رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ بهمن ۱۳۹۸

بستنی دهاتی جاده چالوس

لینک این مطلب کپی شد!

در این پست قرار است یکی از پاتوق های معروف جاده چالوس را به شما سیری در ایرانی های عزیز معرفی کنیم. بستنی دهاتی جاده چالوس پاتوقی قدیمی و بسیار پرطرفدار می باشد.
در کیلومتر بیست جاده چالوس به سمت کرج اگر جایی را دیدید که ماشین‌های زیادی توقف کرده‌اند شما هم کنار بزنید و بدانید اتفاق‌های خوشمزه‌ای در انتظارتان است. شرکت فرآورده‌های لبنی دهاتی از پاتوق های جاده چالوس مغازه بزرگی است که انواع لبنیات و سوغاتی‌های شمال را دارد. اما دو خوراکی جذاب و متفاوت دارد که همه طرفداران بخاطر این دو به آنجا می‌روند.
اولی بستنی وانیلی خوش طعمی است که از شیر تازه تهیه شده و با بستنی‌های کارخانه‌ای تفاوت زیادی دارد. خصوص اینکه با سس شاتوت طبیعی سرو می‌شود و لذت آن را بیشتر می‌کند. دومین محصول هم فرنی‌هایی لطیف و یکدست با شیرینی ملایم است که طعم کودکی را دارد.
بستنی دهاتی از پاتوق های جاده چالوس یکی از برندهای سنتی ایرانی است که سعی در به روز شدن دارد، طراحی لوگو( هرچند به احتمال زیاد شباهت زیاد لوگو دهاتی با کاله در این برهه از فعالیت دهاتی آخرین مسئله نگران کننده برای این برند است)، نمای زیبای ساختمان و سیستم فروش منظم، طراحی وب سایت (هرچند خیلی ابتدایی است و جای کار زیادی دارد) نشانه خوبی از تمایل این برند به بهتر شدن است. دهاتی توانسته در مکان جغرافیای مشخص و محدود به موفقیت بزرگی برسد. در این دوره از زمان که دهاتی توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند، به نظر می رسد در صورتی که برنامه دقیقی برای مبدل کردن این برند به یکی از بهترین های صنعت لبنی کشور وجود داشته باشد، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

بستنی دهاتی  بستنی دهاتی جاده چالوس

بستنی دهاتی  بستنی دهاتی جاده چالوس

           
 

نظر کاربران :

  • احمد محمدپور دوآبسری

    بستنی اش عالی بود، اسپرسو فوق العاده بود. به نظرم عالیه ولی خوب از اونجایی که بعد از هر تعریف کردنی کیفیت هارو میارن پایین امیدوارم اینطوری نشه، که البته اگر اینگونه بشه دیگه اونجا نگه نمیدارم. کیفیت خیلی مهمه.

    ۱۷ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سينا

    آشغالترين بستني كه تا كنون خورده ام همين بستني دهاتي جاده چالوس هستش.
    فقط بلد هستند مردم رو سر كيسه كنند.
    در اصل بستني فروش نيستند دزد سر گردنه هستند.

    ۲۲ بهمن, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مختاری

    تعریف بستنی دهاتی رو خیلی شنیده بودم و من چون عاشق بستنی هستم با کلی ذوق رفتم خرید اما وقتی خوردم حالم گرفته شد. چون بیشترش خامه زده شده قنادی بود بخاطر اینکه به این شکل زیبا بشه بیشتر از اینکه بستنی باشه حس خامه شیرین خوردن داشتم و هیچ خنکی و سردی رو حس نمیکنی، بقدری چرب بود تا چند ساعت حالم بد بود، من بستنی در جاهای مختلف خوردم این بستنی رو پیشنهاد نمیدم چون اصلا حس بستنی خوردن رو تجربه نمیکنی و خنک نمیشی

    ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    دهاتي علاوه بر بستني لبنيات تازه ديگه هم داره، مخصوصا ماست موسيرش عاااليه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    کافه بستنی دهاتی یکی از جاهایی که وقتی به جاده چالوس می رسیم هر ساعتی باشه فرقی نداره و حتما یک سر می زنیم. بستنی های تازه از شیر گاو که با سس تمشک یا شکلات تزئین شده است طعم بسیار خوب و تکرار نشدنی دارد. پیشنهاد می کنم اگر به این کافه نرفتید حتما این سری که داری از جاده چالوس رد میشی بستنی کافه بستنی دهاتی را امتحان کنید

    ۳۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    اگر به دنبال یک بستنی لذت بخش هستید و همچنین میخواید که از شیر تازه باشه بستنی دهاتی جاده چالوس یک پیشنهاد عالی هستش البته از نظر قیمت هم واقعا منصفانه هست

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *