جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازار اطلس درگهان

تاریخ بروزرسانی :
۳ دی ۱۳۹۸

بیشتر مسافرانی که به قشم سفر می کنند دوست دارند در بازارهای این جزیره قدم بزنند و خرید کنند . جزیره قشم به بازارهایش معروف است تنوع و کیفیت و قیمت پایین در خرید عمده باعث شده هر سال تعداد گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند افزایش یابد . یکی از مراکز خریدی که به صورت مستقل و تخصصی فعالیت می کند بازار اطلس درگهان است. این بازار به فروش عمده و جزئی در خصوص کیف، چمدان و ساک می پردازد. در صورت نیاز به این کالا در سفر، بی شک یکی از بهترین مراکز خرید کیف و کفش پاساژ اطلس قشم می باشد.

مرکز خرید اطلس قشم دارای دو طبقه تجاری است که به عرضه کالاهای کیف، کفش و پوشاک می پردازد. قیمت های مناسب را می توانید در این پاساژ جست و جو کنید، فروش عمده محصولات نیز برای افرادی که نیاز به کالاها و اجناس به تعداد بالا دارند، کمکی شایان ذکر است.

%name بازار اطلس درگهان

فروشگاه های اطلس جزیره قشم به دلیل عدم وجود مخاطب و خریدار در قسمت عمده فروشی در حال حاضر به صورت جزئی نیز محصولات خود را به فروش می رسانند. تنوع رنگ در این مرکز یکی از مثال زدنی ترین مجتمع های خرید را بوجود می آورد که هر خریدار و مسافری را وادار به خرید می کند. مجتمع تجاری اطلس قشم بورس انواع کیف (کیف دستی، کیف جیبی، کیف های زنانه و مردانه، کیف بچگانه، انواع ساک ها در سایز های متفاوت، انواع چمدان، کیف های اسپرس ورزشی)، انواع کفش های زنانه و مردانه، اسپرت و ورزشی، کفش های بچگانه و چکمه می باشد.

نحوه دسترسی

آدرس بازار اطلس قشم : جزیره قشم، درگهان، بازار اطلس درگهان قشم

بازار اطلس درگهان بازار اطلس درگهان

%name بازار اطلس درگهان

%name بازار اطلس درگهان

%name بازار اطلس درگهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *