رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ فروردین ۱۳۹۵

افزایش ۲۰ درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری مهران

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۵/۰۱/۱۸- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهران گفت: شمار بازدیدکنندگان از مراکز گردشگری و تاریخی مهران در نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام، «میثم علیزاده» اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در ایام نوروز امسال از طبیعت و مکان‌های تاریخی و مذهبی این شهرستان بازدید

کردند.

وی اظهار کرد: این تعداد گردشگر از ۱۷ منطقه گردشگری، تاریخی و مذهبی مهران به خصوص امامزاده سیدحسن(ع)، امامزاده علی صالح(ع)، جاذبه اکو توریستی غار زینگان، بنای تاریخی قلعه کنجان چم و سنگ‌نوشته تخت خان بازدید کردند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهران همچنین گفت: همچنین بیش از ۹۲ هزار گردشگر نیز در اقامتگاه‌های این شهرستان در ایام نوروز ۹۵ اسکان یافتند.

علیزاده با اشاره به توزیع چهار هزار نسخه کتابچه و سی دی راهنمای گردشگری در بین مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان ادامه داد: امسال در ورودی شهرستان مهران با برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، غذاهای محلی ازجمله نان تنوری و ساجی، دوغ محلی، روغن حیوانی، عسل و آش رشته از مسافران و گردشگران پذیرایی شد.

شهرستان ۳۰ هزارنفری مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

860 افزایش 20 درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری مهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *