جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین هتلهای جنگلی شمال

تاریخ بروزرسانی :
۶ شهریور ۱۴۰۰

اگر علاقمند سفر به شمال کشور و لذت بردن از آب و هوا وسرسبزی و دریا هستید و دنبال اقامتگاهی می گردید ، ما در این مطلب بهترین هتلهای جنگلی شمال را معرفی کرده ایم. شمال ایران نه تنها دریای زیبای خزر را دارد جنگلهای هیرکانی و کوههای پوشیده از درخت هم زیبایی آن را صد چندان کرده است همین امر باعث شده بیشترین آمار گردشگری مربوط به استانهای شمالی باشد . قطعاً افرادی که به شمال ایران سفر می‌کنند، دوست دارند چشمشان به سبزی جنگل روشن شود و نفس کشیدن در هوای پاک را تجربه کنند. اقامت در میان جنگل هم بسیار لذتبخش می باشد .

%name بهترین هتلهای جنگلی شمال

هتل بام سبز رامسر

اولین هتلی که معرفی می کنیم هتل بام سبز رامسر است که اگر به آنجا بروید دوست ندارید این شهر زیبا را ترک کنید . زیرا رامسر کمی با سایر شهرهای شمالی فرق دارد و آن هم به خاطر یادگاری‌های تاریخی این شهر است. گذشته از این تله کابین رامسر که بسیار معروف است، مسیری هیجان‌انگیز در نزدیکی دریا است که شما را به دل جنگل در ارتفاعات این ناحیه می‌برد. فکرش را بکنید چقدر خوب می‌شود اگر شبی را در این شهر رویایی و سرسبز سپری کنید. هتل بام سبز رامسر یکی از هتل‌های جنگلی شمال است که اسکان در آن همان چیزی است که به دنبال آن هستید. برای رسیدن به این هتل ۴ ستاره که در فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد، باید از تله کابین استفاده نمایید. هتل بام سبز رامسر در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و یکی از دلایل مشهور شدن آن، موقعیت مکانی آن است که در منطقه‌ای دنج و آرام و در دل کوهستان قرار دارد.
مسلماً این‌چنین هتل مرتفعی سوئیت‌های جذابی نیز دارد؛ به‌خصوص برای زوج‌های جوانی که هتل رامسر را به عنوان محلی برای سپری کردن ماه عسل خود انتخاب می‌کنند. سوئیت ماه عسل هتل بام سبز مکانی مناسب برای زوج‌های جوان است تا خاطره‌های شیرین از سفر خود داشته باشند. معماری برخی از این سوئیت‌ها به شکل تایتانیک بوده که با تختی به شکل کشتی طراحی شده است. انتخاب بیشتر افراد سوئیت یاس این هتل است. این سوئیت سبک معماری داخلی بسیار زنده‌ای دارد که به آفتاب کالیفرنیا نیز معروف است. سوئیت یاس با رنگ‌آمیزی ملایم، چیدمان نیمه کلاسیک و پنجره‌های سراسری بسیار زیبا و دلنشین است. سوئیت نرگس، سوئیت کاملیا، سوئیت مگنولیا، لیلیوم و سوئیت رز از دیگر واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر هستند که با چیدمانی شیک و طراحی فوق‌العاده انتظار گردشگران و عشاق طبیعت را می‌کشند.

هتل بام سبز رامسر2 بهترین هتلهای جنگلی شمال

امکانات هتل بام سبز رامسر

امکانات هتل بام سبز رامسردرست است که طراحی و دکوراسیون فاکتورهای مهمی برای انتخاب هتل های جنگلی شمال هستند؛ اما دارا بودن امکانات و تجهیزات نیز برای مسافران حائز اهمیت است؛ از همین رو می‌خواهیم به امکانات هتل بام سبز رامسر اشاره نماییم. امکانات هتل یاد شده شامل: اینترنت رایگان، استفاده رایگان از تله کابین، صبحانه سلف سرویس با تنوع و کیفیت بالا، فست فود، رستوران، اتاق بازی، اتاق ماساژ، کافی شاپ، کلوب دریایی، کارتینگ، زیپ‌ لاین، مجموعه شهربازی، لاندری، خانه‌داری و روم سرویس است. روشن است که این‌چنین هتلی دارای امکانات تفریحی پیشرفته و به‌روزی است که از جمله آن ها می‌توان به سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی و غیره اشاره نمود.

هتل بام سبز رامسر1 بهترین هتلهای جنگلی شمال

 

هتل تنکاپارسه تنکابن

اگر به دنبال هتلی خلوت برای اقامت هستید، هتل تنکاپارسه تنکابن گزینه‌ی خوبی برای اقامت است. هتل تنکا پارسه در واقع یکی از هتل های جنگلی شمال بوده که در ارتفاعات تنکابن قرار گرفته است. این هتل نوساز دارای واحدهای اقامتی نظیر اتاق‌های دو تخته دبل، مستر ویژه سه تخته، سوئیت رویال ۳ تخته و غیره است. تمامی این اتاق‌ها دارای مبلمان، میز توالت، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، یخچال، تلویزیون و چای‌ساز هستند. هتل تنکاپارسه کارکنان باتجربه و مودبی دارد که می‌توانید سوالات خود را درباره هتل از این اشخاص بپرسید و تمام چیزهایی که نیاز دارید را از آن‌ها بخواهید. آپارتمان هتل مذکور سه طبقه است و ساختار چوبی و بتنی‌اش معماری فوق‌العاده‌ای را در دل جنگل‌های مازندران به وجود آورده است. با وجود اینکه هتل آپارتمان تنکاپارسه در دل جنگل واقع شده، اما فاصله ۳۰ کیلومتری به ساحل دریا دارد و علاقه‌مندان می‌توانند خودشان را در کمترین زمان به سواحل دریای خزر برسانند.

هتل تنکاپارسه تنکابن بهترین هتلهای جنگلی شمال

هتل آپارتمان تنکا پارسه تنکابن فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان دارای ۱۲ باب اتاق و سوئیت می باشد که در طبقات اول تا سوم واقع شده اند.

آدرس: استان مازندران – ارتفاعات تنکابن – جنگل سه هزار – روستای یاندشت بالا – قائم ۶

هتل تنکاپارسه تنکابن1 بهترین هتلهای جنگلی شمال

مجتمع اقامتی چالدره

یکی از بهترین هتل های جنگلی شمال مجتمع اقامتی چالدره است که در شهر زیبای تنکابن قرار دارد. اقامتگاهی در دل جنگل‌های مه گرفته تنکابن که در سال ۱۳۸۵ بازگشایی شد. البته که این هتل برای باری دیگر در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی و به‌روزرسانی مجدد قرار گرفت تا خدمات و امکانات بهتری را در اختیار مسافران و گردشگران شهر تنکابن قرار دهد. واحدهای اقامتی چالدره از کلبه‌های چوبی ساخته شده و با دیواره‌های چوبیش بوی زندگی را به مسافران پیشکش می‌کند. چشم‌انداز زیبای این هتل رویایی رو به جنگل های زیبای مازندران و مناطق آرام و سرسبز اطراف است.

مجتمع اقامتی چالدره بهترین هتلهای جنگلی شمال
هتل چهار ستاره جنگلی چالدره در قلب جنگل های دوهزار وسرسبز مازندران در بهترین منطقه شهر توریستی تنکابن با چشم اندازی بینظیر از طبیعت بکر شمال ایران بهره برداری شده است. این هتل شامل کلبه های توسکا و افرا می شود. کلبه های توسکا از جنس چوب و واحدهای افرا از جنس بتن ساخته شده اند. تمامی کلبه ها مجهز به امکانات و خدمات رفاهی مدرن هتلداری می باشند. هتل چالدره با ارائه امکانات منحصر به فردی نظیر دوچرخه سواری، اسب سواری، ماهیگیری و جنگل نوردی، وجود رودخانه دائمی در محدوده هتل، دارت، تخته نرد، پارکینگ با ظرفیت ۱۸۰ دستگاه خودرو، رستوران جزیره با ظرفیت ۱۲۴ نفر، کافی شاپ سنگی با ظرفیت ۶۴ نفر در سالن و ۶۰ نفر در فضای باز و رستوران سنتی آماده پذیرایی از میهمانان خود در محیطی جنگلی با صدای خوش آهنگ می باشد و نوید اقامتی آرامش بخش و رویایی را به میهمانان عزیز خود می دهد.

آدرس: مازندران – تنکابن (شهسوار) – کیلومتر ۱۸ جاده دوهزار

مجتمع اقامتی چالدره1 800x424 بهترین هتلهای جنگلی شمال

هتل جنگلی سالاردره

کمتر اقامتگاهی مانند هتل جنگلی سالاردره دارای اتاق، سوئیت، ویلا و آپارتمان به صورت یکجا است. این هتل با تنوع در واحدهای اقامتی به خوبی پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است؛ پس با خیال راحت به سمت هتل جنگلی سالاردره حرکت کنید و بدانید که سوئیت‌های این مجموعه مناسب خانواده سه الی ۵ نفره شما خواهد بود. حتی آپارتمان‌ها به صورت دو خوابه هم ارائه می‌شوند. ویلاها نیز به شکل دو خوابه برای پنج نفر و دوبلکس با چند خواب برای هفت نفر عرضه می‌گردند. امکانات هتل جنگلی سالار دره که یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های جنگلی شمال است عبارتنداز حمام با وان، سرویس فرنگی، اسپیلت، تراس، تلویزیون و شبکه ماهواره‌ای، چایخانه، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و سالن بیلیارد.
مسافران هتل سالاردره در نظرات خود گفتند که این هتل صبحانه‌های بسیار خوبی دارد و کافی شاپ آن با منوی بسیار عالی، در آلاچیق‌های زیبا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در ضمن ویوی اتاق‌ها که رو به جنگل طراحی شده، بسیار چشم نواز است. اگر قیمت هتل های جنگلی شمال کمی برایتان چالش به وجود آورده، می‌توانید با خیالی آسوده یکی از اتاق‌های هتل سالاردره را رزرو نمایید؛ چراکه قیمت این هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
این هتل که در جنگل های زیبای شمال واقع شده، در فضایی به مساحت ۵۶۰۰ متر مربع به اضافه ۲ هکتار فضای سبز بسیار زیبا احداث شده است.این مکان با مجموعه چشم انداز طبیعی بسیار زیبا، جالب و امکانات مجهز می تواند مکان بسیار مناسب و آرامی جهت گذراندن اوقات خوش برای شما باشد.

آدرس :مازندران، ساری، کیلومتر ۱۲جاده ساری به سمنان، روبروي شركت چوب و كاغد مازندران

%name بهترین هتلهای جنگلی شمال

اقامتگاه بوم گردی جنت

از دیگر هتل های جنگلی شمال می‌توان اقامتگاه بوم گردی جنت را نام برد که بیشتر گردشگران آن را می‌شناسند. برای رسیدن به اقامتگاه بوم گردی جنت ابتدا باید به شهر رامسر رفته و سپس روستای جنت رودبار را پیدا کنید. نمای این ساختمان بسیار زیبا بوده و اتاق‌های نونوارش با رعایت معماری سنتی ساخته شده است که حال و هوای مسافران را پس از یک سفر سخت و طولانی بهتر می‌کند. قدمت اقامتگاه بوم گردی جنت به ۳۰ سال پیش بازمی‌گردد و این مسئله نشانگر حس اعتماد و رضایت مشتریان است. اقامتگاه یاد شده به دلیل قرارگیری در ییلاقات رامسر از هرگونه آلاینده‌ها و شلوغی‌ها به دور بوده و گزینه مناسبی برای ریلکس کردن و غرق شدن در طبیعت بکر شمال است.
اقامتگاه جنت شامل دو ساختمان یک طبقه است که ساختمان ها در فاصله ۲۰ متری از یکدیگر در محوطه قرار دارند. ساختمان شماره ۱ با قدمت بیش از ۳۰ سال، در سال ۱۳۹۲ بازسازی شد و اکنون دارای ۲ واحد اقامتی است. ساختمان شماره ۲ اقامتگاه جنت رامسر نیز دارای ۳ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده اند. پراکندگی واحدها در طبقات همکف و اول هر دو ساختمان می باشد. اقامتگاه بوم گردی جنت با قرارگیری در منطقه سرسبز و خوش آب و هوا، فضایی آرامش بخش را در دل طبیعت مازندران برای گردشگران گرامی مهیا کرده است. به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، برخی اتاق های اقامتگاه بوم گردی جنت فاقد تخت هستند. همچنین به دلیل قرارگیری این اقامتگاه در منطقه ییلاقی، اتاق های این مجموعه فاقد سیستم سرمایشی هستند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه جنت جنت رودبار در قسمت ورودی طبقه اول دارای پله می باشد.

آدرس: مازندران – رامسر – روستای جنت رودبار – کوچه بهار

اقامتگاه بوم گردی جنت بهترین هتلهای جنگلی شمال

اقامتگاه بوم گردی کلچال

زیباترین هتل های جنگلی شمال در شهر تنکابن ساخته شده‌اند که یکی از آن‌ها اقامتگاه بوم گردی کلچال نام دارد و در ۱۴ کیلومتری از شهر تنکابن قرار گرفته است. وقتی به تنکابن می‌روید بهتر است به روستای گاو پشته نیز سری بزنید تا چشمتان به جمال اقامتگاه بوم گردی کلچال روشن شود. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و در واقع میان کوه و جنگل قرار گرفته و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران و طبیعت دوستان قرار می‌گیرد. این مکان جذاب سقف‌های شیب‌دار و چوبی دارد و جان می‌دهد برای استنشاق اکسیژن خالص. از مزیت‌های اقامتگاه بوم گردی کلچال، فاصله نزدیک آن با اماکن گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهر تنکابن است. برای مثال اگر بخواهید به سواحل زیبای دریای خزر برسید، فقط کافی است ۱۵ کیلومتر فاصله را پشت سر بگذارید.

سبک این اقامتگاه از نوع خانه های گلی ایوان دار و اتاق های چوبی است. روستایی در کنار حیوانات اهلی و کشاورزی منطقه در کنار جاذبه های طبیعی اطراف این اقامتگاه و تنوع غذا های سنتی از دلایل دیگر جذابیت آن برای گردشگران و دوست داران طبیعت به شمار می رود.این اقامتگاه دارای باغ سبزیجات و باغ چای، درختکاری، استفاده از تنور و کلچال، چای های آتشی و دمنوش های آتشی، تنورستان جهت تهیه نان محلی و جنگل های متنوع است. در این اقامتگاهبا هماهنگی قبلی گرشگران عزیز با پرسنل مجموعه انواع غذاهای سنتی و محلی همین منطقه از جمله مرغ ترش، ترش تره، غرابی، بادمجان کباب، میرزا قاسمی، استانبولی، سبزی پلو، قرمه (درست شده در خمره)، پلاسرتره، پراوویج، باقالا قاتق و کشک بادمجان قابل طبخ و ارائه برای گردشگران است.
اقامتگاه کلچال لیدری برای کوهنوردی و جنگل نوردی در اختیار دوست داران طبیعت قرار می دهد تا با تورهای یک روزه و چند روزه به بازدید از آبشارهای مختلف و باغات چای، جنگل های زیبا، آب های معدنی چشمه ها، سواحل دریای خزر و سایر مناطق دیدنی مجاور بروند و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنند.

آدرس :استان مازندران، تنکابن ، ابتدای جاده دو هزار ، نرسیده به سه راه لتاک ،خیابان شهید ارسلان گلیج، روستای گاوپشته

اقامتگاه بوم گردی کلچال 800x533 بهترین هتلهای جنگلی شمال

اقامتگاه بوم گردی نسا

از دیگر هتل های جنگلی شمال است که در انتهای جاده سه هزار و روستای یوج قرار دارد. این اقامتگاه با قرار گرفتن در ارتفاعات به عنوان یکی از جذاب‌ترین هتل های مازندران شناخته می‌شود که در ۴۸ کیلومتری شهر تنکابن است. مطمئن باشید در اقامتگاه یاد شده رفاه و آسایش کافی دارید؛ چراکه امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش برای فصول مختلف سال وجود دارد؛ بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست. تنها مسئله‌ای که وجود دارد، آنتن دهی ضعیف خطوط تلفن در برخی از زمان‌ها است.
امکانات و خدمات ارائه شده برای گردشگران عزیز در این اقامتگاه شامل سرویس بهداشتی و حمام مشترک، آشپزخانه عمومی، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت مشترک و در محوطه، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی اقامتگاه مانند بخاری هیزمی می شود.

در این اقامتگاه با درخواست و هماهنگی قبلی گردشگران با پرسنل این مجموعه امکان سفارش انواع غذاهای محلی برای وعده های شام و ناهار فراهم شده است، انواع غذاهای شمالی با مواد اولیه کاملا محلی و ارگانیک دست پخت زنان هنرمند روستا نظیر کئی پلا، بشته واش، اسفناج مرجی، خورشت سیر انار، خورشت آلو، باق لا وابیج و ناز خاتون که تجربه ی چشیدن طعم و حس عطر لذیذ غذاهای این خطه ی زیبا از کشورمان را به شما پیشنهاد می کنیم.

آدرس :استان مازندران، تنکابن ، سه هزار _ روستای یوج

اقامتگاه بوم گردی نسا بهترین هتلهای جنگلی شمال

اقامتگاه بوم گردی خانه مادر جون

از نام دلنشین این اقامتگاه بوم گردی به‌راحتی می‌توان حدس زد که یکی از بهترین هتل های جنگلی شمال همین اقامتگاه است. اقامتگاه بوم گردی خانه مادر جون در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و طبیعت بکر مازندران را در بغل گرفته است. اگر به فضاهای سنتی علاقه‌مندید اقامتگاه بوم گردی خانه مادر جون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در این اقامتگاه تخت خواب وجود ندارد و همه چیز به سبک قدیمی خود طراحی شده است.
از امکانات و تفریحات این اقامتگاه می توان به استفاده از باغ سبزیجات متنوع و تازه، درختکاری، ماهی گیری در برکه، استفاده از تنور و کلچال و آذرگاه جهت تهیه نان های محلی ، انجام بازی های محلی و جنگل نوردی اشاره کرد همچنین انواع غذاهای محلی مثل مرغ ترش، باقالا قاتوق، بادمجون شکم پر و میرزا قاسمی در غذاخوری این اقامتگاه که در طبقه همکف قرار دارد سرو می شود.

توریست هایی که به این اقامتگاه بوم گردی سفر می کنند می توانند از جاذبه های طبیعت گردی این منطقه مثل آبشار تودارک، باغات چای شعیب کلایه، بازدید از دهکده سفال منطقه سیاهگل چال، جنگل زیبای دالیخانی، سواحل دریای خزر و سایر مناطق دیدنی مجاور بازدید نمایند. امکان دسترسی به اینترنت و پارکینگ اختصاصی برای استفاده مسافران فراهم شده است.

آدرس:استان مازندران، تنکابن ، شیرود- روستای چالکش- خیابان عارف کوچه بهار نو

اقامتگاه بوم گردی خانه مادر جون 800x450 بهترین هتلهای جنگلی شمال

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد