جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ خرداد ۱۳۹۹

اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان در شهرستان گرمسار در روستای سنرد واقع شده است که یکی از قدیمی ترین روستا های منطقه به همراه جاذبه های گردشگری بی نظیر است. پس اگر به دنبال یک اقامتگاه بی نظیر و دور از هیاهوی شهری هستید پیشنهاد ما به شما اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان است.

ویژگی های اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

کهن سرای کیهان یک اقامتگاه تازه تاسیس هست و تمامی امکانات جدید و تمیز می باشند. اتاق های اسکان بسیار شیک و تمیز و با طرح خانه های کاه گلی قدیمی ایجاد شده است. تمامی اتاق ها دارای حمام و دستشویی مجزا هستند. کهن سرای کیهان دارای حیاط بزرگی است که در این حیاط آلاچیق های زیبا طراحی شده است. به همراه آتشگاه برای شب شعر و دورهمی های آخر شب و همچنین محیطی برای اجرای موسیقی زنده ایجاد شده است.

766A2587 اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

غذاهای اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

اقامتگاه دارای آشپزخانه و کافه رستوران بسیار مجهز است و در هر وعده غذایی غذای گرم محلی و خوشمزه در داخل اقامتگاه پخت می شود و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. دوستان برای غذا های محلی باید از قبل رزرو داشته باشند. از جمله غذا های محلی می توان به غذا های زیر اشاره کرد:

766A2562 اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

ته چین گرمساری

ته چین از جمله غذا های ویژه و پر مخاطب شهرستان گرمسار است که دستور پخت آن کاملا با شهر های دیگر متفاوت است. جالب است بدانید در ته چین گرمساری گوشت تازه گوسفندی بدون آن که از قبل سرخ یا پخته شود لای برنج قرار می گیرد و پخته می شود. قطعا کسانی که آشپز هستند تعجب بکنند که مگر ممکن هست که گوشت پخته شود برای همین ما شما رو به مهمانی تهچین گرمساری ویژه در اقامتگاه بومگردی گرمسار دعوت می کنیم. همچنین ته چین گرمساری دارای ادویه مخصوص و خوردنی های زیادی هست.
از دیگر غذاهای محلی که در اقامتگاه کهن سرای کیهان پخت می شود دیزی سنگی سنتی است که طعمی بسیار لذیذ و فراموش نشدنی دارد.

766A2439 اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

جاهای دیدنی روستای سنرد

روستای سنرد قدمتی تاریخی دارد و سکونتگاه اقوام زیادی در گرمسار بوده که به مرور از جمعیت روستا کم شده و به شهر نشینی روی آورده اند. چندین سال است که بعضی از روستاییان قدیمی به روستا باز گشته اند و دوباره روی به خانه های پدری و یا پدر بزرگی خود آورده اند.

766A2600 اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

جاده ابریشم

جاده ابریشم قدیمی ترین راه ارتباطی آسیای دور با غرب بوده است. این جاده که به صورت سنگفرش است بسیار زیبا و دارای قدمتی تاریخی است که تحت حفاظت محیط زیست است. بنابراین قبل از اقامت حتما با اقامتگاه بومگردی گرمسار برای دریافت مجوز های بازدید از جاده ابریشم سنگفرش هماهنگ باشید.

از دیگر جاذبه های گردشگری سنرد حمام تاریخی سنرد است که مورد توجه گردشگران و توریستان عزیز است.

766A2597 اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

جاهای دیدنی گرمسار

شهرستان گرمسار به دلیل کویری بودن و قدمت تاریخی دارای مناطق گردشگری بسیاری است که هر ساله توریست و گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را به شهرستان گرمسار می کشاند.

رود خانه حبله رود رود اصلی شهرستان است که یک رودخانه چهارفصل است که از دل کویر می گذرد. مشاهده یک رودخانه در میان کویر با آب فراوان جالب نیست؟

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری گرمسار اژدها کوه است. کوهی با نقش های در هم تنیده که در طی سالیان بسیار و حرکت زمین به حالتی بسیار زیبا و مانند اژدها ایجاد شده است. بسیاری می گویند رستم در این محل با اژدها نبرد داشته و پس از شکست اژدها و پرتاب آن به سمت کوه اثر اژدها بر روی کوه باقی مانده که البته زیاد به این داستان توجه نکنید!
غار نمک یکی از زیبایی های شهرستان گرمسار است. غار هایی با دهانه بیش از بیست متر که ابهت کوه های نمک را بیشتر نمایان میکند یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان گرمسار است. در درون بعضی از غار ها دریاچه هایی ایجاد شده است و غلظت نمک داخل آب به حدی زیاد است که حتی اگر شنا بلد نباشید و به داخل دریاچه با عمق زیاد هم بروید غرق نخواهید شد!!

و جاذبه های گردشگری دیگری که در شهرستان وجود دارد و گرمسار را به یک شهر پر جاذبه تبدیل کرده است.

766A2612 اقامتگاه بومگردی کهن سرای کیهان

این مطلب توسط جناب آقای وحید پازوکی ارسال شده است .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *