رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ مرداد ۱۴۰۲

تله کابین میکامال کیش ، تجربه ای بی نظیر

اشتراک گذاری

تله کابین میکامال کیش ، تجربه ای بی نظیر در ایران است.جزیره کیش علاوه بر سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس، مردمان خونگرم ، غذاهای لذیذ ، جاذبه های تاریخی ، اماکن تفریحی زیادی دارد که باعث شده به یکی از مقاصد تفریحی گردشگری تبدیل شود. اماکن تفریحی که روز به روز پیشرفته تر ، جذاب تر و ایمن تر می شوند. از جمله تفریحاتی که اخیراً در این جزیره فعالیت خود را آغاز کرده‌ می توان به تله کابین کیش اشاره کرد. شاید تعجب کنید اگر بدانید که در میان تمام تفریحات دریایی حالا یک سرگرمی مهیج راه اندازی شده که هیچ ربطی به آب و دریا و شنا ندارد. اما در آخر بهترین منظره از خلیج فارس را به شما هدیه می‌ کند.

تله کابین میکامال کیش

تله کابین میکامال کیش

تله کابین میکامال به چند دلیل منحصر به فرد است. اولین ویژگی که آن را از سایر تله کابین های ایران متمایز می کند این است که در جزیره کیش قرار گرفته است. این جزیره در جنوب ایران واقع شده و متعلق به استان هرمزگان است. جاذبه ها، تفریحات و سرگرمی های متنوع و متفاوتی دارد که یکی از آن ها مراکز خرید بی نظیر و مجهز آن است. در این بین مرکز خرید میکامال جزیره کیش توانسته با تجهیزات متفاوت و خاصی که دارد گوی سبقت را از دیگر مراکز خرید ربوده و در دسته ۱۰ مرکز خرید برترین این جزیره قرار بگیرد.

تفریحات مرکز خرید میکامال می‌تواند شما را متعجب کند. اما یکی از مهیج ترین آن ها تله کابین آن است که در طبقه چهارم میکامال قرار گرفته و البته تجربه ای متفاوت از پرواز در آسمان و بر فراز خلیج فارس را برای شما رقم خواهد زد. همچنین در مرکز خرید میکامال، زمین گلف واقعیت مجازی، هایپر مارکتی به وسعت کل مجموعه در زیر زمین، سالن های متعدد و مجهز سینما، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، سالن پاتیناژ، تونل باد و تفریحات مهیج دیگری هم وجود دارند که بدون شک شما را بر سر شوق خواهند آورد. قطعا سپری کردن یک روز در این مرکز خرید برای شما کافی نخواهد بود.

تله کابین میکامال کیش

برای چند دقیقه پرواز بر فراز جزیره

تله کابین میکامال کیش فرصتی متفاوت در تفریحات این جزیره بوده و زاویه دیدی عجیب از کیش را برای شما خلق خواهد کرد. اگر قرار باشد از ابتدا ماجرای طراحی و ساخت این تله کابین را بدانید باید به شما بگوییم که تله کابین مرکز خرید میکامال از تفریحات غیر آبی کیش به حساب می‌ آید. دقیقاً در نوروز سال ۱۴۰۰ افتتاح شد و فعالیت خود را رسما آغاز کرد. این تله کابین که مسیر رفت و برگشت آن از مرکز تجاری میکامال به سمت اسکله بزرگ تفریحی و بلعکس است یکی از مجهز ترین تله کابین های ایران به حساب می ‌آید. در زمان سوار شدن در این تله کابین شما به هیچ عنوان احساس لرزش نخواهید کرد.

تله کابین میکامال کیش

سازندگان تله کابین میکامال کیش

به طور حتم می دانید که تله کابین ها اگر ساخت و ساز اصولی نداشته باشند می توانند جان افراد را به خطر اندازند. بر همین اساس ساخت و اجرای پروژه تله کابین میکامال به هلدینگ BMF سپرده شد. یک شرکت سوئیسی که اتفاقاً آوازه خوش نامی آن در تمام جهان برای ساخت پروژه های تله کابین شنیده می‌ شود. این هولدینگ با رعایت کردن استاندارد های روز دنیا دستگاه هایی را برای تله کابین ها و شهربازی ها تهیه می کند که بالاترین میزان امنیت را دارند. همچنین کابین ها در نهایت زیبایی طراحی شده اند.

بد نیست بدانید که طراحی بدنه و فرم کابین ها را شرکت بزرگ طراحی محصولات پورشه یا Design Porsche Studio بر عهده گرفته است. کابین ها همگی در نهایت زیبایی و متناسب با اصول ایرو دینامیک طراحی شده و این طراحی بالاترین امتیاز را نسبت به مجموعه های دیگر به خود اختصاص داده است.

تله کابین میکامال کیش

مسیر دسترسی تله کابین و طول آن

طول مسیری که این تله کابین در کیش طی می کند ۳ کیلومتی است که از مرکز خرید میکامال آغاز شده و مسافران را به اسکله تفریحی کیش میرساند. ۴ دکل در طول مسیر تعبیه شده اند و بلند ترین دکل ارتفاعی برابر با ۳۰ متر دارد. اگر مشکل ترس از ارتفاع نداشته باشید طی کردن این مسیر به شدت هیجان انگیز و رویایی است. شما در اطراف خود دریا و منظره های جذابی از اطراف جزیره کیش را خواهید دید. تصور کنید که خلیج فارس از این ارتفاع چه قدر می تواند زیبا و تماشایی باشد. طی کردن طول این مسیر تنها ۱۸ دقیقه طول می‌ کشد، اما می ‌تواند خاطره ای را به اندازه یک عمر در ذهن شما باقی گذارد.

همچنین این تله کابین ۳ ایستگاه دارد که اولین ایستگاه آن طبقه چهارم مرکز خرید میکامال است. برای سوار شدن به این تله کابین باید خود را به طبقه چهارم این مرکز خرید برسانید، بلیط تهیه کنید و سوار شوید. ایستگاه دوم در طول مسیر برای تغییر یافتن جهت حرکت کابین ها تعبیه شده و ایستگاه سوم هم دقیقا در اسکله تفریحی جزیره کیش استقرار یافته است.

تله کابین میکامال کیش

تجهیزات تله کابین میکامال کیش

جالب است که بدانید تله کابین میکامال کیش در هر ساعت میتواند ۵۰۰ مسافر را جابجا کند. البته در ایام تعطیل معمولا حجم زیادی مسافر برای سوار شدن به این تله کابین مراجعه می کنند که این موضوع تهیه بلیط را سخت تر خواهد کرد. حتی ممکن است که شما کمی در صف طولانی تهیه بلیط بمانید. در حال توصیه می کنیم که صبور باشید، چون نمی دانید منظره ای که در انتظارتان است چقدر می تواند با ارزش باشد.

تله کابین میکامال کیش

کابین معمولی

کابین های معمولی تله کابین مجهز میکامال کیش ظرفیتی ۸ نفره دارند و این به ما یادآوری می‌کند که تفریحات اگر دسته جمعی باشند، لذت بیشتری دارند. شما با دوستان و خانواده خود می‌ توانید در این کابین ها سوار شده و از طی کردن این مسیر زیبا لذت ببرید. صندلی ها در این کابین ها به شدت راحت هستند و سیستم گرمایش و سرمایش مدرن و به روزی در آن ها تعبیه شده است. همچنین برای تبلیغات در هر کابین یک نمایشگر قرار داده شده تا شما بتوانید سایر نقاط دیدنی در جزیره کیش را نیز بشناسید. اگر احیانا هم مشکلی پیش آمد کرد، به وسیله بی سیم دو طرفه ای که در کابین قرار داده شده می توانید با ایستگاه این تله کابین ارتباط برقرار کنید.

تله کابین میکامال کیش

کابین ویژه

این تله کابین در کیش علاوه بر کابین معمول، کابین ویژه هم دارد. در کابین های ویژه که تعداد آن ها تنها ۲ عدد است شما با چهار صندلی برای نشستن روبه رو هستید که البته خدمات خاصی در آن ها ارائه می شود. برند معتبر و معروف سواروسکی (Swarovski) به زیباترین شکل ممکن فضای داخلی این کابین ها را طراحی کرده. اینترنت پر سرعت بی سیم در تمام طول مسیر با دسترسی آسان برای گردشگران در نظر گرفته شده و همچنین در طول طی کردن مسیر در این تله کابین آیپد یا تبلت هم در اختیار شما قرار داده می شود.

پخش موسیقی دلخواه شما از دیگر امکانات این کابین های ویژه محسوب می شود. ضمن اینکه با نوشیدنی های حاص و خنک طی کردن این مسیر را برای شما لذت بخش تر می کنند. شما می توانید قبل سوار شدن به تله کابین سفارش خود را انجام دهید تا آن را به سرعت برای شما آماده کنند. این اتاقک های ویژه دست کمی از اتاق های لوکس هتل های مدرن ندارند.

تله کابین میکامال کیش

عکس گرفتن

اگر تمایل داشتید تا عکس های جذابی به یادگار از سوار شدن به تله کابین داشته باشید، یک عکاس حرفه ‌ای در ایستگاه تله کابین منتظر شماست تا از شما عکس بگیرد. این عکاسان در کنار شما به تله کابین سوار می شوند و به بهترین شکل ممکن لحظات شما را ثبت خواهند کرد.

نورپردازی های تله کابین میکامال

تله کابین مجهز میکامال یکی از زیبا ترین منظره ها در شب را دارد. فضای داخلی و خارجی کابین ها به زیبا ترین شکل ممکن تجهیز شده ‌اند. ضمن اینکه تماشای جزیره و ساحل از دور در شب به شدت هیجان انگیز است. همچنین در طول شب و در تمام نقاط جزیره نورپردازی های جذابی انجام شده که جزیره و ساحل را از آن ارتفاع به شدت دیدنی می کنند.

دیگر امکانات تله کابین میکامال

در انتها باید بدانید که این تله کابین در کیش بخشی از مجموعه بزرگ میکامال است که تفریحات و جاذبه های فراوان دیگری نیز برای ارائه کردن به شما دارد.

امکانات و انواع کابین ها

تله کابین میکا مال بعنوان نخستین تله کابین در کیش، با بکارگیری بالاترین استانداردهای کیفی و مهندسی ساخته شده است. اتاقک‌های این تله کابین از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند و در طول مسیر امنیت و راحتی مسافران را تأمین خواهند کرد. این کابین‌ها دو نوع هستند. کابین‌های معمولی یا اکونومی و کابین‌های وی‌آی‌پی. کابین‌های اکونومی هشت سرنشین ظرفیت داشته و از امکاناتی مانند سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم پخش موسیقی و دید ۳۶۰ درجه برخوردار هستند. تعداد اتاقک‌های اکونومی بیست واحد است. دو واحد از اتاقک‌های این تله کابین وی‌آی‌پی بوده که هر یک چهار نفر ظرفیت دارند. در این کابین‌ها امکانات مختلفی برای مسافران تدارک دیده شده که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: مدت زمان استفاده‌ی طولانی‌تر، اینترنت پر سرعت، میان وعده و تنقلات، نوشیدنی و آی پاد.

تله کابین میکامال کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش و و سوار شدن به تله کابین

خب بدون شک همه ما می دانیم که جنوب کشور در فصل های گرم حرارت بیش از اندازه ای دارد و شدیدا شرجی می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که در نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان به این جزیره سفر کنید. چون آب و هوا کاملاً بهاری است و به هیچ عنوان حواس سرد نیست. بهار که شروع می شود و هوا رو به گرمی می رود، شما با گرمای شدیدی روبرو هستید که البته سفر به کیش در این آب و هوا نیز خالی از لطف نخواهد بود. به شرط اینکه تحمل آب و هوای گرم و شرجی جزیره کیش برای شما ممکن باشد.

تله کابین میکامال کیش

تله کابین میکامال مناسب تمام فصل ها

این مطلب در مورد تله کابین مجهز و مدرن میکامال بود. همانطور که گفتیم این تله کابین فاصله میان طبقه چهارم مرکز خرید میکامال تا اسکله بزرگ کیش را طی می‌ کند. در طول مسیر زیبا ترین مناظر را در مقابل چشمان شما به نمایش در خواهد آورد. ساعت فعالیت تله کابین از ۸ صبح تا ۱۲ شب بوده و باید بدانید که سوار شدن به تله کابین در روز و یا شب لطف خود را دارد. در هر حال اگر به جزیره کیش سفر کردید در میان مراکز خرید متعدد جزیره کیش حتما سری هم به مرکز خرید میکامال بزنید. یک بار هم که شده سوار تله کابین فوق مجهز این مرکز خرید فوق لوکس شوید.

نحوه دسترسی

آدرس : جزیره کیش، شهرک پردیس، میدان ساحل، خیابان فردوسی، میدان آبشار، مجموعه تجاری تفریحی میکامال، طبقه چهارم.

تله کابین میکامال کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *