جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تهران شهر تخفیف‌ها برای گردشگران نوروزی

تاریخ بروزرسانی :
۳ فروردین ۱۳۹۴

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱/۳ – رجبعلی خسروآبادی – مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران – با بیان اینکه تهران در ایام نوروز شهری ارزان برای گردشگران است، گفت : “کارت تهران” تجمیع شده خدمات دارای تخفیف در حوزه گردشگری و حمل و نقل عمومی پایتخت است.

به گزارش ایسنا، مدیر کل میراث فرهنگی تهران با بیان آنکه حضور گسترده مهمانان و مسافران اداری پایتخت با توجه به موقعیت سیاسی و اقتصادی تهران در طول سال، اجازه ارائه تخفیف به مراکز اقامتی و پذیرایی را نمی دهند، گفت: تعطیلی مراکز اداری و تجاری استان تهران در ایام نوروز شرایط را برای دیدار علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری تهران با بهره‌گیری از تخفیفات ویژه و به دور از ترافیک فراهم می‌آورد.

این مقام مسؤول با اظهار آنکه ارائه خدمات بی‌کیفیت به بهانه پرداخت تخفیف و کاهش قیمت به هیچ عنوان در صنعت گردشگری جایز نیست، افزود: کارت تخفیف تهران به معنای کاهش خدمات نیست، بلکه عرضه تخفیف در خدمات گردشگری برای افزایش مسافران و گردشگران نوروزی پایتخت است.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ دیدار از موزه و اماکن تاریخی از دیگر اهداف کارت تهران بین عموم شهروندان است، گفت: سال گذشته با انجام نظرسنجی بین مسافرین بسیاری از کسانی که برای اولین بار به موزه رفتند از تهران کارت استفاده کرده بودند.

گردشگران تهرانی می توانند با کارت تهران از تمامی خطوط مترو و BRT به جز خط تجریش راه آهن به صورت رایگان استفاده کنند و در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، موزه علوم و فناوری، باغ موزه قصر و باغ گیاه شناسی از ۷۰% تخفیف و بازدید از باغ موزه نگارستان، باغ پرندگان، موزه ایران باستان، موزه آبگینه، موزه فرش، موزه آبگینه ، موزه کمال الملک، موزه رضا عباسی، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، موزه سینما را با ۵۰% تخفیف بازدید کنند.

همچنین مسافرین نوروزی تهران که قصد اقامت در تهران را دارند، می‌توانند با ارائه کارت تهران از تخفیف ۴۰% هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای مجاز بهره‌مند شوند.
nadimi 2 of 20 6 تهران شهر تخفیف‌ها برای گردشگران نوروزی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *