رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آذر ۱۴۰۲

بهترین رستوران های چابهار

اشتراک گذاری

فصل پاییز و زمستان از بهترین فصول سال برای رفتن به چابهار شهر همیشه بهار است . سفر به چابهار و دیدن زیبایی های طبیعت و جاذبه های تاریخی اش بسیار لذت بخش است . در کنار آن خوردن غذای لذیذ محلی که در رستوران های خوش منظره با چشم اندازهای رویایی آسمان و دریا لذتی بیشمار دارد . اگر قصد سفر به چابهار را دارید با سیری در ایران همراه باشید تا با بهترین رستوران های چابهار آشنا شوید به راحتی انتخاب کنید و لذت سفرتان را چند برابر کنید.

بهترین رستوران های چابهار

رستوران بلوچ چابهار

یکی از بهترین رستوران های چابهار رستوران بلوچ است . اگر غذاهای پرادویه و تند جنوبی را دوست دارید باید بدانید این رستوران تخصص زیادی در پخت آنها دارد. مکانی دل‌نشین با فضایی دوستانه و منویی متنوع که امکان غوطه‌ور شدن در دنیای بزرگی از طعم‌های لذیذ و عطرهای اشتهاآور را برای گردشگران فراهم کرده است.

منوی این رستوران محدوده‌ی وسیعی از غذاهای دریایی، ایرانی و مدیترانه‌ای را در برگرفته است: از قلیه‌ ماهی‌هایی تند و آتشین گرفته تا بتو ماش و میگوهایی ترد و مقوی، انواع مختلفی از غذاهای دریایی متناسب با هر ذائقه و سلیقه‌ای در این رستوران طبخ می‌شود. به‌کارگیری از سرآشپزانی ماهر با رسپی‌هایی اختصاصی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ماهی‌هایی تازه و ادویه‌هایی پاکستانی و هندی و سبزی‌هایی معطر و خوش‌طعم همگی در موفقیت رستوران بلوچ چابهار در طبخ غذاهای چابهار به شیوه‌ای همه‌پسند و خوشگوار نقش دارند.
آدرس: چابهار، بلوار امام، مقابل ناحیه مرکزی شرکت نفت

بهترین رستوران های چابهار

برای آشنایی بیشتر با شهر چابهار پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در چابهار را نیز مطالعه بفرمایید.

رستوران بام خلیفه چابهار

رستوران بام خلیفه چابهار با دارا بودن چشم‌اندازی دل‌فریب از دریایی بی‌کران، فضایی لوکس و دل‌نشین و غذاهایی دل‌پسند و رنگارنگ توانسته جزء محبوب ترین رستوران های چابهار شود. رستورانی خوش‌منظره و ممتاز با پرسنلی مجرب و مسلط به آداب میزبانی که امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ، سرویس بهداشتی، موسیقی زنده و سرویس برون‌بر را به گردشگران ارائه می‌دهد.رستوران بام خلیفه چابهار از منویی پر و پیمان مملو از غذاهای محلی پرطرفدار برای جلب تمام سلیقه‌ها بهره می‌برد و انواع مختلفی از نوشیدنی‌هایی گرم و سرد را برای میهمانان خود سرو می‌نماید.
آدرس: چابهار، بالاتر از مجتمع تجاری صدف، مقابل مجتمع تجاری پردیس

بهترین رستوران های چابهار

رستوران براسان

اگر به دنبال فضایی زیبا، منویی از غذاهای متنوع محلی و کیفیت بالای خدمات در چابهار هستید، رستوران دنیای زیبای براسان چابهار را از دست ندهید. این رستوران روزانه میزبان صدها نفر از مردم محلی است که برای صرف کرایی ماهی به دنیای زیبای براسان آمده‌اند. به دلیل اشتراکات فرهنگی سیستان و بلوچستان با پاکستان، شباهت زیادی بین آداب و رسوم مردم این دو منطقه وجود دارد. این شباهت‌ها حتی در فرهنگ غذایی مردم هم رسوخ کرده است. کرایی‌، غذای خوش‌رنگ و لعاب پاکستانی، یکی از همین اشتراکات است که اتفاقا در رستوران دنیای زیبای براسان چابهار هم سرو می‌شود.

این رستوران توسط سه برادر که شغل اصلی‌شان هتل‌داری است و سال‌ها در پاکستان به این حرفه مشغول بوده‌اند، اداره ‌می‌شود. البته فقط غذای خوشمزه و رفتار مدیریت حرفه‌ای نیست که رستوران براسان را محبوب کرده است. قرار گرفتن رستوران در نزدیکی دریای آبی عمان هم لذت صرف غذا را در این رستوران دوچندان می‌کند.
آدرس: چابهار، پلاژ ساحلی تیس

بهترین رستوران های چابهار

رستوران تهرانی چابهار

درحالی‌که اغلب رستوران‌های برتر چابهار شهرت خود را از طریق طبخ غذاهایی دریایی و محلی باکیفیت کسب کرده‌اند. رستوران تهرانی چابهار نام خود را با کباب‌هایی باکیفیت و طعم‌دار بر سر زبان‌ها انداخته است.
این رستوران به موهبت برخورداری از کارکنانی مجرب و سرآشپزانی کارکشته مدت‌هاست که در فهرست برترین رستوران‌های چابهار قرار گرفته است. با بهترین رستوران های چابهار رقابت می‌کند. رستوران تهرانی با امکاناتی عالی و منویی مملو از کباب‌هایی خوش عطروطعم در دو وعده غذایی ناهار و شام از گردشگران میزبانی می‌کند. تجربه‌ی شیرینی را از اقامت در منطقه زیبای چابهار برای گردشگران برجای می‌گذارد.
آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، مقابل مرکز بهداشت

بهترین رستوران های چابهار

رستوران مُکران

رستوران مکران نیز در نزدیکی رستوران تهرانی چابهار واقع در بلوار امام خمینی قرار گرفته است. غذاهایی باکیفیتی مشابه رستوران‌های ممتاز چابهار؛ اما قیمتی مناسب به مسافران ارائه می‌دهد. این رستوران در هم‌جواری دریای دل‌فریب عمان قرار گرفته و با چشم‌اندازی کارت‌پستالی از افق این منطقه تماشایی، جزء برترین گزینه‌های امتحان کردن غذای محلی چابهار برای عاشقان منظره‌های دل‌انگیز به شمار می‌رود.

منوی پربار این رستوران چابهار نیز مانند کیفیت خدمات‌دهی پرسنل صبور و خوش‌برخوردش بسیار عالی و ستودنی است؛ کرائی گوشت و کباب‌های وزیری این رستوران بسیار پرطرفدار بوده و ماهی کنجدی‌های خوش‌طعم آن باب طبع تمام سلیقه‌هاست. استفاده از مواد اولیه تازه و ادویه‌جاتی معطر و خوش‌طعم موجب شده است که این رستوران باسابقه در طی پنج دهه خدمات‌دهی در این منطقه، مشتریانی پر و پا قرص را در این منطقه برای خود پیدا کند.
آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، جنب هتل لاله

بهترین رستوران های چابهار

رستوران ساحلی خلیج چابهار

رستوران ساحلی خلیج چابهار جشنی از نور، رنگ و مزه است که دریای آبی عمان را روبروی خود دارد. به هر گوشه این رستوران که نگاه کنید، یکی از این عناصر را پیدا خواهید دید. در جای جای این رستوران ساحلی گلدان‌هایی سبز و باصفا قرار داده شده که با وجود چشم‌اندازی رویایی رو به دریا، این زیبایی دوچندان می‌شود. معماری و دکوراسیون داخلی رستوران ساحلی خلیج چابهار متفاوت و منحصربه‌فرد است. چیزی که این رستوران را حتی از سایر رستوران‌های چابهار متمایز کرده است.

منظره‌ خیره‌کننده رو به دریا را می‌توان از طبقه بالای این رستوران به نظاره نشست و به صدای خروش موج‌ها و برخورد آن‌ها به ساحل گوش داد. در قسمتی از رستوران میز و صندلی معمولی گذاشته شده و در قسمتی دیگر، تخت‌هایی سنتی با بالش‌هایی نرم و راحت که مناسب نشستن راحت‌تر و حس در خانه بودن، هستند. منوی این رستوران از چند بخش شامل: غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و غذاهای دریایی، تشکیل شده است. رستوران ساحلی خلیج چابهار محبوبیت خود را مدیون غذاهای معرکه محلی و دریایی خود مانند: کرایی میگو، چلو ماهی شوریده، بریانی میگو و از همه خوش‌مزه‌تر قلیه ماهی است.
آدرس: چابهار، میدان شیلات، خیابان دریا

بهترین رستوران های چابهار

کافی‌شاپ ایران زمین چابهار

چنانچه به دنبال کافی‌شاپی دنج و آرام با نوشیدنی‌هایی دل‌چسب و منظره‌ی رؤیایی و زیبایی روبه‌دریا در چابهار مي‌گردید. کافی‌شاپ ایران زمین چابهار دقیقاً همان مکانی است که در جستجوی آنید. این کافی‌شاپ در جوار دریای دل‌فریب عمان با محدوده‌ی وسیعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد گوارا پذیرای کسانی است که تمایل دارند در مقصدی خوش‌منظره و دور از هیاهو جرعه‌ای نوشیدنی را با آرامش کامل و در حین تماشای منظره‌ای دل‌انگیز نوش جان کنند.

منوی این کافی‌شاپ صرفاً به ارائه‌ی نوشیدنی‌هایی سرد و گرم اختصاص ندارد. بلکه غذاهایی لذیذ را نیز در برگرفته است. به‌طوری‌که صبحانه‌های مقوی این کافی‌شاپ از محبوبیتی فراوان برخوردار بوده و گزینه‌ای عالی برای آغاز روزی پر از تحرک و هیجان برای گردش در شهر است.
آدرس: چابهار، توحیدی، بلوار ریگی

بهترین رستوران های چابهار

رستوران کلاسیک چابهار

یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های این شهر ساحلی، فست کلاسیک چابهار است. آن چه کلاسیک را سر زبان‌ها انداخته، غذاهای خوشمزه به خصوص غذاهای دریایی‌اش است. غذاهایی که با مواد اولیه تازه آماده می‌شوند. البته به جز غذاهای دریایی، پیتزاها و ساندویچ‌های کلاسیک هم پرطرفدار است. در فست فود کلاسیک حجم غذا نسبت به قیمتی که می‌پردازید واقعا ناچیز است. اگر با ماشین شخصی به چابهار سفر کرده‌اید، برای پیدا کردن جای پارک در اطراف رستوران جای نگرانی وجود ندارد.

به دلیل محوطه بزرگ رستوران، بعید است برای جای پارک به مشکل بربخورید. پس با خیال راحت به رستوران کلاسیک چابهار بروید و مطمئن باشید کیفیت خوب رستوران، آرامش محیط و برخورد خوب کارکنان خاطره خوشی را برای شما رقم خواهد زد.
آدرس: چابهار، منطقه آزاد چابهار، جنب هتل لیپار

بهترین رستوران های چابهار

کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار

چنانچه در نزدیکی بلوار امام خمینی بودید و تمایل داشتید با فنجانی قهوه اسپرسو یا دم‌نوشی آرامش‌بخش خستگی جسمی و ذهنی خود را از بین ببرید و آرامش مطلقی را تجربه کنید. کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار بهترین گزینه‌ای است که در پیش رو دارید. این کافی‌شاپ در موقعیت مکانی عالی و در نزدیکی برخی از دیدنی‌های این منطقه نظیر موزه چابهار و پارک آزادگان قرار گرفته است. از نظر کیفیت خدمات‌دهی جزء بهترین کافی‌شاپ‌های این منطقه براساس بازخوردهای میهمانان محسوب می‌شود.

از دسرهایی لذیذ و کیک‌های شکلاتی گرفته تا نوشیدنی‌هایی گوارا نظیر شکلات داغ و قهوه‌های دمی و اسپرسو. محدوده‌ی وسیعی از گزینه‌هایی خوشمزه برای انتخاب در کافی‌شاپ ساحلی چهارفصل چابهار پیش روی گردشگران قرار دارد.
آدرس: چابهار، ریگی، بلوار امام خمینی

بهترین رستوران های چابهار

           
نویسنده :
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *