رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اسفند ۱۳۹۲

باید ارزش های ملی و اسلامی خود را به رخ دنیا بکشیم

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۳ –به گزارش ایرنا، ˈمسعود سلطانی فرˈ روز جمعه در آیین اختتامیه هفتمین همایش ملی راهنمایان گردشگری در کرمان، افزود: موقعیت کنونی کشور در حوزه صنعت گردشگری با دارا بودن جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی، موقعیت مناسب امنیتی و اقلیم های متنوع، برازنده ایران اسلامی نیست.

وی گفت: همه ما ایرانی و در یک کشتی هستیم که اگر این کشتی به سلامت به ساحل نجات برسد، همه ما نجات می یابیم و اگر اتفاقی بیفتد برای همه خواهد بود.

وی اظهار کرد: قرار می گذاریم که ما از موضع مسوولان دولتی و بخش حاکمیتی و شما از جایگاه اجرایی خود در این بخش با توجه به فضای خوبی که امروز در دولت تدبیر و امید بوجود آمده و تاکیدات رییس جمهوری در این بخش، فصل جدید را در گردشگری کشور ایجاد کنیم که متفاوت از آن چیزی باشد که وجود داشته است.

سلطانی فر با اشاره به تاکیدات رییس جمهوری مبنی بر توسعه و فعال کردن بخش گردشگری، گفت: رییس جمهوری اعلام کرده اند که انتظار است به گونه ای برنامه ریزی و تلاش شود که سریعتر از آنچه قابل تصور است در این بخش دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: من و همکارانم در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تمام تلاش خود را بکار می بریم که تسهیلات لازم را فراهم و گره ها را باز کنیم و زمینه ای بهتر و با هماهنگی و همگرایی بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش افزود: زمانی که استاد مرادی کرمانی بحث بزرگداشت استاد فرزانه ˈ ابراهیم باستانی پاریزیˈ را مطرح و اظهار تاسف کردند از اینکه مراسم بزرگداشت ایشان برگزار نشده، استاندار کرمان اعلام کرد برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده و مشکلی وجود ندارد و در آینده نزدیک گرامیداشت این استاد گرانقدر به گونه ای که در شان ایشان باشد برگزار می شود.

آیین اختتامیه هفتمین همایش ملی راهنمایان گردشگری با حضور ۷۰۰ راهنمای گردشگری از سراسر کشور در مرکز بین المللی علوم و تکنولوژی پشرفته و علوم محیطی ماهان برگزار شد.

این همایش به مدت سه روز و با برنامه های گوناگون در استان کرمان برگزار شد.
81053885-5515196 باید ارزش های ملی و اسلامی خود را به رخ دنیا بکشیم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *