رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ دی ۱۳۹۵

ثبت ۳۰۰هزار بازدید پاییزی از مجموعه سعدآباد

لینک این مطلب کپی شد!

تهران – ایرنا – در سه ماهه سوم سالجاری، حدود سیصد هزارنفر از ۱۷ کاخ موزه مجموعه سعدآباد بازدید کردند.
به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا مسئول روابط عمومی مجموعه سعدآباد گفت: در کاخ موزه ملت با حدود ۷۰ هزارنفر بازدید، کاخ سبز با ۶۰ هزارنفر بازدید و موزه اتوموبیل های سلطنتی با ۳۰ هزارنفر بازدید به ترتیب پرمخاطب ترین موزه های این مجموعه در ایام مذکور بوده اند.
محمد حیدری در خصوص استقبال گردشگران خارجی از مجموعه سعدآباد گفت: حدود ۲۳ هزارنفر ازگردشگران خارجی از این مجموعه بازدید کرده اند و شبکه های تلویزیونی، رادیویی، وب سایت های گردشگری، مجلات و خبرگزاری های داخلی و خارجی زیادی نیز در این ایام سعدآباد را برای بازدید، تهیه گزارش و ضبط برنامه خود انتخاب نموده اند.
وی ادامه داد: در سه ماهه سوم سالجاری مجموعه سعدآباد با برپایی ۵ نمایشگاه تخصصی شامل نمایشگاه عکاسی معماری تاریخی، نقاشی آثار سقاخانه ای، نقاشی ‘پنجره خاص’ نمایانگر آثار کودکان مبتلا به اوتیسم، قطعات خوشنویسی، نگارگری و جلدسازی مربوط به دوره های ایلخانی، تیموری، صفوی و قاجار، و گروهی عکاسی با عنوان بازار تبریز برپا شده است.
همچنین برپایی نشست های متناوب تخصصی خوشنویسی، تهران شناسی، پرنده نگری و کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان در موزه های این مجموعه برگزار شده است.
مجموعه سعدآباد با باغ موزه ای به وسعت ۱۱۰ هکتار و ۱۷ موزه و کاخ موزه مربوط به بناهایی از دوره قاجار تا پهلوی است که در نیمه دوم سال همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.
82379055-71310463 ثبت 300هزار بازدید پاییزی از مجموعه سعدآباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *