رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ مهر ۱۴۰۲

برگزاری ۸ جشنواره در هفته گردشگری همدان

اشتراک گذاری

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: امسال با برپایی ۸ جشنواره، هفته گردشگری با رنگ‌وبوی متنوع در همدان برپا می‌شود. علی خاکسار گفت: همدان از پنجم تا یازدهم مهرماه به مناسبت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری شاهد برگزاری رویدادها و برنامه‌های متعددی است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با اشاره به برگزاری رویدادها و برنامه‌های متعدد در شهرها و روستاهای استان همدان به مناسبت هفته گردشگری اظهار کرد: همایش بزرگ پاسداشت روز جهانی گردشگری با حضور مقامات و مدیران ارشد ملی و استانی برگزار می‌شود.

هفته گردشگری همدان

او افزود: افتتاح یک واحد سفره‌خانه سنتی و هفت دفتر خدمات مسافرتی جهانگردی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با نگاه به شعار سال گردشگری “گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز” و چند جشنواره در حوزه گردشگری کشاورزی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در همدان است.

خاکسار خاطرنشان کرد: جشنواره گردو تکانی در شهر سرکانِ شهرستان تویسرکان در روز ۶ مهرماه، جشنواره شیره‌پزی انگور در روستای ازناوله ملایر ۶ و ۷ مهرماه و جشنواره آلو در روستای حیدره قاضی‌خان شهرستان بهار ۷ مهرماه برگزار می‌شود.

معاون گردشگری همدان با اشاره به سایر برنامه‌ها بیان کرد: جشنواره گلرنگ در روستای قباق‌تپه شهرستان کبودرآهنگ ۸ مهرماه، جشنواره رازیانه در روستای سلطان‌آباد شهرستان رزن ۹ مهرماه و جشنواره سیب در روستاهای کوهانی و جهان‌آباد شهرستان نهاوند ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

او عنوان کرد: جشنواره خوشه برتر در روستای جوزان شهرستان ملایر ۱۱ مهرماه و جشنواره بادام و محصولات باغی در روستای علی‌آباد دمق شهرستان ملایر ۱۳ مهرماه برگزار می‌شود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *