جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین دیزی سراها در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۹ دی ۱۳۹۷

وقتی این پرسش بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که در نظر بگیریم که دیزی، اگرچه غذایی سنتی است، معمولاً در خانه‌ها درست نمی‌شود. بسیاری دوست دارند دیزی را در فضای خاص دیزی‌سراها و در ظرف دیزی سنگی نوش جان کنند. خوردن دیزی، به‌عنوان یک غذای سنتی، فضای خودش را هم می‌طلبد؛ هم باید خود دیزی لذیذ باشد و هم فضایی که در آن دیزی سرو می‌شود. در این مطلب می خواهیم شما را با چند دیزی سرای معروف در تهران آشنا کنیم .

دیزی آذری
دیزی آذری، اگر بهترین دیزی تهران نباشد، یکی از معروف‌ترین و بهترین و خاص‌ترین دیزی‌های تهران است. این دیزی‌سرا در جنوب تهران واقع شده است و یکی از مقصدهای اصلی دیزی‌خورهای حرفه‌ای تهران محسوب می‌شود.چیدمان خاص و سنتی دیزی‌سرای آذری، سرویس‌دهی بسیار خوب، کارکنان کاملاً حرفه‌ای و البته از همه مهم‌تر، کیفیت غذای بسیار خوب همه‌ی چیزهایی است که دیزی آذری را به یکی از گزینه‌های اصلی دیزی‌خوری در تهران تبدیل کرده است.
دیزی آذری جزو رستوران‌های سنتی بسیار شلوغ هم محسوب می‌شود. کافی است برای ساعت ناهار یا شام کمی دست بجنبانید که شلوغی دیزی آذری را لمس کنید. البته با وجود شلوغی معطلی این رستوران بسیار کم است.
اگر به دیزی أذری سر زدید، به‌هیچ وجه چای و بامیه بعد از غذا را فراموش نکنید. خاطرتان باشد که می‌توانید قلیان هم سفارش بدهید.
آدرس دیزی آذری: میدان راه‌آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، روبه‌رووی شهرداری ناحیه‌ی ۴، پلاک ۳۰.

آذری بهترین دیزی سراها در تهران

دیزی‌سرای ایرانشهر

یکی ‌سرای ایرانشهر جزو دیزی‌سراهای معروف تهران است. بسیاری دیزی ایرانشهر را بهترین دیزی تهران می‌دانند و بسیاری آن را به یکی از مقاصد اصلی رستوران‌گردی خود تبدیل کرده‌اند.دیزی ایرانشهر محیطی کوچک اما دلچسب دارد؛ دکوراسیونی خوب و کارمندانی حرفه‌ای، به‌همراه موسیقی زنده، مکانی جذاب برای صرف ناهار از آن ساخته است.این دیزی‌سرا جزو دیزی‌سراهای شلوغ تهران محسوب می‌شود و البته فقط هنگام ناهار غذا سرو می‌کند؛ اگر شما هم با صف و شلوغی جلوی در دیزی‌سرای ایرانشهر مواجه شدید، تعجب نکنید.اگر هوس کردید به دیزی‌سرای ایرانشهر سر بزنید، می‌توانید کوبیدن گوشت را به کارکنان حرفه‌ای دیزی‌سرا واگذار کنید. پیشنهاد ما این است که چای و بامیه‌ی بعد از غذا را از دست ندهید.

آدرس دیزی‌سرای ایرانشهر: خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، خیابان آذری.

ایرانشهر بهترین دیزی سراها در تهران

دیزی‌سرای تیلیت

یکی دیگر از دیزی‌سراهای خوب تهران که شما می‌توانید بهترین دیزی تهران را در آن پیدا کنید دیزی‌سرای تیلیت است. تیلیت هم طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. بسیاری از افراد از نقاط مختلف تهران راه کج می‌کنند که از منوی بسیار متنوع دیزی‌سرای تیلیت لذت ببرند.
در منوی دیزی‌سرای تیلیت شما می‌توانید دیزی سماق، دیزی قجری، دیزی زعفرانی، دیزی مغز و زبان، دیزی کره‌ای، دیزی گیاهی، دیزی سیر، دیزی کشک، دیزی زیره، دیزی آجیل، دیزی فلفلی و دیزی حرفه‌ای را در کنار دیزی سنتی سفارش دهید.
ساعت کاری دیزی‌سرای تیلیت، درست مانند دیزی‌سرای ایرانشهر، محدود است و فقط از ساعت ۱۲ تا ۱۶ پذیرای شما خواهد بود.
آدرس دیزی‌سرای تیلیت: سعدی شمالی، روبه‌روی خیابان منوچهری، کوچه‌ی مصباح، پلاک ۱۹۴.

تیلیت بهترین دیزی سراها در تهران

دیزی سالار

دیزی سالار یکی از دیزی‌سراهای خیابان شهید بهشتی یا همان عباس‌آباد است. اگر در این منطقه به‌دنبال یک دیزی‌سرای تروتمیز می‌گردید که کیفیت غذایش هم زبانزد باشد، یکی از پیشنهادهای ما دیزی سالار است.شما می‌توانید با خیال راحت دیزی خود را از این دیزی‌سرا سفارش دهید؛ دیزی سالار جزو رستوران‌هایی است که بهترین دیزی تهران را در آن پیدا خواهید کرد؛ حتی اگر ظرف دیزی آن سنگی نباشد و رویی باشد.

ساعات کار و تعداد غذای دیزی سالار محدود است. یادتان باشد که دیزی سالار فقط برای ناهار دیزی می‌دهد. پیشنهاد ما این است برای رفتن از قبل سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس دیزی سالار: خیابان شهید بهشتی، خیابان حسینی (سورنا)، پلاک ۴۸.

سالار بهترین دیزی سراها در تهران

دیزی چولمک

اگر بهترین دیزی تهران را در چولمک پیدا نکنید، دست‌کم یکی از خاص‌ترین دیزی‌های تهران انتظار شما را می‌کشد. چولمک هز جزو دیزی‌سراهای خوب عباس‌آباد است.تفاوت این دیزی‌سرا با دیگر دیزی‌سراها در نحوه‌ی سرو دیزی است. این دیزی‌سرا سلف‌سرویس است. در چولمک شما خودتان مواد تشکیل‌دهنده‌ی دیزی و تناسب‌شان را انتخاب می‌کنید و از این نظر هم محدودیتی ندارید.
دست شما برای انتخاب ترشی هم باز است. در منوی چولمک شما می‌توانید از میان بیش از ۱۰ نوع ترشی، چاشنی دلخواه خود را انتخاب و نوش‌جان کنید.

آدرس دیزی‌سرای چولمک: خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی سینما آزادی.

چولمک بهترین دیزی سراها در تهران

دیزی‌سرای طرشت
احتمالاً دیزی‌سرای طرشت در تناسب با قیمت غذای مناسبی که دارد بهترین دیزی تهران را سرو می‌کند! این دیزی‌سرای خوب جزو دیزی‌‌سراهای کوچک محسوب می‌شود و البته انتظار فضای لوکسی هم نباید داشته باشید.در منوی دیزی‌سرای طرشت شما می‌توانید غذاهای دیگر را هم پیدا کنید و البته از ساعت ۶ صبح هم می‌توانید در این رستوران دیزی سفارش دهید.
دیزی‌سرای طرشت به نام صاحبش هم معروف است و بسیاری آن را دیزی‌سرای ناصر قهرمانی می‌شناسند. این دیزی‌سرا از ساعت ۶ صبح تا ۱۷ باز است.

آدرس دیزی‌سرای طرشت: شمال میدان آزادی، خیابان شهید صالحی، چهارراه طرشت شمالی، انتهای کوچه‌ی اکبری، جنب حسینیه بزرگ.

طرشت بهترین دیزی سراها در تهران

مستر دیزی

مستر دیزی یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای و همان‌طور که از نامش پیداست، تخصصی در زمینه‌ی دیزی است. مستر دیزی توانسته است با منوی متنوع و البته خوش‌قیمتش هواداران خودش رو دست‌وپا کند.در منوی این رستوران زنجیره‌ای شما می‌توانید اغلب دیزی‌ها را پیدا کنید؛ از دیزی سنتی گرفته تا دیزی بزباش و مخصوص و زعفرانی و غیره.

آدرس شعب مختلف مستر دیزی:

مستر دیزی هایپراستار: بزرگراه باکری به‌سمت جنوب، هایپراستار، فودکورت.

مستر دیزی نیاوران: نیاوران، کاشانک، خیابان شهید کاظمی، پلاک ۳۰.

مستر دیزی ولیعصر: میدان ولیعصر، پایین‌تر از سفارت عراق، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، پلاک ۱۱۴.

مستر دیزی سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، میدان کاج، مرکز خرید کسری، طبقه‌ی ۲، واحد ۲۹.

مستر دیزی ستارخان: ستارخان، خیابان سازمان آب، پل یادگار، کوچه‌ی احمدی.

مستر دیزی میرداماد: میرداماد، ظفر، خیابان فرید افشار، آرش شرقی، جنب مسجد امام حسن.

مستر دیزی پارک ملت: روبه‌روی پارک ملت، برج سایه، طبقه‌ی اول، واحد ۱۲.

مستر دیزی اکباتان: اکباتان، فاز ۲، روبه‌روی میدان میوه‌وتره‌بار، مجتمع تجاری پاسارگاد، واحد ۴۹.

مستر دیزی بهترین دیزی سراها در تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    مستر دیزی هم واقعا عالی هست فقط مشکلی که داره خیلی رو برندش داره مانور میده و کمی از کیفیت داره فاصله میگیره.باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنه

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *