جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستورانهای ارومیه

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ آبان ۱۳۹۷

شهر زیبای ارومیه رستورانها و فست فودهای زیادی دارد که در آنها غذاهای محلی ایرانی و فرنگی سرو می شود . در سفر به این شهر زیبا رفتن به رستورانهای خوب لذت سفر را دو چندان می کند . در این مطلی شما را با بهترین رستورانهای ارومیه آشنا خواهیم ساخت . تک تک این رستورانها به صورت مجزا در سایت معرفی شده اند برای داشتن اطلاعات بیشتر می توانید به مطالب سایت مراجعه فرمایید .

سفره خانه کشکول:

اگر می‌خواهید در ارومیه خودتان را به یک وعده غذای سنتی خوشمزه مهمان کنید، به سفره خانه کشکول بروید. رستوران فضایی صمیمی و دوستانه دارد، از طرفی تمیز بودن رستوران باعث می‌شود با خیال راحت بتوانید غذایی را که دوست دارید سفارش بدهید. ظرف‌های سنتی و قشنگ کشکول هم شما را به صرافت می‌اندازد که حتما قبل از اینکه غذا خوردن را شروع کنید چند تا عکس بگیرید. غذاهای خوشمزه کشکول همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. دیزی، کشک بادمجان و دلمه‌ از غذاهایی هستند که حتما باید در کشکول طعمشان را بچشید. بعد از غذا هم با سفارش سرویس چای لذت نوشیدن چای در فنجان‌های کمر باریک را تجربه خواهید کرد.

آدرس: ارومیه، خیابان برق، بعد از ساختمان فرمانداری، نرسیده به تقاطع دانشکده، نبش کوی بهار، جنب زیرگذر۷

کشکول بهترین رستورانهای ارومیه
رستوران دیاکو:
رستوران دیاکوی ارومیه به کباب‌ها و استیک‌هایش معروف است
این رستوران را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند در محیطی شیک و آرام غذایشان را صرف کنند. فیله کبابی و استیک‌های دیاکو خیلی معروف هستند. اگر قصد دارید دست جمعی به رستوران بروید و با دوستانتان بر سر انتخاب رستوران ایرانی وبین‌المللی اختلاف نظر دارید رستوران دیاکو را انتخاب کنید. در منوی این رستوران هم غذاهای سنتی پیدا می‌شود و هم غذاهای بین‌المللی و همه گروه با رضایت از رستوران بیرون خواهند آمد.

آدرس: ارومیه ، بلوار جام جم ، بین خیابان های گلشهر ۱ و ۲ ، نبش کوچه ۱۵

دیاکو بهترین رستورانهای ارومیه

رستوران فلامینگو:

کباب های رستوران فلامینگو به کباب های تبریز تنه میزند

اگر در این شهر از کسی بخواهید بهترین رستوران های ارومیه را به شما معرفی کند، شک نکنید که رستوران فلامینگو یکی از گزینه‌هایی است که در جواب خواهید شنید. کیفیت کباب‌های فلامینگو را می‌توان با بهترین کباب‌های تبریز مقایسه کرد. اگر از طرفداران سالاد و سبزیجات هستید سالاد بار فلامینگو با سالادهای خوشمزه‌اش را از دست ندهید.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، جنب اداره شرکت نفت، نرسیده به سه راه باکری

رستوران گازماخ:

رستوران گازماخ یکی از محبوبترین رستوران های ارومیه است

ته‌دیگ نقش حیاتی‌ای در سفره‌های ایرانی دارد، شاید به همین خاطر باشد که خیلی از شهرهای آذری‌زبان رستورانی به اسم گازماخ (یعنی ته‌دیگ) دارند. رستوران گازماخ هم یکی از بهترین رستوران های ارومیه است. اگر شما هم عاشق ته‌دیگ هستید به این رستوران بروید و همراه پرس غذایتان یک ته‌دیگ بزرگ داشته باشید. تبریز هم رستورانی به اسم گازماخ دارد، اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های تبریز آشنا شوید این صفحه را ببینید.

آدرس: ارومیه، پل قویوق، روبه‌روی پاسگاه مرکزی موقتی

گازماخ ارومیه بهترین رستورانهای ارومیه

فست‌فود‌های معروف ارومیه
فست فود مون‌لایت:
پیتزا و سوخاری مون لایت از محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند.خیلی‌ها دوست ندارند در سفرشان سراغ فست‌فود بروند، اما عاشقان پیتزا و سوخاری قضیه‌شان فرق می‌کند. فست‌فود مون لایت یکی از بهترین رستوران های ارومیه است که پیتزا و سوخاری‌هایش معروف است. علاوه بر کیفیت خوب غذاها، فضای مون‌لایت با موسیقی و نورپردازی خوبی که دارد در محبوب‌شدنش بی‌تاثیر نبوده.

آدرس: ارومیه، بلوار نبوت، قبل از اتوبان والفجر

مون لایت بهترین رستورانهای ارومیه

رستوران ایتالیایی و ترکی سوپر استار

اگر از خوردن غذاهای ایرانی و محلی خسته شدید، رستوران ایتالیایی و ترکی سوپر استار را امتحان کنید. سرویس‌دهی این رستوران بسیار عالی است و پرسنل آن رفتاری گرم و صمیمانه دارند. منوی این رستوران، ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و ترکی است و تنوع زیادی دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

آدرس: ارومیه بلوار امام علی، روبروی پارک دانشجو، بین خیابان درستکار و بلوار مولوی

سوپر استار بهترین رستورانهای ارومیه

به جز مون‌لایت این فست‌فودها هم در ارومیه معروف هستند:

فست فود چوبین: ارومیه، خیابان آزادگان، نبش کوچه ۱۴

فست‌فود توت‌فرنگی: ارومیه، بلوار استادان

پیتزا تاپ: ارومیه، خیابان دانشکده، نبش کوچه بهارک

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    يكي از بهترين بناب هايي كه خوردم در اروميه بود. نزديك رودخانه داخل شهر. بناب كه فلفل هم داخلش ساطوري شده بود.

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    من به شخصا در سفر به ارومیه ترجیح میدم در سفرخانه های این شهر برم تا رستوران هاش چون هم کیفیت غذای خانگی رو دارند و هم محیطش دوستانه تر هستش

    ۲۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد