه و ایران است ) را در مسیر خود ببینید و همچنین در ادامه مسیر خود میتوانید پارک ساحلی سیمرغ ، پارک دلفین ها ، باغ پرندگان ، اسکله تفریحی کیش ، پارک ساحلی مرجان کیش و تفریحات آبی آن مانند ( پاراسل کیش ، بنانا کیش ، شاتل کیش ، اسکوتر زیر دریایی کیش و … ) را مشاهده کنید.

کشتی یونانی که نماد زیبایی جزیره کیش میباشد در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو جزیره کیش به گل نشست. این کشتی توسط شرکت ویلیام هامیلتون در گلاسکو که یکی از بندر های اسکاتلند است ساخته شده بود.

خانه مردم شناسی بومیان که نمادی از مهمان نوازی و اصالت بومیان جزیره کیش میباشد ، در حدود ۲۰۰ سال قبل بنا شده و برای معرفی فرهنگ ، تاریخ ، معیشت ، صنایع دستی و آداب و رسوم منحصر به فرد بومیان این جزیره به نمایش گذاشته میشود. مالک اصلی این خانه مرحوم حاج عبدالله بن شاهین بود که صاحب بزرگترین لنج های بادبانی در آن زمان و همچنین یک تاجره معروف بود. علاقه مندان میتوانند درمسیر جاده جهان از خانه مردم شناسی بومیان نیز بازدید نمایند.

دوچرخه سواری در جاده جهان

دوچرخه سواری در جزیره کیش نیز یکی از تفریحات سالم و لذت بخش است جاده دوچرخه سواری در موازات جاده جهان کیش قرار گرفته است و در هنگام رانندگی در جاده جهان کیش دوچرخه سواران و همچنین موتور برقی کیش زیاد به چشم میخورند که در کمال آرامش در هوای خالص این جزیره به تفریح مشغولند.

جاده جهان کیش1 جاده جهان و لذت رانندگی در کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    این جاده در اصل کمربندی جزیره زیبای کیش هست ولی در قسمت هایی از این جاده اهو هم به راحتی دیده میشه و بسیار جاده زیبای هست و بسیار پر آرامش

    ۸ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    جاده بسیار زیبا و خلوت در ایام زمستان که زیبایی جاده رو دو چندان میکنه.پوشش گیاهی منطقه خیلی زیباست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    جاده پر پيچ خم زيبا با پوشش گياهي وقتي از اين جاده عبور مي كنيد ديدنش واقعا لذت بخشه و جذاب

    ۲۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • امین کیش

    سلام دوستان
    البته جاده جهان خیلی زیبا و دل انگیز است ولی عکس بالا متعلق به جزیره کیش نیست. جزیره کیش کوه و تپه نداره.

    ۲۱ آبان, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
    • اسلوب

      با سلام و تشکر از شما تصویر اصلاح شد .

      ۲۲ آبان, ۱۳۹۶

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *