رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ بهمن ۱۳۹۶

امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

لینک این مطلب کپی شد!

اینجا مکان مکان مناسبی است برای توریست و گردشگران ورزشی و کوهنورد. همچنین به دلیل وجود امام زاده در بالای کوه، یکی از منحصر به فرد ترین امام زاده های کشور و جاذبه مذهبی در این منطقه قرار دارد. به طور پیوسته در مسیر، چشمه ها و رودها و فضای سبز بکر و زیبا وجود دارد که حالتان را جا می آورد و جالب است که در کنار آب چشمه هایش، مردم ظرف های مزین به آیات قران برای ثواب گذاشته اند که حاکی از احترام مردم به امام زاده و زائران است. پیوسته حدود سه ساعت تا امام زاده راه است، ولی اگر هدفتان زیارت نیست، زودتر هم می شود برگشت و از طبیعت و ورزش بهره برد.

-زاده-سلطان-سید-قریش-سبزوار امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

-زاده-سلطان-سید-قریش-سبزوار1 امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

-زاده-سلطان-سید-قریش-سبزوار2 امام زاده سلطان سید قریش سبزوار

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    مکانی با آب و هوای عالی در تابستان بوده و زمستانهای بسیار سرد به خصوص در شبها دارد. بیشتر مسیر بصورت پیاده روی از دامنه ی کوهها میباشد. پوشش گیاهی بسیار زیبا دارد. چشمه هایی بسیار گوارا و سرد و زلال داشته و برای کوهنوردی و خلاصی از سرو صدا و آلودگی و فرار از دنیای تکنولوژی بهترین مکان میباشد. در نزدیکی این محل اثر تاریخی بسیار قدیمی به نام آتشکده آتش برزین مهر قرار دارد، که خود مکانی عالی برای دیدن است

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • الهام

      مکانی با آب و هوای عالی در تابستان بوده و زمستانهای بسیار سرد به خصوص در شبها دارد. بیشتر مسیر بصورت پیاده روی از دامنه ی کوهها میباشد. پوشش گیاهی بسیار زیبا دارد. چشمه هایی بسیار گوارا و سرد و زلال داشته. امام زاده سید قریش که در اینجا واقع هست گنبد این امام زاده به دست استاد مراد علی مقیسه ساخته شده این گنبد به صورت طاق ضربی و بدون ستون ساخته شده. بسیار امام زاده زیبایی هست.

      ۱۳ شهریور, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *