رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ دی ۱۳۹۷

بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

اشتراک گذاری

در کدام رستوران جنوبی تهران با خیال راحت می‌توان طعم ماهی‌های جنوبی را مزه‌مزه کرد یا یک پرس قلیه‌ماهی سفارش داد؟ ما در اینجا بهترین رستوران جنوبی در تهران را به شما معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید با خیال راحت غذای دلخواه‌تان را از منوی این رستوران‌ها انتخاب کنید.

رستوران رافائل، طعم لذیذ یک ماهی جنوبی

اگر به‌دنبال رستورانی می‌گردید که بتوانید به غذاهای جنوبی‌اش امتحان کنید، رافائل از گزینه‌های شما خواهد بود. قاعدتاً انتخاب بهترین رستوران جنوبی در تهران دشواری‌هایی دارد، اما قطعاً رافائل در بین گزینه‌ها جای دارد.این رستوران خوش‌سابقه و خوشنام، با فضای دلنشین و کارکنان حرفه‌ای‌اش، می‌تواند محلی مناسب برای صرف غذایی لذیذ باشد. شما با خیال راحت می‌توانید انواع غذاهای جنوبی را از این رستوران سفارش دهید. مخصوصاً که قلیه‌ماهی جزو غذاهای محبوب و توصیه‌شده منوی رستوران رافائل است.

ساعت کاری رستوران رافائل از ۱۲ تا ۱۶ برای ناهار و از ۱۸:۳۰ تا ۲۳ برای شام است.

آدرس رستوران رافائل: خیابان کریمخان، خیابان میرزای شیرازی، پلاک ۳۰.

بهترین رستورانهای جنوبی تهران  بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

رستوران جنوبی مزلک

همان‌قدر که فرهنگ و خلق‌وخوی مردمان خطه‌ی شمال و جنوب ایران تفاوت‌های عمده دارد، فرهنگ غذایی و طعم غذاهایشان هم متفاوت است. شاید پیداکردن رستوران غذای شمالی در تهران کار ساده‌تری باشد؛ نزدیکی مسافت و راحتی دسترسی به مواد اولیه، بدون شک، بر دسترسی بهتر به رستوران‌های غذای شمالی مؤثر است. مواد اولیه در طعم غذا نقش اساسی دارد؛ غذای جنوب باید با میگو و ماهی جنوب تهیه شود و همین کار را سخت می‌کند. از مزیت‌های رستوران جنوبی مزلک استفاده از مواد اولیه باکیفیت از جنوب است. شما در رستوران مزلک می‌توانید طعم واقعی غذای جنوبی را بچشید.

ساعت کاری رستوران جنوبی مزلک از این قرار است: ۱۲ تا ۱۵:۳۰ برای ناهار و ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۴۵ برای شام.

آدرس رستوران مزلک: شهرک اکباتان، فاز ۱، ورودی بلوک B1، سوپر ۴، پلاک ۲۸.

بهترین رستورانهای جنوبی در تهران  بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

رستوران گبگو

رستوران گبگو در معرفی خود عنوان اولین رستوران جنوبی پایتخت را دارد. اینکه گبگو اولین رستوران جنوبی پایتخت است یا نه مهم نیست؛ اهمیت گبگو در استفاده از ماهی و میگوی جنوب در غذا درست یک روز پس از صید است. این رستوران انواع غذاهای جنوبی و البته بوشهری را در منوی خودش دارد.در منوی پرطرفدارهای گبگو با خیال راحت می‌توانید قلیه‌ماهی، قلیه میگو با چلو، چلو جوجه‌کباب لاری، خوارک ماهی شیر کبابی و خورش قیمه بوشهری با شکرپلو را سفارش دهید.
گبگو جزو رستوران‌هایی است با قیمت نسبتاً بالا، اما کیفیت غذای گبگو و البته تنوع منوی آن قطعاً‌ شما را راضی خواهد کرد.
از مزیت‌های رستوران گبگو امکان سفارش آنلاین غذا از آن است.
آدرس رستوران گبگو: شهرک غرب، خیابان فخار مقدم، جنب مرکز خرید آرن، پلاک ۷۲.

رستوران گبگو بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

رستوران دریایی نگین

یکی از بهترین رستوران‌های دریایی که شما می‌توانید به کیفیت غذایش اعتماد کنید رستوران دریایی نگین است. بااینکه غذاهای رستوران دریایی نگین فقط به غذاهای جنوبی محدود نیست، بسیاری این رستوران را بهترین رستوران جنوبی در تهران می‌دانند.
یکی از نقاط تفاوت این رستوران دکوراسیون داخلی آن است. این رستوران شبیه کشتی است و شما می‌توانید خوردن یک غذای خوشمزه در کشتی را در رستوران دریایی نگین تجربه کنید.
در منوی پرطرفدارهای رستوران دریایی نگین باید به سراغ میگو و کباب بروید و البته دست‌تان برای انتخاب انواع غذای دریایی، غذای ایرانی و حتی فست‌فود باز است.

آدرس رستوران دریایی نگین: بلوار آیت‌الله کاشانی، ابتدای جنت‌آباد جنوبی، نبش خیابان نیرو.

بهترین رستورانهای جنوبی در تهران  بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

رستوران کنزو

غذاهای دریایی طبعاً فقط به غذاهای شمال و جنوب ایران ختم نمی‌شود. کنزو یکی از رستوران‌های دریایی است که شما در آن می‌توانید سنت‌های غذایی دیگر ملل را در غذای دریایی امتحان کنید.شما می‌توانید در این رستوران زنجیره‌ای بهترین غذاهای ژاپنی و البته بهترین غذاهای دریایی در تهران را سفارش دهید. منوی پرطرفدارهای کنزو از این قرار است: گریل دراگون رول، واسایی شریمب، فاتکی سالاد، ماگرو (تونا) ساشیمی، سالمون سالاد، مرغ ترش و شیرین و سیفود کاستمو.

آدرس شعب رستوران کنزو از این قرار است:

شعبه‌ی فرشته: انتهای خیابان بوسنی هرزگوین، نرسیده به کوهیار، ساختمان مینیاتور.

شعبه‌ی ونک: ونک، خیابان خدامی، کوچه‌ی لیلی، پلاک ۲۶.

بهترین رستورانهای جنوبی در تهران  بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

رستوران لاوانسی
یکی دیگر از رستوران‌های دریایی خوب تهران رستوران لاوانسی است. با منوی متنوع لاوانسی دست شما برای انتخاب غذاهای مختلف باز خواهد بود؛ از ماهی سالمون گریل گرفته تا لازانیای دریایی و فیله‌ماهی آلفرنو همراه با پاستا و شینسل‌ماهی هلندی و فیش اند چیپس.

بهترین رستورانهای جنوبی در تهران  بهترین رستورانهای جنوبی در تهران

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    رستوران دریایی نگین واقعا خوب و درجه یک هست و غذاهای جنور رو واقعا مثل جونوبیا درست میکنه و از ماهیا و میگوی درجه یک و تازه استفاده میکنن.فکر کنم با هواپیما ماهیاشونو میارن که انقدر تازه هست

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • 111

      تعطیل شده

      ۵ بهمن, ۱۳۹۹

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *