رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ اسفند ۱۳۹۸

بوستان نوازش تبریز

لینک این مطلب کپی شد!

بوستان نوازش تبریز یک پارک موضوعی ست که بیش از ۴۰ گونه حیوان اهلی و وحشی نگهداری می شود. اگر در شهر تبریز به دنبال تجربه ای متفاوت هستید، بازدید از پارک نوازش را در برنامه های خود بگذارید.  شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و این موجودات دوست داشتنی را در آغوش بگیرید. پارک نوازش به ویژه برای کودکان انتخاب مناسبی محسوب می شود، چرا که آن ها می توانند در این پارک با دیگر موجودات زنده کره زمین بیشتر آشنا شوند و در مورد نحوه رفتار و زندگی این حیوانات بدانند.

444033aa-02d4-4d2b-88b9-f66f10aea39a بوستان نوازش تبریز

در پارک نوازش یا زو فان تبریز، حیوانات اهلی نظیر سگ، گربه، خوکچه هندی، خرگوش پرورشی، انواع طوطی و مرغ عشق و … نگهداری می شوند. در کنار این موجودات، تعداد کمی از حیوانات وحشی نیز در این جا به چشم می خورند که از جمله آنها می توان به انواع خزندگان مانند مار پیتون، طوطی سانان، میمون رزوس و ایگوانا اشاره کرد. شما در حین بازدید از پارک نوازش، می توانید بیشتر این حیوانات را به آغوش بگیرید و اگر دوست داشتید، این لحظه را در لنز دوربین خود نیز جای دهید.

f44891f5-7a8d-4100-9ee0-3f3685f33bd4 بوستان نوازش تبریز

همچنین خوب است بدانید تمام حیوانات این مجموعه واکسینه شده اند و این پارک زیر نظر سازمان های دامپزشکی و محیط زیست اداره می شود.
امکانات : سرویس بهداشتی، آنتن دهی موبایل، پارکینگ خودروهای سواری، فروشگاه، نیمکت، بخش گلخانه، بخش نگهداری حیوانات اهلی و وحشی

نحوه دسترسی به بوستان نوازش

آدرس پارک نوازش تبریز : ایران، آذربایجان شرقی ، تبریز، چهارراه لاله، رو به روی فروشگاه رفاه، سرزمین حیوانات

1fc04ff6-db4f-4ad5-8c4b-8a9cd661f76c بوستان نوازش تبریز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *