جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بوتیک هتل فولتون قشم

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۴۰۱

بوتیک هتل فولتون قشم ، یکی از بهترین مراکز اقامتی قشم می باشد که می تواند گزینه خوبی برای اقامت در قشم باشد. هتل فولتون در منطقه‌ای دنج واقع شده است و فاصله کمی تا ساحل دارد. در هتل فولتون قشم با بهترین امکانات رفاهی و اقامتی از مهمانان پذیرایی می‌شود.هتل فولتون قشم یک مجتمع اقامتی است که شامل سه تیپ ساختمانی هتل، ویلا و واحدهای آپارتمانی می‌شود. همه واحدهای اقامتی این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردارند و دکوراسیون زیبا و مدرنی دارند.هتل فولتون در جزیره قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون واقع شده است. هتل فولتون قشم در کنار ساحل قرار گرفته است و پیاده تا ساحل دو دقیقه فاصله دارد.

بوتیک هتل فولتون قشم scaled بوتیک هتل فولتون قشم

اتاق و سوئیت

مجموعه اقامتی فولتون قشم از سه ساختمان شامل هتل (سوئیت‌ها و اتاق‌ها)، دو ویلای ۴ و ۷ خوابه و دو هتل آپارتمان ۲ و ۴ خوابه تشکیل شده است. هتل این مجموعه نیز شامل ۱۰ واحد اتاق دبل، ۶ واحد اتاق توئین و ۶ واحد سوئیت می‌شود. همه واحدها از امکانات بسیار خوبی برخوردارند و چیدمانی شیک و البته راحت دارند. برای انواع سفرهای فردی، خانوادگی و دونفره هتل فولتون قشم انتخابی مناسب خواهد بود. شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه، تعداد نفرات و سیلقه خود یکی از واحدهای آن را برای اقامتی آسوده رزرو کنید.

بوتیک هتل فولتون قشم8 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم شامل هتل (سوئیت‌ها و اتاق‌ها)، دو ویلا و واحدهای آپارتمانی می‌شود. همه واحدهای اقامتی در هر یک از ساختمان‌ها بهترین امکانات را دارند و به زیبایی دکوراسیون شده‌اند. برخی از واحدها نیز چشم‌انداز بی‌نظیری به دریا دارند. در واحدهای اقامتی هتل فولتون به اینترنت رایگان و نامحدود دسترسی خواهید داشت. از دیگر امکانات واحدهای هتل فولتون قشم می‌توان به صبحانه، روم سرویس، میز ناهارخوری، یخچال، تلویزیون، تلفن، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. برخی از واحدها چای‌ساز، میز تحریر، دراور، آباژور و مبلمان دارند. واحدهای آپارتمانی (هتل آپارتمان‌ها) نیز گاز دارند و می‌توانید آشپزی کنید.

با توجه به کامل بودن امکانات هتل آپارتمان‌ها اگر با جمعیت زیاد و خانوادگی سفر می‌کنید بهتر است در هتل آپارتمان‌ها جا رزرو کنید. همه واحدها سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و وسایل بهداشتی مستقل دارند. در ضمن برای استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی باید به لابی مراجعه کنید.

بوتیک هتل فولتون قشم4 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل فولتون منوی متنوعی دارد و انواع پیش‌غذاها، غذاها و نوشیدنی‌ها با مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تهیه می‌شوند. کافی‌شاپ هتل نیز فضایی بسیار دوست‌داشتنی دارد. شما می‌توانید انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید، در آلاچیق‌های زیبای کافی‌شاپ بنشینید و در حال لذت بردن از منظره اطراف نوشیدنی و دسرتان را نوش جان کنید.

بوتیک هتل فولتون قشم19 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

امکانات رفاهی هتل

در استخر روباز و بسیار تمیز هتل نیز می‌توانید یک آبتنی حسابی کرده و خستگی را از تن بیرون کنید. خانواده‌ها می‌توانند در سانس اختصاصی از استخر استفاده کنند. سونا، ماساژ، فوتبال دستی، زمین ورزش (والیبال ساحلی) و دوچرخه‌سواری تعدادی دیگر از امکانات ورزشی و تفریحی این مجموعه است.خدمات معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، تالاری برای برگزاری انواع مراسم‌ها و سمینارها، خدمات تور، خدمات خشک‌شویی و دستگاه واکس کفش بخشی دیگر از امکانات ویژه هتل فولتون است. در ضمن پارکینگ هتل فولتون قشم رایگان است و به اندازه تقریباً ۵۰ خودرو ظرفیت دارد.

بوتیک هتل فولتون قشم20 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

فاصله بوتیک هتل فولتون قشم تا مراکز مهم

یکی از مهم‌ترین مزایای هتل فولتون قشم نزدیکی آن به دریاست. با ۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید خود را به ساحل برسانید. هتل فولتون تا مرکز شهر نیز حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر می‌خواهید پاساژگردی و خرید کنید از هتل تا مراکز خریدی مانند سیتی سنتر ۱ و ۲، مرکز خرید ستاره و بازار فردوسی به‌اندازه حدوداً ۱۵ دقیقه با ماشین در راه خواهید بود. همچنین فاصله هتل تا غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، دره ستارگان، جزایر ناز، جنگل‌های حرا و تنگه چاهکوه به ترتیب ۸.۵، ۹، ۲۵.۵، ۳۰، ۵۴.۵ و ۹۰ کیلومتر است. برای رفتن به فرودگاه قشم نیز باید حدود ۴۵ دقیقه رانندگی کنید.

بوتیک هتل فولتون قشم3 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

نحوه دسترسی به بوتیک هتل فولتون قشم

آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

بوتیک هتل فولتون قشم1 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم2 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم5 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم6 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم7 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم9 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم10 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم11 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم12 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم13 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم14 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم15 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم16 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم17 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم18 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم21 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم22 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم23 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم24 scaled بوتیک هتل فولتون قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *