رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ آبان ۱۴۰۱

تفریحات تهران را با اجاره اقامتگاه های مبله اسنپ روم تجربه کنید

اشتراک گذاری

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها پیداکردن مجموعه‌هایی جالب و هیجان‌انگیز برای گذراندن اوقات فراغت فرزندانشان است.خوشبختانه جاهای دیدنی تهران برای کودکان کم نیستند که می‌توانند در آنجا به تفریح و شادی بپردازند.در این مطلب به معرفی بهترین جا‌های تفریحی تهران برای کودکان خواهیم پرداخت تا تهران‌گردی جذابی را با فرزندان خود تجربه کنید.پس همراه ما باشید تا با تعدادی از مکان‌های تفریحی جذاب تهران برای کودکان و نوجوانان بیشتر آشنا شوید.اما قبل از آن می‌توانید با اجاره سوئیت تهران اقامت دلچسبی را در پایتخت ایران تجربه کنید.

اسنپ روم

پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک، مجموعه‌ای با چند بخش خاص است که هرکدام به موضوعی خاص می‌پردازند. مجموعه ژوراسیک در واقع باهدف آموزش و سرگرمی محیطی جذاب برای کودکان و خانواده‌های آن‌ها فراهم کرده است.
این پارک محیطی مناسب برای یادگیری و آموزش به کودکان بوده و آن‌ها را در فضایی قرار می‌دهد تا به کشف ناشناخته‌ها بپردازند و یک روز هیجان‌انگیز را تجربه کنند.
پارک ژوراسیک علاوه بر اینکه خلاقیت فرزند شما را شکوفا می‌کند، تأثیر مهمی در آشنایی با گونه‌های مختلف جانوری و لزوم حفظ محیط‌زیست نیز دارد.
پارک ژوراسیک با داشتن ماکت‌های متحرک و روباتیک از دایناسور‌ها و حیوانات منقرض شده یا در حال انقراض، فضایی بسیار هیجان‌انگیز و آموزنده برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.
علاوه بر تمام این‌ها در هریک از دایناسور‌ها و حیوانات، اطلاعات علمی قرار دارد تا بازدیدکنندگان با اطلاعات علمی آن‌ها نیز آشنا شوند.
خیلی اهمیت دارد تا در زمان اجاره خانه مبله تهران ، بتوانید لحظات لذت‌بخشی را برای فرزندانتان به ارمغان بیاورید؛ پس حتما پارک ژوراسیک تهران را به‌خاطر داشته باشید.

دکترلند

مجموعه تفریحی و آموزشی دکترلند یکی از جدیدترین مجموعه‌های تفریحی تهران است که تمام کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۴ساله می‌توانند همراه با خانواده خود به آنجا بروند.
کودکان می‌توانند با ورود به این مجموعه و با پوشیدن لباس‌های پزشکی، فضای یک بیمارستان واقعی و کامل شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، اتاق عمل، بخش مراقبت‌های ویژه (ICU)، بخش اطفال و نوزادان، چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی را از نزدیک لمس کنند و با دستگاه‌های بیمارستانی آشنا شوند.
در مجموعه دکترلند کارشناسان علمی آموزش‌دیده با کودکان همراه می‌شوند و در هر مرحله اطلاعات علمی مرتبط را در سطح سنی کودکان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.
در نتیجه اگر می‌خواهید فرزندتان را در لباس یک دکتر ببینید و استعداد و علاقه‌اش را در این زمینه بسنجید او را با خود به مجموعه دکترلند ببرید.
در این مجموعه کودکان شما، راهنما‌های خوبی دارند که هم از دانش پزشکی به آن‌ها می‌گویند و هم کمی درباره اعضای بدن به آن‌ها اطلاعات می‌دهند.

اسنپ روم

دنیای بازی چمران تهران

مجموعه شهید چمران از جمله مجموعه‌های فرهنگی و تفریحی جذابی است که یک شهربازی با وسعت ۱۵۰۰ مترمربع هم درون خود دارد.
در این شهربازی سرپوشیده شما می‌توانید با فرزندان خود ترن هوایی، سینما هفت بعدی، فریزبی، ایرهاکی، فایربال و… را امتحان کنید یا به سراغ ماشین‌های کوبنده، شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک فراری، مسابقات اتومبیل‌رانی، شبیه‌ساز هواپیمای جنگی، فوتبال دستی و… بروید. این مجموعه که با نام بولینگ عبدو نیز شناخته می‌شود، از سال ۱۳۴۲ در تهران فعالیت می‌کند و سابقه خوبی دارد.

موزه عروسک و فرهنگ ایران در تهران

در هنگام گشت‌وگذار خود و اجاره سوئیت در تهران، به موزه عروسک و فرهنگ ایران و موزه عروسک‌های ملل بروید تا در این سرزمین رویایی با قصه‌ها، آداب‌ورسوم و فرهنگ ایران و دیگر ملل جهان آشنا شوید.
این مجموعه اولین و بزرگ‌ترین موزه عروسک در ایران است و کامل‌ترین مجموعه از عروسک‌های ملل، عروسک‌های اقوام ایران، پوشاک، صنایع‌دستی، افسانه‌ها و قصه‌ها را در خود دارد.
در موزه عروسک بازدیدکنندگان می‌توانند به‌صورت بصری با فرهنگ و پوشاک متنوع اقوام ایران و ملل جهان آشنا شوند.
همچنین در کارگاه‌های عروسک‌سازی و ساخت اسباب‌بازی این مجموعه، می‌توانید خالق عروسک و اسباب‌بازی‌های دست‌ساز شوید و حال و هوای لذت بخشی را تجربه کنید.

رویا پارک تهران

رویا پارک، اولین پارک جادویی یا خطای دید در ایران است که به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است.
اما نکته مهم اینجاست که هر یک از این موزه‌های خطای دید موجود در این مجموعه بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارند و تلفیقی از فضا‌های سه‌بعدی، تفریحی و علمی را پوشش می‌دهد.
در این پارک شما بیش از ۸۰ اثر جذاب را می‌بینید که چیدمان هرکدام حدود ۷ ماه طول کشیده و با شیوه‌ای خاص، حواس پنج‌گانه انسان به‌ویژه بینایی را درگیر می‌کنند.
در نتیجه برای دیدن رویا در بیداری، چشمانتان را باز کنید و در زمان اجاره سوئیت در تهران به رویا پارک بروید.

اسنپ روم

جمع‌بندی
اگر به دنبال یک اقامتگاه مناسب برای سفر چندروزه خود به شهر تهران می‌گردید؛ پیشنهاد می‌کنیم که از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنید. این مجموعه، در زمینه اجاره مسافرخانه‌ها و اقامتگاه ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند؛ بنابراین قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر رقبای خود دارد و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای اقدام به رزرو اتاق اجاره‌ای در تهران کنید. اجاره آپارتمان روزانه در تهران را می‌توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اسنپ روم انجام دهید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *