رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ دی ۱۳۹۳

بنود؛ روستایی ناشناخته در جنوب استان بوشهر

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۳-ثلاث:روستای بنود، از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه است حدود ۸۰۰ نفر جمعیت دارد و منطقه ای بسیار مستعد برای صیادی، گردشگری و انجام ورزش های ساحلی است.

به گزارش ثلاث ؛ نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: روستای بنود از روستاهای شهرستان عسلویه است که تلاش هایی برای توسعه این روستای توریستی انجام شده است ولی کافی نیست.

مهدی غلامپور افزود: این روستا در شش کیلومتری چاه مبارک است و براداران اهل سنت و شیعه، در وحدت و برادری با همدیگر مشهور هستند.

وی اضافه کرد: مردم این روستا، بیشتر به کار صیادی مشغول هستند و از روستاهای هم جوار، صیادان برای صید از همین روستا و از گردنه خظرناک، خود را به ساحل مجاورت روستای بنود می رسانند. اخیرا هم معاون وزیر راه وشهرسازی ونماینده مردم در مجلس، بازدیدی از این راه روستایی داشته اند امیدواریم ایجاد جاده ایمن این مسیر، هر چه زودتر اجرایی شود.

غلامپور ادامه داد: این ساحل مجاورت این روستا، از زیباترین سواحل کشور است که پتاسیل های آن برای گردشگری، مغفول مانده است با این حال، گردشگران متعددی از شهرستان های هم جوار برای تفرج و استراحت به این ساحل سفر می کنند.

عضو شورای اسلامی شهرستان عسلویه تصریح کرد: این ساحل ، ظرفیت های خوبی برای بخش خصوصی نیز در امر سرمایه گذاری دارد و همچنین ساحل این قسمت از خلیج فارس، پتانسیل های فراوان برای انجام ورزش های ساحلی دارد.

مهدی غلامپور با بیان اینکه مجاورت این روستا و ساحل دریا ظرفیت های بسیار خوبی برای ساخت فیلم های تاریخی دارند و اخیرا نیز فیلم حصرت محمد (ص) نیز در این منطقه فیلم برداری شده، بیان داشت : در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگریبه شهرستان عسلویه، یکی از خواسته های مردم، انتخاب این روستا، به عنوان منطقه نمونه گردشگری بوده است.

116 بنود؛ روستایی ناشناخته در جنوب استان بوشهر

117 بنود؛ روستایی ناشناخته در جنوب استان بوشهر

118 بنود؛ روستایی ناشناخته در جنوب استان بوشهر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *