جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تورهای پر طرفدار ایران را بشناسید

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

کشور عزیزمان ایران کشوری چهار فصل است که در جای جای آن جاذبه ای برای دیدن و گشت و گذار وجود دارد. سفر رفتن مزایای زیادی دارد و شما علاوه بر کشف دنیا و دیدن مکان های جدید، دید شما نسبت به دنیا تغییر می کند و به طور کلی حس و حالتان خوب می شود و بعد از بازگشت از سفر شما آن آدم قبلی نیستید.
سفر برای فرار از روزمرگی بهترین گزینه است، انگار که می خواهید خلاف جهت رودخانه سفر کنید.
لازم به ذکر است که انتخاب مقصد سفر و برنامه ریزی برای سفر مهم ترین بخش مسافرت است. در حال حاضر با افزایش قیمت ارز سفرهای داخلی رونق بیشتری داشته است و تورهای مسافرتی نظیر مشهد و کیش با استقبال بیشتری از سمت گردشگران رو به رو است.
اگر شما هم در برنامه سفرتان قصد ایرانگردی را دارید، با ما همراه باشید تا پر طرفدارترین تورهای داخلی را به شما معرفی کنیم.
کیش ؛ تفریح و هیجان در آب های نیلگون خلیج فارس
جزیره ی زیبای کیش ، نگین درخشان خلیج فارس است که یکی از محبوبترین جزایر جنوبی کشور است. کیش جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی دارد که در کنار تفریحات مهیج، بازارها، هتل های لوکس، رستوران های مدرن مقصدی ایده آل برای گردشگری است که شما بارها و بارها می توانید به این جزیره سفر کنید.
پس بی دلیل نیست که تور کیش اینقدر پر طرفدار است، اغلب این تورها برای نهایت ۴ شب برگزار می گردد. البته افرادی که بار اول به کیش می روند بهتر است که حداقل ۵ روز در این جزیره اقامت داشته باشند تا سر فرصت به بازدید از کیش بپردازند.
همانطور که می دانید سفر با تور به مراتب به صرفه تر از سفر شخصی است و تورهای کیش با خدماتی چون بلیط پرواز، اقامت در هتل، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و با توجه به پکیج گشت شهری و تخفیفات گردشگری را شامل می شود.

آرشین پرواز تورهای پر طرفدار ایران را بشناسید

کیش از آنجا که جزیره ای ساحلی و گرمسیر است که در فصول سرد سال بخاطر آب و هوای معتدل بیشتر به این جزیره سفر می شود. البته در تابستان این جزیره مقصدی عالی برای ورزش های دریایی است.
برای سفری ارزان می توانید در زمان هایی که مسافران کمتری به کیش سفر می کنند اقدام به رزرو تور کنید یا از تورهای لحظه آخری بهره ببرید.
علاوه بر کیش، قشم هم یکی از مقاصد گردشگری در جنوب کشور است. قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است که جاذبه های زیادی برای دیدن و گشت و گذار دارد. قشم جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد که در کنار تفریحات دریایی مهیج و بازارهای ارزان به عنوان مقصدی ایده آل شناخته می شود. روز به روز به محبوبیت این جزیره دیدنی افزوده می شود و گردشگران، تور قشم آرشین پرواز را برای دیدن عجایب هفتگانه، مکان های تاریخی، جاذبه های طبیعی، تفریحات آبی و خرید ارزان انتخاب می کنند.
مشهد؛ زیارت و تفریح در قطب گردشگری مذهبی
کلان شهر مشهد، به عنوان پایتخت فرهنگی ایران است. این شهر جزو مهم ترین شهرهای توریستی کشورمان است. مشهد بخاطر وجود بارگاه امام رضا همیشه میزبان زائران زیادی از شهرهای مختلف بوده است.
تورهای مشهد عموما برای ۲ یا ۳ شب و به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می شود. هواپیما، قطار، اتوبوس و خودرو شخصی گزینه هایی است که می توانید با آن به مشهد سفر کنید.
اما راحت ترین روش سفر با هواپیماست که در کمترین زمان می توانید به مشهد بروید. از نظر انتخاب هتل و محل اقامت هم می توان گفت که شهر مشهد بهترین هتل ها را در خود جای داده است. شهر مشهد بیش از هزار اقامتگاه را در انواع هتل های پنج، چهار و سه ستاره و همچنین هتل آپارتمان ها را در خود جای داده است که می توانید بسته به هزینه ای که در نظر دارید هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

مشهد تورهای پر طرفدار ایران را بشناسید

شهر مشهد دارای آب و هوای معتدل و سرد است از اینرو پاییز و زمستان مشهد خیلی سرد است. بهترین زمان سفر به مشهد فصل بهار است، تابستان ها هم بخاطر تعطیلات مشهد میزبان زائرین است. اما در مناسبت هایی چون ولادت و شهادت امام رضا، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اعیاد بزرگ شیعیان و مسلمانان و همچنین تعطیلات عید فارغ از بحث آب و هوا شلوغ و پر مسافر است.
به جز حرم امام رضا این شهر جاذبه ها و دلایل زیادی برای سفر و گردشگری دارد. شهر مشهد بناهای تاریخی، آرامگاه بزرگان، پارک های آبی، پارک های تفریحی و مراکز تفریحی زیادی دارد. از جمله جاذبه های مشهد می توان گنبد هارونیه، چهارطاقی بازه هور، چهار باغ، مدرسه عباسقلی خان، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه افشار، پارک وکیل آباد، پارک ملت، باغ گیاهشناسی، پارک کوهسنگی و پارک ملی مشهد را نام برد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد