رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های کیش

لینک این مطلب کپی شد!

بهترین هتل های کیش را در این مطلب مورد بررسی قرار داده ایم . یکی از دغدغه های پیش از سفر انتخاب هتل مناسب برای اقامت در طول سفر می باشد . اگر از هتل و امکانات هتل راضی باشید می توان گفت ۸۰ درصد سفر به شما خوش خواهد گذشت. پس باید در انتخاب هتل دقت کرد.جزیره زیبای کیش حداقل ۲۰ هتل پنج ستاره دارد که در سایت جداگانه معرفی شده اند . از آنجا که بیشتر مسافران کیش تمایل به اقامت در هتل های پنج ستاره و مجلل در کیش را دارند ما بیشتر به بررسی هتل های لوکس و مجلل کیش طبق نظر مسافران پرداخته ایم .

بهترین هتل های کیش

هتل ترنج یکی از بهترین هتل های کیش

هتل ترنج یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های اقامتی در کشور و حتی خاورمیانه است که می‌توانید در آن اقامتی خاص و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل ترنج در غرب جزیره و منطقه‌ای بکر ساخته شده است. این مجموعه دو هتل دارد که فاز اول روی دریا و فاز دوم آن در ساحل قرار گرفته است. ساختمان‌های این هتل که روی دریا ساخته شده‌اند طرحی شبیه بته جقه دارند .علاوه بر ۱۰۰ سوئیت، دارای رستوران‌های متعدد و کافی‌شاپ روی دریا با چشم‌اندازی فوق‌العاده به غروب خورشید و آب‌های خلیج فارس، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، خانه بازی کودک، سالن کنفرانس، روم سرویس، آتلیه عکاسی، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات خشک‌شویی و… است. برای حمل‌ونقل مهمانان و همین طور ملزومات روزمره اتاق‌ها از خودروهای بازی گلف استفاده می‌شود. باغ رویایی هتل ترنج با آلاچیق‌های دیدنی، جذابیت این هتل لوکس را تکمیل می‌کنند.

بخشی از کف اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای است و می‌توانید از اتاقتان سطح دریا را تماشا کنید. بدون شک این ویژگی یکی از مسائلی است که روی بهترشدن اقامتتان تاثیر زیادی دارد. تصورش را بکنید، در بالکن نشسته‌اید و خورشید را می‌بینید که درحال پنهان‌شدن پشت دریا است! حتی تصورکردنش هم حس خوبی به آدم منتقل می‌کند، فکرش را بکنید اگر از نزدیک این منظره را ببینید چه می‌شود!

برای ساخت این مجموعه از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده شده تا کمترین آسیب به دریا و موجودات آبزی وارد شود. دیگر نیازی نیست بگویم، حتما خودتان متوجه شده‌اید که ترنج با اختلاف اول لیست بهترین هتل‌های کیش قرار گرفته است.

بهترین هتل های کیش

آدرس :جزيره كيش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور، مجموعه گردشگری و هتل ۵ ستاره دریایی ترنج
تلفن : ۰۷۶۴۴۴۷۴۱۱۴

بهترین هتل های کیش

امکانات رفاهی هتل ترنج کیش

عمومی:دستگاه ATM/ نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی/ رستوران/ فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن اجتماعات.
خارج از هتل : آلاچیق در محوطه.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ اسپا/ ماساژ/ فوتبال دستی/ دوچرخه سواری/ بیلیارد.
خاص هتل :ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای دریا
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی /مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی:اتاق بازی
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز /فکس/ اتاق چمدان /فتوکپی/ ترانسفر /استقبال (رایگان) /خدمات باربری /پرینتر.

بهترین هتل های کیش

هتل میراژ

هتل میراژ یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل های کیش است که در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد. این هتل با سرمایه‌گذاری حدود چهار هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۸,۶۰۰ متر مربع در هشت طبقه ساخته شد.برای کسانی که می‌خواهند اقامتی لوکس در کیش داشته باشند، این مجموعه یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل‌های پنج ستاره کیش در سفر به کیش محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های این هتل لوکس منظره‌ای است که می‌توانید از واحدهای آن تماشا کنید.شما می‌توانید از پنجره‌ اتاق‌های این هتل، منظره‌ای منحصربه‌فرد از ساحل و دریای خلیج‌فارس را ببینید و متوجه شوید که چرا یکی از بهترین هتل‌های کیش شده است. به‌دلیل قرارگرفتن هتل میراژ در موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی به‌منظور رفتن به جاهای دیدنی کیش برایتان فراهم می‌شود. شما با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به یکی از مهم‌ترین مراکز برای انجام تفریحات آبی کیش بروید.

بهترین هتل های کیش

آدرس هتل میراژ کیش: جزیره کیش، بلوار دریا، هتل میراژ
تلفن هتل میراژ کیش : ۰۷۶۴۴۴۲۳۹۴۰ – ۰۷۶۴۴۴۲۳۹۵۰

بهترین هتل های کیش

امکانات هتل میراژ کیش

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی/دسترسی آسان به ساحل و دریای نیلگون خلیج‌فارس.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن چند منظوره.
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری.
ورزشی و تفريحی :مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی) /سالن بیلیارد/ دوچرخه سواری.
خاص هتل :ویلچر
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای خیابان / خلیج فارس .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور /فکس/خشک‌شویی /اتاق چمدان/ فتوکپی /ترانسفر/ استقبال (رایگان)/ خدمات باربری/ پرینتر.

بهترین هتل های کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یکی از جدیدترین و بهترین هتل های کیش به شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. در عرض مدت زمان کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند و یکی از بهترین هتل‌های کیش شود. این مجموعه ۱۵ طبقه مشتمل‌بر ۲۶۷ واحد اقامتی است که در این واحدها امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.طراحی طبقات هتل پانوراما کیش به گونه‌ایی است که دسترسی‌ راحت و سریع مهمانان را به بخش‌های مختلف فراهم کرده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل پانوراما در کیش، نورگیری کامل آن است که منظره‌ایی بسیار زیبا و رویایی ایجاد کرده است.

به‌دلیل قرارگرفتن این هتل در موقعیت مکانی بسیار منحصربه‌فرد می‌توانید در مدت زمان کمی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا ۲ و زیتون بروید. یکی از ویژگی‌های هتل پانوراما این است که می‌توانید از این مکان تا هتل قدم بزنید و از زیبایی‌های این جزیره لذت ببرید. دو رستوران و یک کافی‌شاپ از امکانات هتل پانورامای کیش به شمار می‌روند. رستوران صدف در طبقه همکف واقع و ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی میزبان مهمانان است. رستوران مروارید نیز واقع در طبقه اول هتل با ظرفیت ۳۹۰ نفر به سرو صبحانه اختصاص دارد. فضای این رستوران به‌صورت بسته و تراس است.

مجموعه آبی هتل پانوراما شامل استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام مغربی، مرکز ماساژ و اسپا است. مهمانان هتل می‌توانند به‌صورت رایگان از استخر این مجموعه استفاده کنند. مجموعه ورزشی هتل نیز شامل سالن بدن‌سازی مجهز به دستگاه‌های روز است.

بهترین هتل های کیش

آدرس :استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، ابتدای خیابان رودکی
تلفن : ۴۴۴۴۴۰۰۰-۰۷۶

بهترین هتل های کیش

امکانات رفاهی هتل پانوراما کیش

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فضای باز /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن همایش
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ سونا خشک /سونا بخار /جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل : ویلچر/ رمپ.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات:روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر استقبال (رایگان) /خدمات باربری /پرینتر.

بهترین هتل های کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش هم به‌لحاظ معماری هم به‌لحاظ مکانی از هتل‌های منحصربه‌فرد کیش است. چراکه درست در کنار جزیره مرجانی و مرکز خرید مرجان کیش واقع شده است. علاوه‌براین اگر به دوچرخه‌سواری در کنار آب‌های نیلی خلیج‌فارس علاقه‌مندید، این هتل به مسیر دوچرخه‌سواری بسیار نزدیک است. نوار ساحلی هتل مارینا پارک کیش مجهز به امکان غواصی، جت‌اسکی، کلوب ورزشی و تفریحات دریایی و پارک آبی است.در نظر داشته باشید یکی از بهترین رستوران های کیش در همین هتل قرار دارد که استفاده از آن برای همه آزاد است. شما می‌توانید در این رستوران طعم انواع غذاهای جنوبی و دریایی را تجربه کنید.

هر ضلع هتل مجلل مارینا پارک دو طبقه دارد که درمجموع با ۱۹۰ فضای اقامتی پذیرایی گرمی از مهمانان جزیره به عمل می‌آورد. در این هتل، امکان رزرو اتاق از میان اتاق‌های استاندارد، دبل، تویین و انواع سوییت وجود دارد. یکی از جذابیت‌های اصلی و منحصربه‌فرد هتل مارینا پارک کیش را می‌توان اسکله اختصاصی آن دانست که در سواحل مرجانی خلیج فارس قرار دارد و گزینه‌ای عالی برای تفریح و سرگرمی است؛ به‌خصوص که در کمترین زمان ممکن می‌توانید به این اسکله بروید و لذت حضور در هتل مارینا پارک را تکمیل کنید.
علاوه بر انواع تفریح‌های ساحلی و ورزش‌های آبی، رستوران‌های متنوع نزدیک به آن از گذراندن اوقاتی خوش حکایت دارند. از آنجا که فقط مهمانان هتل به این اسکله دسترسی دارند، حسابی خلوت است و از همین رو محیطی آرام‌بخش برای تماشای رقص ماهی‌ها در خلیج فارس به شمار می‌رود.

بهترین هتل های کیش

آدرس :جزیره کیش، بلوار مرجان، مارینا پارک
تلفن :۰۷۶۴۴۴۶۵۰۰۰

بهترین هتل های کیش

امکانات هتل مارینا پارک کیش

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM /آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران/ فودکورت ساحلی/ چایخانه سنتی.
جلسه و همايش : سالن همایش/ اتاق میهمانی و جلسات کاری.
خارج از هتل:فضای سبز /مسیر پیاده روی/ استخر/ فضای باز.
ورزشی و تفريحی: زمین تنیس /استخر/ سونا/ جکوزی/ سالن اسپا /سالن بدن‌سازی/ زمین تنیس/دوچرخه سواری.
خاص هتل :ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای دریا/ نمای شهر/ نمای فضای سبز.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی /ترانسفر/ استقبال (رایگان)/ خدمات باربری /پرینتر.

بهترین هتل های کیش

هتل داریوش یکی از بهترین هتل های کیش

هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل های کیش که دارای امکانات اقامتی و تفریحی متعدد و متنوعی است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با چشم‌اندازهای زیبا و رو به دریا، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، زمین‌های تنیس، استخرهای روباز، سالن بیلیارد، دریاچه، دلفیناریوم و باغ پرندگان از جمله امکانات این هتل است. معماری بی‌نظیر و فوق‌العاده آن از معماری تخت‌جمشید الهام‌گرفته و یادآور شکوه دوران هخامنشیان است. چشم‌انداز هتل داریوش کیش رو به آب‌های روشن خلیج‌فارس است. دریاچه اختصاصی و انواع اقسام ورزش‌ها مانند تنیس، بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و … این هتل را به یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است.

بهترین هتل های کیش

هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ و توسط معماران ایرانی با وسعت ۱۲ هکتار در شمال شرقی جزیره کیش و نزدیک به ساحل شرقی ساخته شد و از قدیمی‌ترین هتل‌های این جزیره نیز به شمار می‌رود. هتل داریوش کیش با داشتن بیش از ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل با چشم‌انداز زیبا و تماشایی به دریا و باغ، اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان فراهم کرده است. این اتاق‌ها مجهز به سرویس کامل چای، بالکن با چشم‌انداز رو به باغ یا دریا، تلوزیون هوشمند، مینی‌بار، سرویس حمام به‌صورت وان در اتاق‌های استاندارد، سوییت کاباناها و وان حمام جکوزی در سوییت‌ها و اتاق‌های لوکس هستند.

بهترین هتل های کیش

آدرس :جزیره کیش، میدان داریوش
تلفن : ۴۴۴۴۴۹۰۰-۰۷۶

بهترین هتل های کیش

امکانات هتل داریوش کیش

عمومی:فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه/ نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/رستوران با ظرفیت ۲۸۰ نفر/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
خارج از هتل : فضای سبز/زمین اختصاصی پینت‌بال و تنیس/غواصی اختصاصی/ دریاچه اختصاصی .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /ماساژ/ زمین تنیس/ بیلیارد.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای دریا/ نمای فضای سبز.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی /مسلط به زبان فرانسه.
سرگرمی:اتاق بازی.
خدمات:روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /خدمات تور /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ ترانسفر استقبال (رایگان) /خدمات /باربری/ پرینتر.

بهترین هتل های کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، از بهترین هتل های کیش و لوکس جزیره به شمار می‌رود که از دهه ۱۳۵۰، مهمانان این خطه از خلیج همیشه فارس را پذیرایی کرده است.در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس پیوست. این هتل با انواع مختلف اتاق‌ها، از اتاق‌های معمولی تا سوئیت‌های ساحلی و رویال سوییت دوبلکس، گزینه‌های متعددی را پیش روی گردشگران قرار داده است تا به فراخور سلیقه و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشند؛ اما این همه ماجرا نیست و به‌لطف امکانات و خدمات رفاهی و چشم‌اندازی بی‌نظیر به اسکله و آب‌های نیلگون خلیج فارس، می‌توان اقامتی به‌یادماندنی را در آن تجربه کرد.
اینکه بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره درست روبه‌روی هتل شایان قرار دارد. مراکز خرید زیتون، ونوس، بازار پانیذ و پردیس ۱ و ۲، هایپر مارکت و مرکز تجاری، پلاژ آقایان در نزدیکی هتل هستند؛ به‌طوری که با پای پیاده می‌توانید خود را به آن‌ها برسانید.

بهترین هتل های کیش
آدرس :جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان
تلفن :۰۷۶۴۴۴۲۲۷۷۱

بهترین هتل های کیش

امکانات هتل شایان کیش

عمومی:فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ آرایشگاه مردانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ رستوران فضای باز/ رستوران سنتی/ رستوران فست فود.
جلسه و همايش:سالن آمفی تئاتر/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری.
خارج از هتل :فضای سبز /مسیر دوچرخه سواری /مسیر پیاده روی /حوض آب /تخت سنتی.
ورزشی و تفريحی:سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ سونا خشک/ سونا بخار /جکوزی /ماساژ /پینگ پنگ/ فوتبال دستی/ دوچرخه سواری/ بیلیارد/ استخر روباز.
خاص هتل :ویلچر /رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای دریا/ نمای فضای سبز.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: پارک بازی کودکان
خدمات:روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق /نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /آژانس مسافرتی /ترانسفر /استقبال (رایگان) /خدمات باربری/ پرینتر.

بهترین هتل های کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *