رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ آذر ۱۳۹۳

توقف قتل‌ عام پرندگان مهاجر در گیلان

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۱-به گزارش پایگاه خبری”فراز”، به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط‌زیست گیلان، یک متخلف معروف و سابقه‌دار شکار و صید در منطقه پیربازار رشت به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز پس از تعقیب و گریز در دام ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان افتاد.

این شکارچی متخلف که مدتها بود به روش‌ها مختلف از دست ماموران متواری می‌شد، سرانجام، طی عملیات ره‌گیری و کمین نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول قاچاق در منطقه پیربازار رشت دستگیر و جهت طی مراحل قانونی و اخذ دستورات قضایی به پاسگاه انتظامی دلالت شد.

دستگیری این شکارچی متخلف حرفه‌ای سابقه‌دار بازتاب گسترده‌ای در منطقه و در بین دوستداران محیط‌زیست داشته است.

مامورین یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت طی عملیات جداگانه‌ای موفق به دستگیری یک متخلف دیگر شکار و صید در منطقه حسین‌بکنده شدند که طی گزارشات واصله او هم به شکل وسیع پرندگان مهاجر را قتل‌عام کرد.

این شکارچی متخلف نیز پس از شناسایی و رهگیری سرانجام شامگاه گذشته به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول و ۱۲ مرغابی شکار شده دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

گفتنی است هرساله مهاجرت انواع متنوّعی از پرندگان مهاجر را به مناطق رودخانه ای و جنگلی و مردابی اطراف رشت نظیر پیربازار، نوخاله و …شاهدیم.
1156 توقف قتل‌ عام پرندگان مهاجر در گیلان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *