جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی آرتین دینور

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ اسفند ۱۳۹۷

اقامتگاه بوم گردی آرتین در روستای کندوله از توابع بخش دینور شهرستان صحنه ی کرمانشاه واقع شده است. روستای کندوله با قدمتی چند هزار ساله، یکی از روستا های گردشگری و تاریخی استان کرمانشاه به شمار می آید و از طریق شهر های کرمانشاه، صحنه و کامیاران به راحتی قابل دسترسی می‌ باشد گفتنی است تمامی جاده‌ های منتهی به این روستا آسفالته است.
این روستای زیبا دارای معابر عریضی است که در بعضی از آن‏ ها درختان سربه فلک کشیده و جوی های آب، فضایی دلپذیر به وجود آورده‏ که از نظر طبیعی بسیار دل‏ انگیز و زیبا است.
این اقامتگاه یک خانه بومی و روستایی ست که مصالح به کار رفته در ساخت خانه و حیاط با صفای قدیمی اش، اصالت، کهن بودن و سادگی سبک زندگی روستایی را نشان می دهد. داخل خانه نیز همانند نمای بیرونش، بسیار ساده و سنتی چیدمان شده و فضای صمیمی و دلنشینی را برای مسافران به وجود آورده است.

اقامتگاه آرتین دینور با داشتن ۶ خانه ویلایی، ۲ خانه بومی که هر خانه ۴ اتاق دارد می تواند پذیرای ۶۰ گردشگر باشد. در این خانه می توانید انواع غذا های گیاهی، غذا های خاص و محلی نظیر خورشت خلال، هلو کباب کرمانشاهی، کوفته ریزه، دست‌ پیچ، سیب‌ پلو، کوفته‌ شیرین، سوپ ترخینه، دوغینه، آش شلغم و دوینه را سفارش داده و همچنین از نان داغ تنوری دست پخت زنان هنرمند روستایی، برای خوردن صبحانه محلی شامل شیره، کره، ماست، پنیر محلی لذت ببرید.
این اقامتگاه مجهز به پارکینگ اختصاصی، اینترنت و راهنمای تور گردشگری می باشد و سیستم گرمایشی اتاق ها بخاری نفتی است.
در مدت اقامت در خانه بومی آرتین، می توانید به همراه لیدر از چادر عشایر دیدن کنید، علاوه بر پیاده روی و کوه نوردی، از دشت شقایق های وحشی که یکی از جاذبه های طبیعت گردی اطراف روستا به شمار می آید نیز دیدن کنید همچنین به سایر اماکن توریست گردی کرمانشاه نظیر طاق بستان، بیستون و بازار سنتی کرمانشاه بروید و نظاره گر گوشه ای از تاریخ، فرهنگ و تمدن ایرانی باشید.

شماره همراه:۰۹۱۲۵۹۳۸۷۱۹

آدرس: کرمانشاه – روستای بکر کَندوله و کُرتُویج عُلیا

تلفن :۰۹۱۲۵۹۳۸۷۱۹
۰۹۱۹۵۵۳۱۷۴۵

IMG 20180220 184103 اقامتگاه بومگردی آرتین دینور
دینور 1 اقامتگاه بومگردی آرتین دینور

 

دینور 3 اقامتگاه بومگردی آرتین دینور

دینور 4 اقامتگاه بومگردی آرتین دینور

دینور 5 اقامتگاه بومگردی آرتین دینور

دینور اقامتگاه بومگردی آرتین دینور

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    به جای اینکه در هتل گرون اقامت داشته باشین اینجا رو انتخاب کنید

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *